Η Audi πρόκειται να τερματίσει τη συμμετοχή της στη Formula E, σε μια προσπάθειά της να επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία αγώνων αντοχής τα επόμενα χρόνια.
Η κίνηση αυξάνει την προοπτική μιας επιστροφής της Audi στις 24 ώρες του Le Mans, όπου πήρε 13 νίκες στη κορυφαία κατηγορία μεταξύ του 2000 και του 2014 προτού αποσυρθεί από την LMP1 μετά τον αγώνα του 2016 ως συνέπεια του σκάνδαλου της Volkswagen με τις ψευδείς εκπομπές καυσαερίων.
Ωστόσο, οι νέοι κανόνες LMDh που θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2022 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και το επόμενο έτος στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της αμερικανικής ηπείρου – IMSA WeatherTech SportsCar Championship – έχουν δελεάσει τη γερμανική εταιρεία να επιστρέψει στους αγώνες αντοχής.
Μια επίσημη ανακοίνωση από την Audi αναμένεται σε δεύτερη φάση, αν και δεν είναι σαφές ποια χρονιά η Audi θα παρουσιάσει το πακέτο της για την LMDh και που ακριβώς θα αγωνιστεί.
Εάν επιστρέψει στο WEC, η Audi θα βρεθεί αντιμέτωπη με τους πρώην αντιπάλους της στην LMP1, Toyota και Peugeot, καθώς και οι δύο θα αγωνιστούν με αυτοκίνητα της κατηγορίας LM Hypercar αντί για τα φθηνότερα αυτοκίνητα LMDh που βασίζονται στα σημερινά LMP2, καθώς και άλλες συμμετοχές από τις Glickenhaus και ByKolles.
Οι Toyota, Glickenhaus και ByKolles θα είναι παρόντες στο grid του WEC το 2021 με τη νέα κατηγορία LM Hypercars, ενώ η Peugeot θα ενταχθεί στο πρωτάθλημα κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2022.
Η αδελφή μάρκα της Audi, Porsche, αξιολογεί επίσης επίσημα την επιστροφή της στο WEC με δικό της αυτοκίνητο LMDh, αφού αποσύρθηκε από το πρωτάθλημα ένα χρόνο μετά την Audi, το 2017.
Η επιστροφή στους αγώνες αντοχής για την Audi θα κοστίσει την ομάδα της στην Formula E, η οποία θα αποσυρθεί απ’ το εν λόγω πρωτάθλημα στο τέλος της σεζόν 2020/21.
Η ομάδα με έδρα το Ingolstadt συμμετείχε επίσης στον τελευταίο της αγώνα ως κατασκευαστής στο DTM στο Hockenheim αυτό το μήνα, αλλά δεσμεύτηκε να παρέχει υποστήριξη στη νέα εποχή GT3 του πρωταθλήματος από το 2021.
Η Audi είχε παρουσία στη Formula Ε με κάποια μορφή από την έναρξη του πρωταθλήματος το 2014/15, αλλά μόλις στη τέταρτη σεζόν το, 2017, μετέτρεψε την υπάρχουσα ομάδα Abt σε μια πλήρως εργοστασιακή συμμετοχή.
Το μέλλον της στη Formula Ε φαινόταν ασφαλές αφού ολοκλήρωσε μια επισκόπηση των δραστηριοτήτων της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό στις αρχές του τρέχοντος έτους, η οποία κατέληξε στην απόσυρσή της από το DTM για να επικεντρωθεί στη Formula E και τα προγράμματα αγώνων των πελατών της σε GT3 και αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού.
Ωστόσο, όπως έγινε κατανοητό, η διοίκηση της Audi θεωρεί ότι η Formula E έχει ήδη εξυπηρετήσει τον σκοπό της, τώρα που ο κόσμος έχει ξεκινήσει τη μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Και συμμετοχή στο Ντακάρ για την Audi!
Η Audi ανακοίνωσε επίσης ότι θα αγωνιστεί στο Ράλι Ντακάρ για πρώτη φορά το 2022 με ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο.
Αν και οι λεπτομέρειες είναι λίγες προς το παρόν, η Audi θεωρεί ότι η «εναλλακτική ιδέα κίνησης συνδυάζει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης ισχύος με μια μπαταρία υψηλής τάσης και έναν εξαιρετικά αποδοτικό μετατροπέα ενέργειας για πρώτη φορά».
«Σήμερα, η ηλεκτροκίνηση στην Audi δεν είναι πλέον ένα όνειρο του μέλλοντος, αλλά το παρόν», δήλωσε ο Markus Duesmann, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi.
«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάνουμε το επόμενο βήμα στον ηλεκτροκινητήρα, αντιμετωπίζοντας τις πιο ακραίες συνθήκες. Οι πολλές τεχνικές ελευθερίες που προσφέρει το Ράλι Ντακάρ παρέχουν ένα τέλειο εργαστήριο δοκιμών για εμάς σε αυτό το θέμα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!