Η φετινή σεζόν δεν έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο για την Ferrari και ιδίως τον Sebastian Vettel. Ο Γερμανός μπορεί να μετρά 2 βάθρα από το ξεκίνημα, ωστόσο σε όλα περιορίστηκε στην τρίτη θέση, με τις Mercedes να κυριαρχούν στους 4 πρώτους αγώνες της χρονιάς, έχοντας ισάριθμα 1-2 από τη Μελβούρνη μέχρι και το Μπακού.
Οι χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης είχαν αφήσει διαφορετική “γεύση” τόσο στους υποστηρικτές όσο και τους ανθρώπους της Ferrari, με το μονοθέσιο να έχει αρκετά μεστή παρουσία και ταχύτητα. Ωστόσο, η Mercedes εμφάνισε ένα πολύ καλύτερο πρόσωπο σε σχέση με τις δοκιμές και η συνέχεια είναι γνωστή.
Το 2018 η Ferrari σε αρκετές πίστες έδειχνε να έχει έστω και με μικρή διαφορά ένα μονοθέσιο με υψηλότερη δυναμική από αυτού της Mercedes. Ορισμένα καθοριστικά λάθη στα οποία υπέπεσε ο Γερμανός και κάποιες άτυχες στιγμές του στο δεύτερο μισό της σεζόν ώθησαν στην αμφισβήτηση του 4 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, καθώς “χρεώθηκε” την απώλεια του τίτλου και όπως αυτή προήλθε από τον Lewis Hamilton.
Ο ίδιος ο Vettel, αναφορικά με το ξεκίνημα αυτής της χρονιάς, δήλωσε: “Χρειαζόμαστε δυνατότερο ρυθμό, τόσο απλά. Χρειάζεται να είμαστε ταχύτεροι. Φαίνεται ότι για εμάς είναι περισσότερο μια συνειδητή προσπάθεια να φτάσουμε το αυτοκίνητο στο σωστό “παράθυρο”, ενώ ίσως γι ‘αυτούς φαίνεται λίγο πιο εύκολο το να βελτιωθούν.”
“Ιδιαίτερα σε ένα μέρος όπως το Μπακού, χρειάζεσαι την εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Δεν βρίσκομαι ακόμα εκεί, μπορώ να νιώσω ότι δεν οδηγώ στα καλύτερά μου γιατί απλά το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται με τον τρόπο που προτιμώ. Σε αυτό το σημείο το θεωρώ αφύσικο (εν τον τρόπο που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο), νομίζω ότι όλοι έχουν βρεθεί σε αυτό το σημείο”, σημείωσε ο διεκδικητής του περυσινού πρωταθλήματος.
Με τη σειρά του, ο Charles Leclerc σημείωσε σχετικά με τη δυναμική της SF90: “Αυτή τη στιγμή δεν είμαι τόσο δυσαρεστημένος με το αυτοκίνητο, Ίσως χρειαστεί να δουλέψουμε λίγο στον αγώνα μας. Νομίζω ότι στο qualifying το αυτοκίνητο έχει εκπληκτική αίσθηση, στον αγώνα έχω λίγο περισσότερα προβλήματα ισορροπίας, αλλά αυτά είναι μικρά θέματα και είμαι σίγουρος αν το δουλέψουμε θα το ξεπεράσουμε.”
“Όταν δεν είναι εκεί (η απόδοση του μονοθεσίου), τότε είναι καλύτερη η απόφαση να μην πας εκεί (στο όριο) επειδή καταλήγεις να χάσεις το αυτοκίνητο. Φαίνεται να είμαι πιο ευαίσθητος στους πρώτους αγώνες από ότι στις δοκιμές. Οι δοκιμές ήταν πολύ καλές, αλλά από τότε έχει μεσολαβήσει πολύς καιρός. Τώρα, πρέπει να κοιτάξουμε προς τα εμπρός και να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο χειριζόμαστε τα πράγματα, τον τρόπο που εργαζόμαστε, απλά να γίνουμε ταχύτεροι.” επεσήμανε ο Vettel.
Η έλευση του Charles Leclerc στη Ferrari και οι οδηγικές ικανότητες που έχει δείξει μέχρι τώρα, μετέβαλαν τις ισορροπίες στην ιταλική ομάδα και αυτό έχει οδηγήσει σε σύγχυση όσον αφορά τους ρόλους των οδηγών. Μένει να δούμε την εξέλιξη της σεζόν για τη Scuderia, καθώς και την παρουσία της στον επόμενο αγώνα στη Βαρκελώνη (10-12 Μαϊου), την πίστα στην οποία στις χειμερινές δοκιμές ήταν ταχύτερη. Η ιταλική ομάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών με 99 βαθμούς, 74 πίσω από τη Mercedes, με τους Vettel και Leclerc στην τρίτη και πέμπτη θέση με 52 και 47 βαθμούς αντίστοιχα στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!