Ο Brendon Hartley βρίσκεται στην πρώτη του ολόκληρη χρονιά στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ξεκίνησε αργά την καριέρα του στη Formula 1, αφού στην ηλικία 28 ετων και συγκεκριμένα στο Grand Prix του Τέξας το 2017 βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της Toro Rosso. Μετά το πέρας την περυσινής σεζόν ο Νεοζηλανδός ανανέωσε τη συνεργασία του με την ιταλική ομάδα για το 2018.
Τη φετινή χρονιά δεν έχει θέλξει ιδιαίτερα με την απόδοσή του και πληθαίνουν οι φήμες που αφορούν την πρόωρη αντικατάστασή του. ΕΙδικά, τα λάθη του στους τελευταίους αγώνες, όπως η επαφή με τον τοίχο στο Μπακού στο Q1, μετά από την οποία παρεμπόδισε ακούσια τον teammate του Pierre Gasly, καθώς και η έξοδός του στο FP3 στη Βαρκελώνη που δεν του επέτρεψε να οδηγήσει στο qualifying, αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για την ασφάλεια της θέσης του στο μαγικό κόσμο της Formula 1. Μάλιστα, πολλοί ονομάζουν τον Pascal Wehrlein ως ενδεχόμενο αντικαταστάτη του Νεοζηλανδού.
Αναφορικά με αυτό το ζήτημα, ο Brendon Hartley δήλωσε:
“Έμεινα έκπληκτος που άκουσα για αυτό, διότι έχω συμβόλαιο. Αισθάνομαι όλο και πιο άνετα στο cockpit μονοθεσίου Formula 1. Η Formula 1 κινείται γρήγορα, υπάρχουν πολλές κριτικές, αλλά προφανώς σαν οδηγός είσαι ο δικός σου μεγαλύτερος κριτής. Είχα δυο σαββατοκύριακα όχι τελείως καθαρά, αλλά στην μετριότητά μου καρπώθηκα τον πρώτο μου βαθμό στο Αζερμπαϊτζάν και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς ήμουν μπροστά από τον teammate μου στο qualifying (σε Αυστραλία και Κίνα). Δεν γνωρίζω ποια site το λένε αυτό. Στην τελική, γνωρίζω ότι είμαι αλτρουιστής, δουλεύω πολύ πίσω από τις κάμερες. Γνωρίζω ότι είμαι περισσότερο από ικανός – νομίζω το έχω δείξει αυτό στα τρία πρώτα qualifying της χρονιάς και έπειτα δεν έχω κάνει κάποιο γύρο σε κατατακτήριες.”
Παράλληλα, ο επικεφαλής της Red Bull, Helmut Marko, διέψευσε με τη σειρά του τις φήμες που θέλουν τον Hartley εκτός της ομάδας της Faenza, σημειώνοντας πως δεν είναι αυτή η πρόθεση της ομάδας προς το παρόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Toro Rosso ενδέχεται να στραφεί στην ασιατική αγορά και συγκεκριμένα σε κάποιον Ιάπωνα οδηγό, με τον οδηγό της Formula 2 Nirei Fukuzumi να διεκδικεί με αξιώσεις θέση την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Στη συνέχεια, ο Hartley υπερθεμάτισε, λέγοντας:
“Απολύτως δεν είχαμε το ρυθμό να βρισκόμαστε στους βαθμούς κάθε φορά. Ήμουν πολύ χαρούμενος με τον αγώνα μου στη Βαρκελώνη. Δεν είχαμε το ρυθμό να πάμε πιο ψηλά, όμως ένιωσα πως έκανα ό,τι μπορούσα και είμαι χαρούμενος με το πώς διαχειρίστηκα τη σύγκρουση που είχα. Προφανώς δεν θέλεις να σου συμβεί και θα κάνω μεγάλη προσπάθεια να μην ξανασυμβεί, αλλά δεν είμαι ο μόνος που θα έχει ατύχημα – και δεν θα είναι το τελευταίο μου ατύχημα- και αυτό είναι κομμάτι του να είσαι οδηγός αγώνων. Θα προχωρήσω και θα παλέψω αυτό το σαββατοκύριακο και ελπίζω σε ένα καλό αποτέλεσμα.”
Ακόμη, σχετικά με την εισαγωγή της νέας γόμας ελαστικών hypersofts επεσήμανε:
“Θεωρώ πως θα είναι μια διαφορετική ιστορία με τα hypersofts. Κανείς δεν έχει εμπειρία από αυτά σε τέτοια πίστα. Όλοι την έχουν δοκιμάσει στη Βαρκελώνη, όπου γνωρίζουμε ότι διαρκούν για 1-2 γύρους. Εδώ αναμένουμε να διαρκέσουν 30 ή παραπάνω γύρους και τα οφέλη σε απόδοση θα είναι τεράστια. Το να τα κάνουν να δουλέψουν θα είναι ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος για τις ομάδες.”
Καταληκτικά, αναφέρθηκε στη δική του πορεία τη φετινή χρονιά, τονίζοντας:
“Είχα κάποιους καλούς αγώνες αλλά απολύτως είναι ένας αγώνας μόνο φέτος που είχαμε τον ρυθμό στο αυτοκίνητο για να πάρουμε πολλούς βαθμούς και αυτός είναι ο αγώνας που είχα ποινή και δεν απέδωσε. Γνωρίζω ότι θα έχω τη στιγμή μου και έχω κίνητρο αυτό το σαββατοκύριακο να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα. Θεωρώ πως οι άνθρωποι κάποιες φορές έχουν βραχεία μνήμη στη Formula 1. Τα πράγματα κινούνται πολύ γρήγορα και από τον έναν αγώνα στον άλλον η ιστορία μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Είμαι γνώστης αυτού.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!