Ο Kevin Magnussen ήταν επικριτικός με τον Nyck de Vries, αφού ο οδηγός της Scuderia AlphaTauri τον ώθησε εκτός πίστας κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Αυστρίας.
Ο Magnussen κατατάχθηκε 18ος στον αγώνα της Κυριακής, μια θέση πίσω από τον de Vries, παρά το γεγονός ότι ο τελευταίος τιμωρήθηκε για τη σύγκρουσή τους.
Οι δυο τους μπλέχτηκαν σε μια αψημαχία όταν ο οδηγός της Haas επιχείρησε μια κίνηση από έξω στη στροφή 6. Δίπλα στον de Vries στην πορεία της γρήγορης αριστερής στροφής, ο Ολλανδός διατήρησε την αγωνιστική γραμμή και ώθησε τον Magnussen στο χαλίκι.
Οι αγωνοδίκες διαφώνησαν με την εύρωστη άμυνά του, επιβάλλοντάς του ποινή πέντε δευτερολέπτων και δύο βαθμούς ποινής στην Superlicence του.
«Με έβγαλε εκτός, αλλά υποθέτω ότι αγωνίζεται για το μέλλον του και ίσως είναι μια απελπιστική κατάσταση που τον ωθεί στα άκρα», είπε ο Magnussen για το συμβάν.
«Δεν μπορώ να πω άλλο τίποτα, πραγματικά. Πήρε ποινή, άρα τελειώνει εδώ».
Το Grand Prix της Αυστρίας ήταν άλλο ένα απογοητευτικό event για τη Haas, παρά το γεγονός ότι έδειξε θετικά δείγματα κατά τη διάρκεια του F1 Sprint το Σάββατο.
Ωστόσο, ήταν πάντα δύσκολος αγώνας για τον Magnussen, καθώς προκρίθηκε στην 19η θέση πριν ξεκινήσει τελικά από το pit lane.
Ο ομόσταυλος του Nico Hulkenberg βρέθηκε στην όγδοη θέση, αλλά αποσύρθηκε όταν ο κινητήρας της Ferrari παρέδωσε πνεύμα.
«Από την πλευρά μας, ήταν μια δύσκολη μέρα χωρίς αμφιβολία», είπε ο Magnussen.
«Χωρίς ρυθμό και πολύ μεγάλη υποβάθμιση των ελαστικών, οπότε πρέπει να κάνουμε πολύ δουλειά.»
«Πρέπει πραγματικά να προσπαθήσουμε και να κάνουμε κάποια πρόοδο στον αγωνιστικό ρυθμό, πολύ γρήγορα».
Ο Δανός θεωρεί ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας της σεζόν.
Η Haas VF-23 πάσχει από καλά τεκμηριωμένα προβλήματα ελαστικών, με το μονοθέσιο να μπορεί να βρει σταθερό ρυθμό σε έναν γύρο μόνο για να χάσει το πλεονέκτημα στα μακριά stint κατά τη διάρκεια αγώνα.
Είναι ένα θέμα που η ομάδα εργάζεται σε πρώτη φάση για να κατανοήσει.
Στην Αυστρία, ένας νέος αισθητήρας προστέθηκε στη μύτη του αυτοκινήτου για να αυξήσει τα σημεία δεδομένων με τα οποία πρέπει να εργαστεί η ομάδα στην αεροδυναμική σήραγγα.
Αν και δεν βελτιώνει την απόδοση από μόνο του, παρέχει στους σχεδιαστές περισσότερες πληροφορίες καθώς εργάζονται για να διορθώσουν το πρόβλημα που μαστίζει αυτήν τη στιγμή την ομάδα.
Είναι τέτοιο το κίνητρο για τη βελτίωση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου την Κυριακή που ο Magnussen άλλαξε το set-up του στο parc ferme, απαιτώντας την εκκίνηση του pit lane. «Ήταν περισσότερο ένα πείραμα», εξήγησε ο Magnussen.
«Ήμασταν στη 19η ούτως ή άλλως και ξέραμε ότι ο ρυθμός δεν φαινόταν καλός… γιατί να μην δοκιμάσουμε κάτι που θα μας δώσει πραγματικά λίγη γνώση και να απαντήσουμε σε μερικές από τις ερωτήσεις που έχουμε;»
«Δεν είναι ένα μόνο πρόβλημα σε ένα σημείο, είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων», πρόσθεσε.
«Είναι ένα πολύ περίπλοκο πράγμα προς επίλυση. Έχω απόλυτη πίστη στην ομάδα και πιστεύω ότι μπορούμε να το ανατρέψουμε και να βελτιώσουμε την κατάσταση».
Η Haas έχει 11 βαθμούς και προηγείται των Alfa Romeo, Williams και AlphaTauri στη μάχη για την έβδομη θέση. Το να κοιτάξει ψηλότερα είναι πολύ δύσκολο προς το παρόν, με την Alpine να απέχει τόσο σε βαθμολογία (16 βαθμοί) όσο και σε απόδοση κι ισορροπία μονοθεσίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!