Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει περάσει σε μια νέα εποχή, μετά την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και την έλευση της Liberty Media. Στο πλαίσιο των προωθούμενων αλλαγών, τέθηκε και το ζήτημα της επανεκκίνησης μετά την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα.
Στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου έλαβαν χώρα τα πρώτα test εν’ όψει της νέας σεζόν, δοκιμάστηκε η προοπτική της στατικής επανεκκίνησης, δηλαδή να υπάρχει ο ίδιος σχηματισμός όπως στο ξεκίνημα ενός αγώνα. Οι απόψεις των ομάδων διίστανται, καθώς από τη μία πλευρά έχουμε ένα ενδιαφέρον στοιχείο που εισάγεται και ενδέχεται να βελτιώσει το θέαμα και να φέρει ανακατατάξεις, ενώ από την άλλη πλευρά τίθεται το ζήτημα της θερμοκρασίας των ελαστικών, καθώς τα ελαστικά χάνουν τη θερμοκρασία τους στην αναμονή για την επανεκκίνηση με ό,τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Ο Romain Grosjean δεν έκρυψε τους φόβους του για ατυχήματα, λόγω της χαμηλής πρόσφυσης. Την απόφαση για το αν η εκκίνηση θα είναι στατική ή μη θα κρίνεται από τον αλυτάρχη Charlie Whiting, ανάλογα με την κατάσταση της πίστας.
Συγκεκριμένα, ο Romain Grosjean δήλωσε: “Από άποψη ασφαλείας είμαι λίγο προβληματισμένος. Κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε να γίνει πολλαπλό ατύχημα. Θα μπορούσαμε να χάσουμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια ευθεία. Ειλικρινά δεν το διασκέδασα, απλά προσπαθώντας να ανεβάσω και να κατεβάσω ταχύτητες ήταν δύσκολο.”
Στον αντίποδα, ο Charlie Whiting υπερμάχεται την ένταξη αυτού του νέου στοιχείου στη Formula 1: “Κανείς οδηγός δεν έχει μιλήσει (διαμαρτυρηθεί) σε εμένα για αυτό.Μου φαίνεται σαν ένα περιττό σχόλιο, διότι όλοι βάζουν καινούρια ελαστικά σε περίπτωση κόκκινης σημαίας. Οπότε δεν είμαι τόσο προβληματισμένος για αυτό. Θεωρώ πως η πρόσφυση ήταν σχετικά κακή στη Βαρκελώνη ούτως ή άλλως και δεν έβαλαν νέα ελαστικά, διότι ήταν μια σύντομη διαδικασία. Οπότε, συνολικά δεν με προβληματίζει.”
Μένει πλέον να δούμε το αν θα εφαρμοστεί στην πράξη αυτή η καινοτομία για τα δεδομένα της Formula 1, αλλά και τις συνέπειες αυτής. Ας ελπίσουμε να έχει ευεργετικά αποτελέσματα και να αποφευχθούν τα προβλήματα, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση του θεάματος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!