Η νέα σεζόν της Formula 1 έχει ήδη ξεκινήσει από τα τέλη του προηγούμενου μήνα, με τις δοκιμές της Βαρκελώνης που συνεχίζονται και αυτή τη βδομάδα, στο κυνήγι της βελτίωσης και της εξέλιξης των μονοθεσίων, εν όψει της επίσημης έναρξης στο Albert Park της Μελβούρνης στις 25 Μαρτίου.
Οι ομάδες, από τα μέσα περίπου της προηγούμενης χρονιάς προετοιμάζουν το μονοθέσιο της φετινής χρονιάς, με τις όποιες τροποποιήσεις απαιτούνται για τη βελτιστοποίησης της εικόνας του και της διόρθωσης των ανορθογραφιών αυτού της προηγούμενης.
Σύμφωνα με το υψηλόβαθμο στέλεχος της Mercedes, James Allison, η Mrcedes έχει κάνει αρκετά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση, όσον αφορά τα πλευρικά βοηθήματα, γνωστά και ως sidepod: “Η μεγαλύτερη αλλαγή που έχουμε κάνει είναι στα sidepod.Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για να κάνουμε αυτό το μονοθέσιο πάρα πολύ ευέλικτο. Αν το συγκρίνεις με το μονοθέσιο του 2017, μπορείς να δεις τη διαφορά.Μπορείς να δεις πως διογκώνεται προς τα πίσω και φτάνει μέχρι τον κινητήρα και το κάλλυμμα της εξάτμισης.Στο νέο αυτοκίνητο είναι ένα πολύ πιο λεπτό πράγμα.”
“Δεν μοιάζει για μεγάλη διαφορά, αλλά αν τα αθροίσεις όλα είναι περίπου ένα τέταρτο του δευτερολέπτου περίπου.Ήταν πραγματικά ένα μεγάλο έργο. Καταβλήθηκε αρκετή προσπάθεια σε αυτό το σχέδιο, αλλά στο τέλος το αποτέλεσμα είναι όμορφο, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι είναι κατά πολύ ταχύτερο το μονοθέσιο.”
Ο ανταγωνισμός στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι πολύ μεγάλος και οι ομάδες πρέπει να βελτιώνουν όλα τα μέρη του μονοθεσίου. Ο Allison αναφορικά με αυτό,δήλωσε: “Σε όλο το αυτοκίνητο, σε κάθε μέρος της επιφάνειάς του, το έχουμε ανανεώσει. Έχουμε βρει διαφορετικούς τρόπους να το κάνουμε. Έχουμε βρει μια βελτιωμένη κατεύθυνση ώστε να παίρνουμε κάθετη δύναμη και απόδοση από το μονοθέσιο.Κάθε ένα από αυτά(τα μέρη) είναι μικρό όταν είναι μόνο του, αλλά προσθέτουν στο σύνολο κάτι που είναι εκπληκτικό. Το περυσινό μονοθέσιο ήταν το ταχύτερο εκεί έξω.Κέρδισε τους περισσότερους αγώνες από κάθε άλλο και ήταν φυσικά ο νικητής του πρωταθλήματος. Όμως, το περυσινό μονοθέσιο θα ήταν απόλυτα απελπιστικό, θα αποκλειόταν από το καινούριο, λόγω όλης αυτής της δουλειάς από όλα αυτά τα άτομα εδώ και ένα χρόνο, κάνοντας τροποποιήσεις σε κάθε επίπεδο.Όλες είναι μικρές, αλλά όλες αυτές συσσωρεύονται σε ένα τεράστιο τελικό αποτέλεσμα και σε ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ πιο γρήγορο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!