Η φετινή χρονιά έδειξε να εξελίσσεται πολύ καλά για την ομάδα της Ferrari, αφού από το ξεκίνημα φάνηκε να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, έχοντας μάλιστα και διαφορά από τις Mercedes. Ο Sebastian Vettel, βρέθηκε σε θέση ισχύος, ώστε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα μετά από πολλά χρόνια για τη Scuderia, ωστόσο κάποια λάθη σε πίστες που η ιταλική ομάδα ήταν κυρίαρχη (Baku, Hockenheim, Monza), κόστισαν σημαντικά σε βαθμούς, με αποτέλεσμα ο Lewis Hamilton να μένει αρκετά κοντά, αλλά και να περνά ο ίδιος στην κορυφή, έχοντας πλέον χτίσει διαφορά 50 πόντων, μετά τους 2 τελευταίους αγώνες που η Mercedes είχε το “πάνω χέρι”.
Παράλληλα, η ομάδα είχε τριβές και στο εσωτερικό της, αφού υπήρξαν μακρές διαβουλεύσεις πριν αποφασιστεί η απομάκρυνση του Kimi Raikkonen και αντίστοιχα η πρόσληψη του Charles Leclerc για το 2019. Πολλοί υποστήριζαν την παραμονή του “Iceman”, ενώ άλλοι ήταν υπέρμαχοι του φέρελπη νεαρού, με δεδομένο ότι ο Raikkonen διανύει αισίως το 39ο έτος της ηλικίας του.
Αναφορικά με το αν η Scuderia έχει χάσει τον τεχνικό της προσανατολισμό, ο Sebastian Vettel δήλωσε: “Πως γνωρίζετε για την τεχνική μας κατεύθυνση? Συγγνώμη, δεν πιστεύω πως είναι αλήθεια. Δεν νομίζω πως χάσαμε την κατεύθυνσή μας. Θεωρώ πως έχουμε κάνει πρόοδο με το μονοθέσιο, τα βήματα που έχουμε σχεδιάσει, τα βήματα που έρχονται. Τώρα δεν ξέρεις ποτέ που είσαι σε σύγκριση με τους άλλους, ίσως έχουν κάνει μεγαλύτερα ή μικρότερα βήματα, δεν γνωρίζω. Είμαι σίγουρος, μιλώντας με όλους τους μηχανικούς, ότι είμαστε εκεί που θέλαμε να είμαστε. Φυσικά, πάντα θέλεις να είσαι πιο μπροστά, με περισσότερη απόδοση, όμως αυτό είναι το ίδιο για όλους.”
Στη συνέχεια διέψευσε ότι η Ferrari ήταν κυρίαρχη, ακόμα και στο ξεκίνημα, σημειώνοντας: “Νομίζω πως είπαμε αρκετές φορές ότι έχουμε ένα δυνατό μονοθέσιο, αλλά δεν πιστεύω, σε αντίθεση με τη γνώμη πολλών, ότι είχαμε ένα κυρίαρχο μονοθέσιο σε κάποιο σημείο της χρονιάς. Ήταν πολύ κοντά όλη τη σεζόν, όμως υπήρχαν πολλοί αγώνες από την πλευρά μας που δεν ήμασταν πολύ κοντά. Ένας αγώνας, όπως ο τελευταίος (Ρωσία), ο τρόπος που μπορούσαν να “παίξουν” μαζί μας, συνήθως σημαίνει ότι είχαν καλύτερο ρυθμό, ενώ υπήρχαν και άλλοι αγώνες της χρονιάς που δεν είχαμε το ρυθμό που είχαν.”
Καταληκτικά, ο Γερμανός τόνισε πως δεν είναι η τελευταία ευκαιρία για να διεκδικήσει τον τίτλο ο αγώνας στην Ιαπωνία: “Δεν μου αρέσει η προσέγγιση “ή τώρα ή ποτέ”. Δεν θεωρώ πως υπάρχει πολύ νόημα σε αυτό. Δεν ήξερα ότι απομένουν 5-6 αγώνες, τώρα το γνωρίζω, οπότε το μυστικό μέχρι τώρα είναι να μην μετράς. Επιτίθεσαι κάθε Σαββατοκύριακο, κάθε Σαββατοκύριακο είναι διαφορετικό, η πίστα είναι διαφορετική και οι συνθήκες είναι διαφορετικές, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Αγαπώ την πίστα (Suzuka), είναι η αγαπημένη μου στον κόσμο, οπότε είναι καλύτερα να το διασκεδάσω και να μη το σπαταλήσω ξεκινώντας να μετρώ όσα είναι εναντίον μου και να συγκεντρωθώ σε πράγματα που είναι υπέρ μου.”
Αναμφίβολα δηλώσεις που θα συζητηθούν από το Γερμανό τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή. Η απομάκρυνση από το στόχο του πρωταθλήματος σίγουρα απογοητεύει τους απανταχού tifosi, οι οποίοι περίμεναν μια διαφορετική εξέλιξη, μετά το εξαιρετικό ξεκίνημα της ομάδας. Μένει να δούμε το αν θα μπορέσει να διεκδικήσει κάτι περισσότερο στο φετινό πρωτάθλημα, με 5 αγώνες να απομένουν, αρχής γενομένης από το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, στη μαγευτική πίστα της Suzuka.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!