Η Porsche επιμένει ότι οι φιλοδοξίες της Audi να ξεκινήσει το πρόγραμμα της LMDh δεν θα έχει κανένα αντίκτυπο στην δική τους προσπάθεια να επιστρέψουν στις κορυφαίες πτήσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων με την ίδια σειρά κανονισμών.
Η Audi ανακοίνωσε την Δευτέρα ότι θα αποχωρήσει από την Formula E μετά την χρονιά 2020/21 για να “προετοιμαστεί εντατικά” στο πρόγραμμα LMDh που θα περιλαμβάνει τους αγώνες 24 ωρών Le Mans και Daytona, και την είσοδο στο Dakar Rally από το 2022.
Η αδελφική εταιρία της Audi, η Porsche αποκάλυψε πίσω τον Μάρτιο ότι αξιολόγησε επίσης τους κανονισμούς της LMDh όπου δημιουργήθηκαν από κοινού με την ACO και την IMSA, αυξάνοντας την πιθανότητα των εταιριών του Volkswagen Group να ανταγωνιστούν μεταξύ τους στην ίδια κατηγορία.
Η Porsche και η Audi στο παρελθόν ήταν επικεφαλής στην κορυφή του WEC στην LMP1 μεταξύ του 2014-16, πριν αποχωρήσουν σε διαδοχικές χρονιές λόγο του σκανδάλου Volkswagen dieselgate.
Οι δύο κατασκευαστές έχουν επαναφέρει τον ανταγωνισμό από τότε με την είσοδο της Porsche στην Formula E το 2019/20, αν και η απόφαση της Audi να αποχωρήσει από την κατηγορία θα αφήσει την Porsche ως τον μοναδικό αντιπρόσωπο του VW Group από την καμπάνια του 2021/22.
Η Porsche επιμένει ότι συνεχίζει να αξιολογεί τους κανονισμούς της LMDh και ελπίζει να καταλήξει σύντομα σε ένα συμπέρασμα, αλλά παραμένει ανεπηρέαστη από την απόφαση της Audi να αναθεωρήσει την συμμετοχή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
“Όχι, για εμάς εξακολουθεί να ισχύει η φάση της αξιολόγησης,” δήλωσε ο εκπρόσωπος της Porsche. “Με άλλα λόγια, βασικά αυτό που ξεκινάει η Audi τώρα. Και όχι, εννοείται πως δεν είμαστε στην απ’ έξω.
“Λίγα περισσότερα για όσα είπαμε τον Σεπτέμβριο: Μέχρι στιγμής, είμασταν οι μόνοι που έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για αυτό. Και θα είμαστε. Η ανακοίνωση της Audi δεν το αλλάζει αυτό. Όλα τα υπόλοιπα είναι απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.
“Ελπίζουμε ακόμη ότι θα πάρουμε μία απόφαση το συντομότερο δυνατό. Σε τελική ανάλυση, μία δέσμευση σημαίνει σωστό χρόνο συνεργασίας με τους συνεργάτες, ειδικά για το σασί, προσαρμογή στο τυπικό υβριδικό σύστημα και την επιλογή της ιδανικής μονάδας ισχύος. Αυτό θα πάρει αρκετό χρόνο.
“Συνεχίζουμε να είμαστε ευπρόσδεκτοι με την LMDh. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε για μία πιθανή ιδέα και ελπίζουμε ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στην δεύτερη φάση το συντομότερο δυνατό.”
Οι κανονισμοί της LMDh πρόκειται να εισαχθούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA από το 2022, προτού προχωρήσουν στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar το επόμενο έτος ως αντικαταστάτες της κορυφαίας κατηγορίας DPi.
Στο WEC, τα αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν στην LMP2 βασίζονται στους κανονισμούς της LMDh που θα είναι ισορροπημένα με τα LM Hypercars ενώ θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους το επόμενο έτος στην θέση της κατηγορίας LMP1.
Οι Toyota, Glickenhaus, ByKolles και Peugeot έχουν επιλέξει να κατασκευάσουν τα αυτοκίνητα τους με βάση την ιδέα του Hypercar, αν και η τελευταία δεν θα επιστρέψει στο WEC μέχρι το δεύτερη χρονιά των κανονισμών το 2022.
Ενώ η Porsche αποχώρησε από την κατηγορία LMP1 του WEC μετά από το 2017, έχει παραμείνει στο πρωτάθλημα και στην κατηγορία GTE παρουσιάζοντας την τελευταία έκδοση της 911 RSR την χρονιά 2019/20 που ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Ωστόσο, αποχώρησε από την αντίστοιχη κατηγορία GTLM του IMSA μετά τον τελευταίο γύρο του Sebring.
Η τελευταία συμμετοχή της Porsche στο WEC και στην LMP1 είχε γίνει με την θρυλική 919
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!