O οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, τόνισε ότι κατά τη διάρκεια της περσινής σεζόν προσπάθησε πολύ ώστε να βελτιωθεί ως οδηγός σε έναν από τους τομείς που αισθανόταν ότι υστερούσε τα προηγούμενα χρόνια – και όπως αποκάλυψε, είναι κάτι που πλέον θεωρεί έχει πετύχει.
Ο Μονεγάσκος ολοκλήρωσε πέρυσι την τρίτη διαδοχική του σεζόν στην Ferrari, έχοντας πλέον δίπλα του έναν νέο team-mate, τον Carlos Sainz. Αν και απέδειξε την ταχύτητά του κατά τη διάρκεια της χρονιάς, κάποιες άτυχες στιγμές αλλά και η τρομερή σταθερότητα του Ισπανού είχαν ως αποτέλεσμα ο Leclerc να βρεθεί πίσω από τον Sainz στην τελική βαθμολογία.
Μιλώντας για την περσινή σεζόν, ο Leclerc δήλωσε ότι προσπάθησε να βελτιώσει πολύ την απόδοσή του στους αγώνες, καθώς θεωρούσε ότι ήταν ένας τομέας τον οποίο δεν μπορούσε να μεγιστοποιήσει – όμως μέσα από προσπάθεια θεωρεί ότι τελικά κατάφερε να μετατρέψει την αδυναμία του σε πλεονέκτημα.
“Σίγουρα βελτιώθηκα πολύ στη διαχείριση του αγώνα γενικά”, είπε ο Leclerc.
“Και πάλι, από τις αρχές του 2020 άρχισα να λέω ότι ήταν μια από τις αδυναμίες μου – ειδικά το 2019, όταν είχα πολύ καλές κατατακτήριες ενώ στους αγώνες δυσκολευόμουν λίγο περισσότερο. Επίσης δυσκολευόμασταν λίγο περισσότερο ως ομάδα, αλλά ως οδηγός ένιωθα ότι δυσκολευόμουν περισσότερο από κάποιους άλλους”.
“Έτσι, δούλεψα πολύ πάνω σε αυτόν τον τομέα το 2020, έγινα πολύ καλύτερος και νομίζω ότι το 2021 ήταν στην πραγματικότητα ένα από τα δυνατά μου σημεία”, συμπλήρωσε ο οδηγός της Ferrari.
“Σίγουρα υπάρχουν ακόμη πολλά πράγματα στα οποία μπορώ να δουλέψω. Ίσως στην ισορροπία από τις κατατακτήριές μου μέχρι τον αγώνα, που μάλλον δεν βρήκα ακόμα”, είπε ο Μονεγάσκος, τονίζοντας ότι πρέπει να βρει τη χρυσή τομή ώστε να μη θυσιάζει την απόδοση ανάμεσα στα δύο.
“Μερικές φορές θυσιάζω λίγο περισσότερο τις κατατακτήριες για να είμαι καλός στον αγώνα, όπως συνέβη σε κάποιες περιπτώσεις το 2021. Αλλά είναι κάτι στο οποίο δουλεύω, για να προσπαθήσω να βρω την τέλεια ισορροπία μεταξύ κατατακτηρίων και αγώνα”, πρόσθεσε ο Leclerc.
Τέλος, ο Leclerc μίλησε και για τα νέα ελαστικά που θα εισαχθούν φέτος, αναφέροντας ότι οι πρώτες του εντυπώσεις είναι ότι τα μονοθέσια θα είναι πιο δύσκολα και απαιτητικά για τους οδηγούς.
“Είναι αρκετά διαφορετικά. Είναι δύσκολο για εμάς τους οδηγούς και νομίζω ότι συνολικά θα είναι πιο απαιτητικά τα μονοθέσια στην οδήγηση. Έχουν πιθανώς λίγο μεγαλύτερο παράθυρο λειτουργίας και στις ψυχρές συνθήκες έχουν καλή αίσθηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο όταν χρησιμοποιείς το μονοθέσιο στα γρήγορα κομμάτια”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!