Το Ισπανικό Grand Prix δεν εξελίχθηκε με τον ιδανικό τρόπο για τη Haas, καθώς η δυναμικότητα του μονοθεσίου δεν επέτρεψε στους Mick Schumacher και Nikita Mazepin να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από τη 18η και 19η θέση αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί πως ήταν οι μόνοι οδηγοί που τερμάτισαν 2 γύρους πίσω από τους πρωτοπόρους.
Συνεπώς, οι οδηγοί της Haas έπρεπε να κοιτούν αρκετά συχνά “στους καθρέφτες τους”, προκειμένου να αφήσουν τα προπορευόμενα μονοθέσια να περάσουν. Αναφορικά με το συγκεκριμένο γεγονός, ο Nikita Mazepin είχε προηγουμένως βρεθεί στο στόχαστρο στο Grand Prix Πορτογαλίας, λόγω του ότι καθυστέρησε να αφήσει τον Sergio Perez να περάσει, την ώρα που ο Μεξικανός βρισκόταν στην πρώτη θέση του αγώνα.
Μία επανάληψη των όσων συνέβησαν στην Πορτογαλία φέρεται να φοβήθηκε ο Toto Wolff στη Βαρκελώνη. Ο επικεφαλής της Mercedes, σε επικοινωνία που είχε με τους αγωνοδίκες της FIA (την πρώτη που μεταδόθηκε live στην ιστορία της formula 1), ζήτησε με έντονο τρόπο να “κάνει στην άκρη” ο Ρώσος οδηγός της Haas, θεωρώντας ότι ο Hamilton θα έχανε αρκετό χρόνο ώστε να του στερήσει τη νίκη στον αγώνα.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner, δήλωσε: “Δεν άκουσα το μήνυμα, απλώς μου είπαν στη συζήτηση μετά τον αγώνα, ότι ο Toto είπε κάτι. Αλλά δεν ξέρω ακριβώς τί είπε και γιατί το είπε. Οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω, γιατί δεν ξέρω τις συνθήκες, αλλά νομίζω ότι ο Nikita έκανε καλή δουλειά σήμερα και πέρασε από αυτό”.
“Ίσως ο Toto, επειδή είναι ο Toto, απλώς ήθελε να επιβεβαιώσει ότι είναι εδώ, (δείχνοντας) ποιος είναι το αφεντικό εδώ και ότι όλοι πρέπει να κάνουν στην άκρη όταν έρχεται”, προσέθεσε ο 56χρονος.
Επιπρόσθετα, συνέχισε σχολιάζοντας με καυστικό τρόπο τα λεγόμενα του Toto Wolff: “Βγήκε ο ίδιος (στην ενδοεπικοινωνία) και δεν άφησε τους υπευθύνους του να κάνουν τη δουλειά. Υποθέτω πως ήθελε λίγη δημοσιότητα”.
Με τη σειρά του, ο αγωνοδίκης Michael Masi, αναφορικά με την δημοσίευση της επικοινωνίας μεταξύ των αγωνοδικών και του Wolff, ανέφερε: “Μία από τις καινοτομίες στις οποίες η FIA έχει συνεργαστεί με την F1, η οποία στην πραγματικότητα προέκυψε μέσω μιας συζήτησης σε μια συνεδρίαση της Επιτροπής της F1 πέρυσι, ήταν να μπορούσε να ακουστεί ως μέρος της μετάδοσης η ενδοεπικοινωνία μεταξύ της FIA και των ομάδων”.
“Είναι ένα κανονικό κομμάτι αυτού που κάνουμε με λειτουργικό τρόπο. Και από αυτή την προοπτική, (στον αγώνα) ήταν η πρώτη φορά που ξεκίνησε. Το F1 Group, μέσω των μεταδόσεών του, έκανε κάποιες δοκιμές στο παρασκήνιο, για να δει πώς φαίνεται. Όλες οι ομάδες είχαν ειδοποιηθεί και το σαββατοκύριακο ήταν η πρώτη φορά που μεταδόθηκε ζωντανά”, συμπλήρωσε καταλήγοντας ο επικεφαλής των αγωνοδικών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!