Ο Charles Leclerc είδε 6ος την καρό σημαία στο Πορτογαλικό Grand Prix, κρατώντας τη Ferrari ζωντανή στη μάχη της τρίτης θέσης του πρωταθλήματος κατασκευαστών με τη McLaren.
Ο οδηγός της ιταλικής ομάδας έχει συλλέξει 28 βαθμούς, όντας στην 5η θέση της κατάταξης των οδηγών μετά από 3 αγώνες, μετρώντας ισάριθμες παρουσίες στην πρώτη εξάδα.
Στις κατατακτήριες στην πίστα του Portimao ο Μονεγάσκος της Ferrari δεν πραγματοποίησε καλή εμφάνιση, όντας “θύμα” της μέτριας πρόσφυσης της πίστας, μένοντας στην 8η θέση της εκκίνησης, γεγονός που οριοθέτησε εν μέρει τον αγώνα του και δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 6η θέση σε αυτόν.
Με αφορμή την επίδοση του ταλαντούχου οδηγού της Ferrari, ο Laurent Mekies δήλωσε: “Έδειχνε λιγότερο άνετος στο Portimao με τις δύσκολες συνθήκες στην πίστα και δεν είχε το σύνηθες “μαγικό” που μπορεί να κάνει σε ένα χρονομετρημένο γύρο για να πάρει το μέγιστο από το μονοθέσιο”.
“Έχει την ικανότητα να πάρει 2 δέκατα από το μονοθέσιο, τα οποία δεν γνωρίζαμε ότι υπήρχαν. Το κάνει επί μονίμου βάσεως. Είναι σχεδόν φυσιολογικό να το κάνει αυτό”, προσέθεσε ο αρχιμηχανικός της Scuderia.
Παράλληλα, ο ίδιος ο Leclerc σχολίασε με δόση αυτοκριτικής την επίδοσή του στο qualifying στην πορτογαλική πίστα: “Νιώθω ότι, όπως αποδείχθηκε και χθες (στις κατατακτήριες), έχω πολλά να μάθω ακόμα. Σίγουρα το qualifying είναι ένα από τα δυνατά μου σημεία. Όμως χθες (qualifying) και γενικά, αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν αρκετά κακό για μένα. Συνεπώς, ήμουν αρκετά ασταθής. Άρα υπάρχουν ακόμη πολλά να δουλέψω από τη μεριά μου”.
“Αυτό που έμαθα από αυτό το Σαββατοκύριακο είναι πως ίσως θα έπρεπε να το πήγαινα βήμα προς βήμα, ειδικά σε ένα τόσο δύσκολο Σαββατοκύριακο σαν αυτό. Προσπάθησα να ωθήσω το αυτοκίνητο στα όριά του αμέσως και αυτό έκανε το Σαββατοκύριακό μου πολύ, πολύ χαοτικό”, σημείωσε ο 23χρονος,
Καταληκτικά, ο δις νικητής σε Grand Prix τόνισε: “Αν κοιτάξω την Παρασκευή και το Σάββατο, δεν ήταν πολύ καλές μέρες για μένα και ήμουν από εδώ και από εκεί. Μια φορά στους 10 γύρους κατάφερα να κάνω έναν πολύ καλό γύρο, αλλά απλά δεν ήμουν συνεπής. Ίσως υπό αυτές τις συνθήκες, θα έπρεπε να το πάρω λίγο περισσότερο βήμα προς βήμα, το οποίο έκανα σήμερα (εν. στον αγώνα).”
Αναμφίβολα, η Gestione Sportiva βρίσκεται σε μια φάση προσαρμογής και ανασυγκρότησης, με στόχο την επιστροφή στην κορυφή της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η αλλαγή νοοτροπίας που συνοδεύτηκε από την έλευση του Carlos Sainz στην κόκκινη ομάδα και το ενωτικό κλίμα που επικρατεί μεταξύ των οδηγών καλείται να αποτυπωθεί στα αποτελέσματα τόσο της φετινής χρονιάς, όσο και της επόμενης, με δεδομένες τις ριζικές αλλαγές στους κανονισμούς.
Η Ferrari προς ώρας βρίσκεται στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών με 42 βαθμούς, 11 πίσω από τη McLaren στην τρίτη θέση και 59 από τη Mercedes που προηγείται στη σχετική βαθμολογία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!