Τα ελαστικά διαδραματίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη σύγχρονη Formula 1, ιδιαίτερα μετά την παύση των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια των αγώνων, καθώς ήταν και είναι μέχρι σήμερα ο κύριος ρυθμιστής των στρατηγικών των ομάδων και επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την έκβαση των αγώνων.
Η είσοδος της Pirelli ως αποκλειστικού προμηθευτή ελαστικών από το 2011 και η ποικιλία γομών, έδωσε πρωταγωνιστικό ρόλο στη στρατηγική, ειδικά τα πρώτα χρόνια που δεν υπήρχαν μεγάλες διαφορές σε δυναμική στα μονοθέσια.
Οι ιθύνοντες τις Formula 1 προκήρυξαν διαγωνισμό για κατάθεση υποψηφιοτήτων σχετικά με την προμήθεια ελαστικών για την περίοδο 2020-2023. Όπως επιβεβαιώθηκε, οι εταιρείες που θα διεκδικήσουν την αποκλειστική προμήθεια ελαστικών για αυτό το διάστημα θα είναι από τη μία πλευρά η σημερινή πάροχος, Pirelli, ενώ από την άλλη πλευρά επιδιώκει την είσοδό της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού η Hankook. Διαπιστώθηκε ότι τα ελαστικά της πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές και τα όρια ασφαλείας, συνεπώς εγκρίθηκε η υποψηφιότητά της. Η Ιαπωνική εταιρεία έχει ήδη εισέλθει σε αρκετές σειρές, όπως το DTM και η Formula 3.
Η τελική απάντηση από την ηγεσία (Liberty Media) θα δοθεί προσεχώς, μετά από κατ’ ιδίαν συζητήσεις με τους εκπροσώπους των εταιρειών, πλην όμως το κυρίως κίνητρο για την επιλογή θα έγκειται στο εμπορικό κομμάτι. Αξίζει να σημειωθεί πως για το 2020 θα διατηρηθεί το μέγεθος των τροχών στις 13 ίντσες (γεγονός που αποθάρρυνε τη Michelin από το να διεκδικήσει την επιστροφή της στη Formula 1), πριν αυξηθεί στις 18 για το 2021. Απομένει να δούμε την τελική απόφαση των ιθυνόντων για τον πάροχο ελαστικών για την περίοδο 2020-2023.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!