Η Audi “προετοιμάζεται εντατικά” για την επιστροφή της στο κορυφαίο επίπεδο των prototype αγωνιστικών στην κατηγορία LMDh μετά την έξοδο της εργοστασιακής ομάδας από το παγκόσμιο πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E στο τέλος της χρονιάς 2021.
Η Audi επιβεβαίωσε την Δευτέρα ότι θα τερματίσει την ανάμειξη της με την Formula E μετά από 7 χρόνια ώστε να ξεκινήσει την προετοιμασία για το πρόγραμμα της LMDh και την εργοστασιακή της επίθεση στο Dakar Rally το 2022.
Ο Julius Seebach, ο οποίος πήρε την θέση του Dieter Gass ως επικεφαλής της Audi motorsport, εξήγησε ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα παραμένουν ο βασικός προσανατολισμός των μελλοντικών αγωνιστικών δραστηριοτήτων της εταιρίας στο πλαίσιο του ευρύτερου στόχου της αναζήτησης βιώσιμων τεχνολογιών.
Η κατηγορία LMDh στην οποία είναι έτοιμη να συμμετέχει η Audi απαιτεί τα αυτοκίνητα να τρέχουν με ένα υβριδικό σύστημα που αποδίδει ένα σύνολο 500kw.
Η κατηγορία, που δημιουργήθηκε από κοινού με την IMSA και την ACO, θα είναι έτοιμη να αγωνιστούν τόσο από το πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar όσο και από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA ως μέρος της συμφωνίας μεταξύ των δύο μεγάλων αγωνιστικών φορέων.
“Επαναξιολογήσαμε και άλλες πιθανές δραστηριότητες στον τομέα των μηχανοκίνητων σπορ παγκοσμίως,” δήλωσε ο Seebach.
“Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε στον νου μας τις επιθυμίες των πελατών μας καθώς και την στρατηγική της εταιρίας μας στο μέλλον, που επικεντρώνεται πλήρως στην ηλεκτροκίνηση και στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
“Για αυτό ετοιμαζόμαστε εντατικά να εισέλθουμε στην νέα κατηγορία αγωνιστικών prototype την LMDh με κυριότερους αγώνες, τον 24ωρο της Daytona και τις 24 ώρες του Le Mans.
“Το πιο σημαντικό μήνυμα για τους οπαδούς μας είναι ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θα συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο στην Audi.”
Ο υπεύθυνος της εργοστασιακής ομάδας της Audi στην Formula E Allan McNish, δύο φορές νικητής με τον κατασκευαστή στην LMP1, πιστεύει ότι η LMDh είναι η “σωστή formula” για να συνεχίσουν την ενασχόληση τους.
Η Audi αποχώρησε από την LMP1 στο τέλος της χρονιάς του WEC το 2016 για να επικεντρωθεί στην εισαγωγή της στην Formula E ως καινούργια εργοστασιακή ομάδα.
Εντάχθηκε για πρώτη φορά στα ηλεκτρικά μονοθέσια το 2014 προμηθεύοντας τεχνική και λειτουργική υποστήριξη στο πλήρωμα της ομάδας Abt Sportsline.
Κατά την διάρκεια της στην κορυφαία κατηγορία prorotype, η Audi κέρδισε το Le Mans συνολικά 13 φορές και κατέκτησε τον τίτλο των κατασκευαστών του WEC back-to-back το 2012-13.
“Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ο τέλειος σχεδιασμός και formula για την επόμενη περίοδο, για να προχωρήσουμε μπροστά,” είπε ο McNish.
“Θα δημιουργήσουν μία πλατφόρμα στην οποία θα μπορείς να έχεις το ίδιο αυτοκίνητο σε κάθε αγώνα παγκοσμίως. Οι ΗΠΑ όπως γνωρίζουμε, είναι μία τεράστια αγορά, είναι μία μεγάλη αγορά για αυτό το πλάνο. Είναι μία μεγάλη αγορά για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.
“Αλλά το Le Mans είναι ο αγώνας κλειδί στον κόσμο του motorsport, δεν πειράζει, μόνο στους αγώνες αυτοκινήτων.
“Πιστεύω ότι αυτή η πλατφόρμα είναι η σωστή πλατφόρμα για να προχωρήσουμε και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το πρώτο μέρος των κανονισμών της IMSA και της ACO. Είχα δηλώσει ότι ήμουν πολύ χαρούμενος με τις δύο διοργανώσεις που είχαν ενωθεί μαζί με μία παγκόσμια οπτική για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.”
Αρκετές μάρκες έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για την κατηγορία, η οποία θα τρέχει μαζί με την Le Mans Hypercars της ACO, αλλά κανενός δεν ήταν τόσο “ισχυρή ανακοίνωση” όσο της Audi.
Τέλος είναι κατανοητό ότι η Porsche έπρεπε μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου να πάρει την απόφαση της σχετικά με την δέσμευση της LMDh.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!