Η Renault είναι μια ομάδα που έχει βιώσει δύσκολες καταστάσεις τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά την είσοδο της υβριδικής τεχνολογίας στο άθλημα, το 2014. Η γαλλική εταιρεία έχει μείνει μακριά από τίτλο από το μακρινό 2006.
Ειδικά τη διετία 2005-2006 κυριάρχησε, έχοντας τον Fernando Alonso στο απόγειο της καριέρας του, κατακτώντας 2 τίτλους ο ίδιος ο Ισπανός, συμβάλλοντας παράλληλα τα μέγιστα σε 2 τίτλους στο πρωτάθλημα κατασκευαστών αυτή τη διετία, με άξιο συμπαραστάτη τον Giancarlo Fisichella. Τη φετινή χρονιά υπάρχουν κάποια σημάδια προόδου, με τον Nico Hulkenberg κυρίως να μάχεται για θέσεις στους βαθμούς και να έχει αρκετά καλή παρουσία στους αγώνες.
Σε κάθε περίπτωση όμως η Renault στην παρούσα φάση δείχνει να μην είναι ικανή να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την τέταρτη-πέμπτη θέση στους κατασκευαστές και σίγουρα απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να ξαναβρεί την αίγλη και την ανταγωνιστικότητά της ως ομάδα.
Το διάστημα που χρειάζεται για να επανέλθει στην κορυφή είναι αρκετά μικρό, σύμφωνα με τον επικεφαλής της γαλλικής ομάδας, Cyril Abiteboul. “Είναι σημαντικό να πηγαίνουμε βήμα-βήμα. Σύμφωνα με το πλάνο μας,πρέπει να ξεκινήσουμε να παλεύουμε για το βάθρο κατά τη διάρκεια της επόμενης σεζόν. Όντως η διαφορά είναι μεγάλη τώρα, αλλά όλη η ομάδα δουλεύει μέρα-νύχτα πάνω στο πλάνο αυτό. Ειλικρινά, το μονοθέσιο του 2018 θα είναι το πρώτο που θα είναι κατασκευασμένο με τη χρήση όλων των νέων πόρων μας, καθώς αυτό που έχουμε αυτή τη χρονιά κατασκευάστηκε με κάποιους περιορισμούς. Έχουμε ήδη ξεκινήσει να δουλεύουμε στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς και πιστεύω πως όλοι θα εκπλαγούν με αυτό θα που έχουμε το 2018.”
Η ομάδα της Renault παρέχει τους κινητήρες της στη Red Bull Racing, κάτι που σημαίνει πως οι αναβαθμίσεις στον εργοστασιακό κινητήρα θα έχουν αντίκτυπο και στην εμφάνιση της Red Bull. Όσον αφορά τη φετινή σεζόν, η Red Bull περιμένει τις πρώτες αναβαθμίσεις από τη Renault από το επόμενο Grand Prix, με τις μεγαλύτερες βελτιώσεις να έρχονται στο Μόντρεαλ τον Ιούνιο. O επικεφαλής της Red Bull , Helmut Marko σχολίασε αυτές τις εξελίξεις: “Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά να γίνει. Η ταχύτητα στον αγώνα μας κάνει να σκεφτόμαστε θετικά. Αλλά από την πλευρά μας είναι πολλά αυτά που έχουμε να κάνουμε, καθώς και από την πλευρά της Renault αντίστοιχα. Το Μόντρεαλ είναι το μεγαλύτερό τους βήμα(προόδου). Κάτι μικρότερο έρχεται στη Βαρκελώνη, αλλά ένα σημαντικό βήμα στο Μόντρεαλ.”
Μένει να δούμε πλέον αν θα βελτιωθούν οι ομάδες που χρησιμοποιούν μονάδες ισχύος της Renault στο άμεσο μέλλον, καθώς και αν η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο ενόψει 2018, προκειμένου να επιστρέψει στην κορυφή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!