Το πρωτάθλημα του 2021 ολοκληρώθηκε με “θετικό πρόσημο” για την ομάδα της Ferrari καθώς, μετά το εφιαλτικό 2020, η ιταλική ομάδα επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις, οι οποίες της χάρισαν την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, μπροστά από τη McLaren.
Από τη μία πλευρά η σταθερότητα του Carlos Sainz (4 podium) και από την άλλη η ταχύτητα του Charles Leclerc (1 podium και 2 pole position), έφεραν τη Scuderia 47,5 πόντους μπροστά από τη McLaren μετά το τέλος της σεζόν στο Abu Dhabi. Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραμάτισε και η αναβάθμιση του υβριδικού συστήματος της SF21 από το Grand Prix Ρωσίας και έπειτα, που βοήθησε στην εδραίωση της ομάδας στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.
Ωστόσο, το μεγάλο “στοίχημα” για τους Ιταλούς είναι η απόδοση του μονοθεσίου εν όψει 2022, κάτι το οποίο τονίζεται μάλιστα από το ξεκίνημα της σεζόν του 2021.
Αναφορικά με το εάν επηρέασε η φετινή μάχη με τη McLaren την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2022, ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Scuderia, Laurent Mekies, ήταν κατηγορηματικός: “Η απάντηση είναι όχι. Νομίζω ότι ξεκαθαρίσαμε από πολύ νωρίς ότι πήραμε την απόφαση να εστιάσουμε στο 2022”.
“Ελπίζαμε εκείνη τη στιγμή (στο ξεκίνημα της χρονιάς), επειδή ήμασταν αρκετά μακριά από τη McLaren, ότι θα μπορούσαμε να παλέψουμε τελικά για την τρίτη θέση. Αλλά είχαμε επιλέξει να μην θυσιάσουμε τίποτα εν όψει του 2022. Αυτή είναι ίσως η πιο ξεκάθαρη απάντηση που μπορώ να σας δώσω σήμερα”, προσέθεσε ο 44χρονος επικεφαλής μηχανικός.
That start from @CarlosSainz55 😍🚀#essereFerrari 🔴 #RussianGPpic.twitter.com/TfBEraZxRU
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) December 30, 2021
Στη συνέχεια, ο ίδιος στάθηκε στη σημασία της αναβάθμισης του υβριδικού συστήματος της SF21: “Μας έχουν ρωτήσει για αυτό 25 φορές και δεν υπάρχει καμία άλλη εκδοχή. Η μόνη εξέλιξη που είχαμε στο δεύτερο μέρος της χρονιάς ήταν στο υβριδικό σύστημα, το οποίο και πάλι είναι κάτι που θα χρησιμοποιήσουμε για την επόμενη χρονιά. Αλλά αν το σκεφτείτε, οι διαφορές είναι τόσο μικρές, και συχνά σκεφτόμαστε πως αν δεν είχαμε αυτά τα λίγα εκατοστά ή δέκατα θα μας έφερναν X θέσεις προς τα πίσω”.
“Νομίζω ότι επειδή το midfield ήταν τόσο κοντά, έγινε αισθητή η επιρροή που είχε (η αναβάθμιση) στο δεύτερο μέρος της σεζόν ή στο τρίτο μέρος της σεζόν, που ήταν ίσως και πιο μεγάλη. Η άλλη πτυχή είναι, όπως σίγουρα θυμάστε, ότι ήμασταν τόσο εκτεθειμένοι σε καταστάσεις προσπέρασης που σε κάποια σημεία έκανε τον απόλυτο ρυθμό του αυτοκινήτου να μην φαίνεται τόσο πολύ, επειδή τότε ήμασταν τόσο εκτεθειμένοι στη μάχη που άπαξ και είχες πέσει πίσω είχε οριοθετηθεί ο ρυθμός σου.”, σημείωσε καταλήγοντας ο Laurent Mekies.
Μένει να δούμε εάν ο προσανατολισμός της ιταλικής ομάδας στο 2022 θα αποδώσει καρπούς, αλλά και εάν ομάδες όπως η Red Bull και η Mercedes που μάχονταν μέχρι κυριολεκτικά τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος θα έχουν μια αντίστοιχη πορεία την επόμενη χρονιά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!