Ο James Calado πιστεύει ότι η Ferrari θα μπορούσε να είχε φτάσει στο Bahrain με “τρεις τροχούς” ακολουθώντας την “εντελώς απρόσμενη” διόρθωση του κανονισμού BoP (Balance of Performance) για την Ferrari ενόψει των τελευταίων δύο γύρων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής.
Τόσο στην GTE-Pro όσο και στην GTE-Am οι Ferrari 488 GTE Evos έχουν δεχθεί μείωση στο turbo boost σχεδόν σε όλα επίπεδα ισχύος για το σαββατοκύριακο και τον αγώνα 6 ωρών του Bahrain.
Ο Calado και ο εκπρόσωπος τύπου της Ferrari έδειξαν στο Sportscar365.com ότι οι αλλαγές ισοδυναμούν με μείωση περίπου 25hp, το οποίο είναι εκτός του αυτόματου συστήματος BoP της FIA.
Ο λόγος για την μείωση δεν έχει δοθεί ακόμη στην Ferrari ενώ το Sportscar365.com επικοινώνησε με την FIA για να το σχολιάσει.
“Με τις αλλαγές στον κανονισμό Ισορροπίας και Απόδοσης πραγματικά μας πέταξαν πίσω,” δήλωσε ο Calado στο Sportscar365.com. Πιστεύω ότι πραγματικά δεν έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα εδώ.
“Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να είμαστε 3η στα χαρτιά. Φυσικά τα πάντα μπορούν να συμβούν.
“Ήταν ξαφνικό επειδή η GTE αγωνίζεται με το αυτόματο σύστημα του κανονισμού BoP. Ήμασταν πολύ κοντά σε αυτό κατά την διάρκεια όλης της χρονιάς.
“Η Porsche ουσιαστικά είχε το πλεονέκτημα στον τελευταίο αγώνα πριν το Le Mans όπου κρίθηκε από το αυτόματο σύστημα BoP, όπου ήταν στην Monza και μας κέρδισαν δίκαια με την απόδοση τους.
“Είναι μεγάλη έκπληξη. Δεν ξέρουμε τον πραγματικό λόγο γιατί συνέβη αυτό. Είναι η πρώτη φορά φέτος που γίνεται μία εξαίρεση για αυτό.”
Περί κανονισμών του WEC, ένας κατασκευαστής μπορεί να έχει μέγιστη αλλαγή 10 horsepower ή 20kg στο ελάχιστο βάρος με το αυτόματο σύστημα BoP, που σημαίνει ότι η αλλαγή έγινε εκτός των παραμέτρων.
Ο Calado δήλωσε ότι η Ferrari εκτιμάει πως το “χτύπημα” στην δύναμη τους θα κοστίσει σε αυτούς περίπου 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο στην πίστα του Bahrain.
Ο Άγγλος και ο συνοδηγός του Alessandro Pier Gudi πήραν τον έλεγχο του πρωταθλήματος οδηγών στην GTE-Pro ακολουθώντας η νίκη στην κατηγορία τους μαζί με τον Come Ledogar στο Le Mans στον τελευταίο γύρο του WEC τον Αύγουστο.
“Είναι κρίμα,” πρόσθεσε ο Calado. “Στους προηγούμενος αγώνες ήμασταν πολύ κοντά.
“Εμείς κερδίσαμε στο Le Mans και πήραμε την πρωτοπορία του πρωταθλήματος και είχαμε μία καλή απόδοση στο Le Mans. Αυτό είναι αλήθεια.
“Ωστόσο, υπάρχει ένα ξεχωριστό BoP για το υπόλοιπο της σεζόν. Δεν υπολογίζεται από το αυτόματο σύστημα του BoP.
“Ότι είχαμε κάνει μέχρι τώρα κυλούσε ομαλά. Ξαφνικά μας το πήραν από τα χέρια, σχεδόν απρόσμενα.
“Θα μπορούσαμε να είχαμε έρθει εδώ με τρεις τροχούς. Ειλικρινά, δεν έχουμε καμία ευκαιρία.”
Η αρχική απόφαση της ACO για τον κανονισμό BoP ενόψει του Bahrain
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!