Ο Guenther Steiner, δήλωσε ότι η Haas πρέπει να «βρει μια λύση» στα προβλήματα υποβάθμισης των ελαστικών που ταλαιπώρησαν και τα δύο μονοθέσια τους στο Ισπανικό Grand Prix.
Ενώ ο Kevin Magnussen έμεινε εκτός από το Q1, ο Nico Hulkenberg κατέβαλε εξαιρετική προσπάθεια στις κατατακτήριες και κατατάχθηκε έβδομος στο grid για τον αγώνα της Κυριακής.
Ωστόσο, ο Γερμανός δεν μπόρεσε να διατηρήσει μια θέση μέσα στην πρώτη 10άδα, αφού έπεσε γρήγορα όταν αντιμετώπισε προβλήματα με τα ελαστικά που φορούσε.
Η αμερικανική ομάδα χρειάστηκε τελικά να βάλει στα pits τους οδηγούς της τρεις φορές – μια φορά περισσότερη από το υπόλοιπο grid – και ο Steiner υποστηρίζει ότι η ομάδα πρέπει να στρωθεί για να κατανοήσει τα ζητήματα αυτά.
«Αρκετά απογοητευτικό αποτέλεσμα σήμερα, απλά δεν μπορούσαμε να δουλέψουμε με τα ελαστικά για να μείνουμε ζωντανοί στους βαθμούς», παραδέχτηκε ο Steiner. «Κάναμε ένα pit stop περισσότερο από όλους τους άλλους, αλλά ακόμα κι αν δεν είχαμε σταματήσει, θα πηγαίναμε πιο αργά και θα τερματίζαμε ούτως ή άλλως εκεί.»
«Πρέπει να επιστρέψουμε στο γραφείο και να προσπαθήσουμε να βρούμε μια λύση για την υποβάθμιση των ελαστικών μας».
Η αποτυχία να διατηρηθούν τα ελαστικά σε ανταγωνιστική φόρμα κατά τη διάρκεια ενός αγώνα ήταν μια τακτική αδυναμία του πακέτου VF-23 της Haas και συχνά φέρνει την ομάδα σε χειρότερες θέσεις από αυτές που εκκινεί.
Ο Hulkenberg, ο οποίος πέρασε τη γραμμή τερματισμού με μια απογοητευτική 15η θέση, επανέλαβε τα σχόλια του Steiner, υπογραμμίζοντας ότι η Haas έχει δουλειά να κάνει για να μεταφράσει τις τεράστιες δυνατότητές της για έναν γύρο σε ρυθμό αγώνα.
«Ήταν σκληρό», πρόσθεσε ο Γερμανός οδηγός. «Δυστυχώς, η υποβάθμιση ήταν πολύ υψηλή για εμάς και έπρεπε να κάνουμε τρεις αλλαγές ελαστικών, ενώ ο ανταγωνισμός όχι.»
«Φαίνεται με την πρώτη ματιά ότι σε έναν γύρο είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά μακροπρόθεσμα έχουμε ακόμα κάποιες μετατροπές να κάνουμε και ρυθμό να βρούμε».
Εν τω μεταξύ, έχοντας ήδη καταστρέψει το Σαββατοκύριακο του από μια κακή εμφάνιση του Σαββάτου, ο Magnussen δηλώνει ότι οι πιθανότητές του να κάνει μια αντεπίθεση ματαιώθηκαν επίσης από τις επιπλοκές των ελαστικών που υπέστη η Haas.
«Ήταν μια δύσκολη μέρα όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών», είπε ο Δανός. «Στην αρχή κάθε stint, ήταν αρκετά ανταγωνιστικό σε σύγκριση με όλους όσους κυνηγούσαμε, αλλά τα ελαστικά μας έπεσαν γρήγορα και έπρεπε να κάνουμε τρία στοπ, κάτι που δεν ήταν το βέλτιστο.»
«Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να προσπαθήσουμε και να μάθουμε τι θα βελτιώσει την κατάσταση, αλλά σίγουρα ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Όταν έχεις ένα κακό Σαββατοκύριακο όπως αυτό, τείνεις να βρεις μερικές ενδιαφέρουσες απαντήσεις και αυτό ελπίζω τώρα – στο επόμενο».
Η αποτυχία της Haas να κερδίσει βαθμούς στη Βαρκελώνη άνοιξε την πόρτα για την Alfa Romeo, χάρη στην ένατη θέση του Zhou Guanyu, για να ισοφαρίσει με την ομάδα της Kannapolis στη μάχη για την έβδομη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Και οι δύο ομάδες πελατών που τροφοδοτούνται από τη Ferrari έχουν επί του παρόντος οκτώ βαθμούς, έξι μπροστά από την AlphaTauri, ο οποίος σπατάλησε βαθμούς όταν ο Yuki Tsunoda χτυπήθηκε με μία ομολογουμένως πολύ αυστηρή ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!