Ο Max Verstappen δήλωσε ότι αισθάνεται ήδη μία μεγάλη διαφορά με το καινούριο μονοθέσιο της Red Bull, παρόλο που δεν έχει αξιοποιήσει ακόμη τις δυνατότητές του.
Έχοντας ξεκινήσει τα δοκιμαστικά πριν από την σεζόν πέρυσι με την πλάτη στον τοίχο, η Red Bull έχει ενθαρρυνθεί περισσότερο από το ξεκίνημα της αυτή τη φορά, αφού ο Daniel Ricciardo βρέθηκε στην κορυφή την πρώτη μέρα των δοκιμών της Βαρκελώνης.
Και παρόλο που ο Verstappen είχε μία δύσκολη μέρα την Πέμπτη, η οποία περιλάμβανε μία έξοδο στα χαλίκια, ο Ολλανδός είναι αισιόδοξος σχετικά με το στάδιο εξέλιξης της ομάδας του και της RB14.
«Είναι πολύ διαφορετικός ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεται το μονοθέσιο και νομίζω ότι είναι θετικό», είπε.
«Δεν κάναμε κανένα γρήγορο γύρο, αλλά όταν επικρατούν τέτοιες συνθήκες, οι οποίες δεν είναι ιδανικές, είναι καλό να βεβαιωθείς πρώτα ότι όλα λειτουργούν σωστά όσον αφορά τα δεδομένα που παίρνεις από το μονοθέσιο σε σύγκριση με αυτά της αεροδυναμικής σήραγγας.»
Υπήρξε ένα πρόβλημα συσχετισμού των δεδομένων της αεροδυναμικής σήραγγας που καθυστέρησε τη Red Bull στα πρώτα στάδια της περασμένης σεζόν, το οποίο αντιμετωπίστηκε, και πλέον η πολλά υποσχόμενη ανατροφοδότηση σε αυτό το κομμάτι θεωρείται ως το κλειδί για τα σημάδια προόδου που αισθάνεται ο Verstappen.
«Η εξέταση των χρόνων τώρα δεν έχει νόημα», εξήγησε. «Αυτή η πίστα με το νέο οδόστρωμα απαιτεί πολύ χρόνο μέχρι να πετύχεις έναν καλό γύρο.
«Δεν ανησυχώ πολύ ακόμα. Είναι γνωστό ότι η Mercedes και η Ferrari θα είναι ισχυρές ούτως ή άλλως, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος με το μονοθέσιο μέχρι στιγμής. Τη δεύτερη εβδομάδα ίσως θα δείξουμε περισσότερα.»
Εκτός από το γεγονός ότι έχασε χρόνο εξαιτίας της βλάβης στο κιβώτιο ταχυτήτων καθώς προσπαθούσε να επαναφέρει το μονοθέσιο στην πίστα έπειτα από την έξοδο που είχε, ο Verstappen αντιμετώπισε νωρίτερα στη διαδικασία διαρροή καυσίμου που εμπόδισε την πρόοδό του, αφού έμεινε περισσότερη ώρα στο γκαράζ.
Ωστόσο, δεν ήταν ενοχλημένος σε μία μέρα που, επίσης, επηρεάστηκε από τον καιρό.
«Δεν θέλαμε να τρέξουμε σε υγρό οδόστρωμα, δεν είχε νόημα για μας», συμπλήρωσε. «Όταν η πίστα ξεκίνησε να στεγνώνει, βγήκαμε με τα ενδιάμεσα ελαστικά.
«Όπως φάνηκε, όλα δούλεψαν καλά. Ακολουθήσαμε το δικό μας πρόγραμμα, ελέγχοντας απλά το μονοθέσιο με τα στεγνά ελαστικά σε πολύ μικρές διαδρομές.
«Όταν θελήσαμε να πάμε σε μεγαλύτερες διαδρομές, είχαμε ένα μικρό εμπόδιο, μία διαρροή, οπότε ξεκινήσαμε να ελέγχουμε ολόκληρο το μονοθέσιο. Χρειάστηκε περισσότερος χρόνος από τον αναμενόμενο.
«Όταν βγήκαμε πάλι στην πίστα, είχα μία άτυχη στιγμή στη Στροφή 12, όπου κάτι συνέβη με το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά τέτοια πράγματα συμβαίνουν. Παρ’ όλα αυτά, οι καιρικές συνθήκες αυτής της εβδομάδας δεν ήταν καλές.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!