Μια νέα χρονιά, με ολοκαίνουργιους κανόνες ελαστικών που είναι από τους πιο επαναστατικούς στην πρόσφατη ιστορία. Οι ομάδες έχουν περισσότερες επιλογές, οι οποίες θα πρέπει να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη ποικιλία και τουλάχιστον δύο pit stops ανά αγώνα.
Οπτική των ελαστικών: GP Αυστραλίας
Το Albert Park είναι μία πίστα δρόμου, γεγονός που την καθιστά ιδιαίτερα «πράσινη» και «βρώμικη» κατά την έναρξη του Σαββατοκύριακου. Είναι όλα σχετικά με την επιτάχυνση και την πέδηση: οι διαμήκεις δυνάμεις είναι μεγαλύτερες από τις πλευρικές. Υπάρχουν πολλές αργές στροφές, οπότε η έμφαση δίνεται στη μηχανική πρόσφυση και την υψηλή κάθετη δύναμη. Η στροφή 8 (μία δεξιά στροφή) είναι γρήγορη, όπως και η μεγάλη αριστερή στροφή μεταξύ των κερκίδων Clark και Waite. Το αριστερό πίσω ελαστικό έχει μεγαλύτερη δουλειά να κάνει – έτσι ώστε να είναι αυτό που οι οδηγοί να πρέπει να προσέξουν. Ο καιρός είναι πάντα απρόβλεπτος: έχει υπάρξει έντονος ήλιος και καταρρακτώδεις βροχές στο παρελθόν. Η άσφαλτος είναι αρκετά ομαλή, έτσι ώστε η φθορά των ελαστικών να είναι συγκριτικά χαμηλή.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: μία σύνθεση χαμηλού εύρους εργασίας που είναι ένα από η πιο ευέλικτη από τις διαθέσιμες.
Κίτρινο μαλακό: μια σύνθεση υψηλού εύρους εργασίας με έμφαση στην απόδοση.
Κόκκινο supersoft: μια σύνθεση χαμηλού εύρους εργασίας που είναι γρήγορη, αλλά με περιορισμένη συνολική ζωή.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Νικητής: Hamilton (ένα pit stop: ξεκίνησε στο μαλακό, άλλαξε σε μεσαίο στον 25ο γύρο).
Καλύτερη θέση για εναλλακτική στρατηγική: Hulkenberg (δύο pit stop: ξεκίνησε στο μαλακό, άλλαξε σε μεσαίο στον 21ο, άλλαξε σε μαλακό στον 44ο). Τερμάτισε έβδομος από 14ος στο grid.
Οι περισσότεροι οδηγοί σταμάτησαν μόνο μία φορά, με τις στρατηγικές να επηρεάζονται από νωρίς με ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!