Ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner, θεωρεί ανήθικο το να φύγει η αμερικάνικη ομάδα από τη συμφωνία για προμήθεια κινητήρων με τη Ferrari, εκτιμώντας πως σίγουρα η ιταλική ομάδα θα επανέλθει σε καλύτερα πρότυπα επιδόσεων.
Η ομάδα της Haas διανύει ενδεχομένως την πιο δύσκολη περίοδο της σύντομης παρουσίας της στη Formula 1, κάτι που αποτυπώνεται και στα αποτελέσματα, με την 10η θέση του Kevin Magnussen στην Ουγγαρία να είναι το μόνο αξιοσημείωτο από αυτά τη φετινή χρονιά.
Στα πλαίσια των αλλαγών με στόχο τη βελτίωση της εικόνας της αμερικάνικης ομάδας, τόσο τα ζητήματα με τη μονάδα ισχύος της Ferrari όσο και το γεγονός ότι η Renault δήλωσε πρόθυμη να παρέχει μονάδες ισχύος σε νέες ομάδες, πυροδότησαν φημολογίες σχετικά με πιθανή μεταπήδηση της Haas από τη Ferrari στη γαλλική ομάδα.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας, Guenther Steiner, έσπευσε να αποκλείσει την άμεση μετάβαση σε άλλον προμηθευτή κινητήρων. “Πιστεύω στο να παραμένεις πιστός, όπως και ο Gene (ο ιδιοκτήτης της ομάδας). Η Ferrari έπαιξε καθοριστικό ρόλο για να μας φέρει εδώ και έκαναν καλή δουλειά κάνοντας αυτό. Τώρα βρίσκονται λίγο σε δυσκολία, όπως προφανώς γνωρίζουμε, αλλά νομίζω ότι θα είναι μια βραχυπρόθεσμη δυσκολία και θα βγουν από αυτήν”.
“Η Ferrari πάντα επέστρεφε. Συνεπώς, το να πηδήξεις στην πρώτη ευκαιρία όταν έχεις ένα εμπόδιο στο δρόμο σου, νομίζω ότι δεν είναι πολύ ηθικό, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα ήμασταν εδώ. Επιστρέφω σε αυτό (το εμπόδιο)”, σημείωσε ο 55χρονος Ιταλός.
Αναφορικά με τις προοπτικές στροφής προς τη Renault, ο Steiner τόνισε: “Προφανώς, πρέπει να δούμε και άλλες ευκαιρίες, αλλά άλλες ευκαιρίες είναι πολύ δύσκολες για εμάς, επειδή έχουμε ένα μέρος των υποδομών μας στην Ιταλία. Θα πρέπει λοιπόν να μεταφέρουμε τα πάντα στην Αγγλία και αυτό δεν θα έρθει δωρεάν.”
“Προς το παρόν, είναι η καλύτερη λύση για να δουλέψουμε σκληρά με τη Ferrari στο μέλλον και να μην αποσπάται η προσοχή μας. Όμως, σε κάθε περίπτωση, εάν ένας κατασκευαστής θέλει να έρθει και να μας μιλήσει για μια δωρεάν μονάδα ισχύος, είμαστε ευπρόσδεκτοι να ακούσουμε.”, πρόσθεσε ο επικεφαλής της Haas.
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Cyril Abiteboul θέλησε να χαμηλώσει τους τόνους σχετικά με αυτό το ζήτημα: “Δεν ψάχνουμε ενεργά. Πιστεύουμε ότι είναι μια καλή προσθήκη τώρα που έχουμε ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο και μια μακροπρόθεσμη δέσμευση στο άθλημα και είμαστε ανοιχτοί σε ευκαιρίες”, υπογράμμισε ο επικεφαλής της Renault.
Εντούτοις, ο Abiteboul θεωρεί πως το παρελθόν θα κατευθύνει τις όποιες μελλοντικές αποφάσεις της γαλλικής ομάδας: “Αλλά δεν είναι σαν να αναζητούμε ενεργά ευκαιρίες απλώς και μόνο επειδή έχουμε εμπλακεί σε πολλές συνεργασίες με πελάτες και δεν είναι ακόμα τόσο ξεκάθαρο ότι φέρνει κάτι που πραγματικά χρειάζεται κάποιος για να επιτύχει τους αθλητικούς του στόχους”.
Η Haas χρησιμοποιεί τους κινητήρες της Ferrari από την είσοδό της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το 2016. Αναμένονται με ενδιαφέρον οι αποφάσεις των ιθυνόντων της αμερικάνικης ομάδας μακροπρόθεσμα, καθώς το άμεσο μέλλον, όπως επιβεβαιώνεται, τη θέλει μαζί με τη Ferrari. Μετά από 10 αγώνες, βρίσκεται στην 9η θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών με 1 μόλις βαθμό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!