Η φετινή πορεία της McLaren – Honda είναι αν μη τι άλλο απογοητευτική και μακριά από τους στόχους που είχαν θέσει οι ιθύνοντες της Ιαπωνικής εταιρείας που παρέχουν τις μονάδες ισχύος στη McLaren, τουλάχιστον μέχρι αυτή τη στιγμή.
Προβλήματα οποιασδήποτε φύσεως προέκυψαν σχεδόν σε κάθε περίοδο είτε δοκιμών, είτε κατατακτηρίων, είτε στον αγώνα. Η υστέρηση της μονάδος ισχύος της Honda ήταν εμφανέστατη και στέρησε τη δυνατότητα στους δύο οδηγούς της να μάχονται για θέσεις στους βαθμούς, με τρανό το παράδειγμα του Fernando Alonso ο οποίος δήλωσε στον τελευταίο αγώνα πως δεν έχει τρέξει με πιο αργό κινητήρα σε όλη του την καριέρα, καθώς τον προσπερνούσαν οδηγοί που ήταν 200-300 μέτρα πίσω του στις ευθείες, λίγο πριν ο ίδιος εγκαταλείψει από τον αγώνα με ένα νέο πρόβλημα στον κινητήρα.
Στα πλαίσια αυτών των γεγονότων, ο επικεφαλής της Ιαπωνικής εταιρείας,Yusuke Hasegawa, προέβη στις ακόλουθες δηλώσεις:
“Είναι πολύ εκνευριστικό. Φυσικά και είναι πολύ ενοχλητικό και αισθανόμαστε άσχημα για τους οδηγούς μας. Είναι μια καταστροφή .Προφανώς πρέπει να βρούμε τι έχει συμβεί και φυσικά να βρούμε μια λύση. Είναι πολύ κρίσιμο. Στο δεύτερο χειμερινό test της Βαρκελώνης είχαμε παρόμοια πρόβλημα και το αναμορφώσαμε, όμως δεν ήταν αρκετό. Δεν νομίζω πως η μονάδα ισχύος επηρεάζεται από τη ζέστη. Ξεκάθαρα οι θερμοκρασίες είναι υψηλές, όμως δεν είναι τόσο μεγάλες όπως στο χώρο της δυναμομέτρησης.”
Στη συνέχεια τοποθετήθηκε αναφορικά με την εγκατάλειψη του Alonso στο Bahrain: “Ένιωσε ότι κάτι πήγαινε στραβά, κάτι που είναι λογικό. Δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσουμε και έπρεπε να εγκαταλείψουμε και να ελέγξουμε το μονοθέσιο. Είναι σημαντικό αν ένας οδηγός νιώσει κάτι περίεργο στο μονοθέσιο να σταματήσει και να μη συνεχίσει να δουλεύει τη μηχανή.”
Τα προβλήματα όμως συνεχίστηκαν και στις δοκιμές της Τρίτης στο Bahrain, με τον οδηγό εξέλιξης Oliver Turvey. Ο επικεφαλής της Honda σημείωσε: “Δυστυχώς είχαμε μια διαρροή νερού στο ERS στους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους των δοκιμών. Το πρόβλημα ήταν κοντά σε αυτό που είχαμε το σαββατοκύριακο. Είναι δυσάρεστο που δεν μπορέσαμε να κάνουμε πολλούς γύρους την πρώτη μέρα δοκιμών και είναι κρίμα και για τον Turvey που δεν μπόρεσε να περάσει όλη του την ημέρα στο μονοθέσιο.”
Παραδόξως, στο δεύτερο τεστ στο Bahrain δεν παρουσιάστηκαν προβλήματα, με τον Vandoorne να σημειώνει 81 γύρους πίσω από το τιμόνι της McLaren. Ο αρχιμηχανικός της Honda, Satoshi Nakamura δήλωσε σχετικά: “Παρότι βρισκόμαστε αρκετά πίσω από τους ανταγωνιστές μας σε επίπεδο απόδοσης, είμαστε πεπεισμένοι ότι οδεύουμε στη σωστή κατεύθυνση. Πιστεύουμε πως η μονάδα ισχύος μας έχει περισσότερη δυναμική και θα συνεχίσουμε την εξέλιξή της χρησιμοποιώντας όλες τις πληροφορίες που πήραμε από αυτό το τεστ, ώστε να κλείσουμε τη διαφορά από τους ανταγωνιστές μας το συντομότερο δυνατό. Έχουμε λιγότερες από 10 μέρες για τον επόμενο αγώνα στη Ρωσία, όπου αναμένουμε έναν εξίσου δύσκολο αγώνα. Συνεπώς, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά με τη McLaren, ώστε να προχωρήσουμε μπροστά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!