Ο Brendon Hartley θα έχει την ευκαιρία το προσεχές Σαββατοκύριακο να κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1, ελέω της έλλειψης δεύτερου οδηγού για την Toro Rosso, μετά την αποχώρηση του Carlos Sainz για τη Renault και τη συμμετοχή του Pierre Gasly στην Ιαπωνική Superformula.
Ο Hartley είναι 27 ετών και υπήρξε μέλος του αναπτυξιακού προγράμματος της Red Bull, το οποίο προωθεί νέους ,φέρελπεις οδηγούς, προκειμένου εκείνοι να στελεχώσουν τις ομάδες της Formula 1 στο μέλλον. Στην προκειμένη περίπτωση ισχύει η παροιμία: “κάλλιο αργά παρά ποτέ”, αφού ο Νεοζηλανδός περίμενε την ευκαιρία του επί 8 χρόνια.
Το έργο του rookie της Toro Rosso όπως φαίνεται δεν θα είναι εύκολο, αφού δεν έχει τα απαραίτητα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου σε ρυθμό αγώνα, καθώς και θα υποχρεωθεί να εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid, λόγω ποινής από την αλλαγή μονάδος ισχύος στο μονοθέσιό του. Ωστόσο, η ακριβής έκταση της ποινής δεν έχει επικυρωθεί ακόμη, διότι δεν έχουν διευκρινιστεί οι ακριβείς αλλαγές που θα γίνουν. Η ποινή για την αλλαγή μονάδος ισχύος θα είναι 30 θέσεις, που περιλαμβάνει αλλαγή του V6 turbo, MGU-Η και ηλεκτρονικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας αρκετά νεότερος οδηγός από τον Hartley, πλην όμως με περισσότερες παραστάσεις, ο Max Verstappen, θα προχωρήσει επίσης σε μια αλλαγή μονάδος ισχύος στο Austin. Αναφορικά με αυτό το γεγονός, ο 20χρονος Ολλανδός σημείωσε: “Θα το εντοπίσουμε αύριο(αν χρειάζεται αλλαγή), δεν είμαι σίγουρος για το αν θα συμβεί εδώ ή στους επόμενους αγώνες. Θα το μάθετε αύριο.”
Μένει να δούμε τόσο την πορεία του πρωτοεμφανιζόμενου Νεοζηλανδού, όσο και το κατά πόσο θα επηρεάσει το αποτέλεσμα του Ολλανδού της Red Bull μια πιθανή αλλαγή κινητήρα. Οι απαντήσεις θα δοθούν την Κυριακή, στο Grand Prix της Αμερικής, από την ξεχωριστή πίστα του Austin στο Texas.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!