Η Toyota και η Alpine θα λάβουν επιπλέον βάρος στα φρένα και μειώσεις στην επιτρεπόμενη ενέργεια ανά stint για τον επόμενο γύρο στο Bahrain, σύμφωνα με την τελευταία δημοσίευση του κανονισμού Balance of Performence (Ισορροπίας και Απρόσοδης) για την κατηγορία Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Τα μονοθέσια από τις δύο πλήρεις συμμετοχές στην σεζόν στην κατηγορία Hypercar θα επιστρέψουν στο ελάχιστο βάρος απ’ όπου ξεκίνησαν την σεζόν 2021 του WEC, με τις Toyota GR010 Hybrids να πέφτουν κατά 26kg στα 1040kg και η Alpine A480 Gibson να δέχεται μείωση 22kg στα 930 kg.
Οι Toyota και Alpine έλαβαν επιπλέον αυξήσεις στο βάρος στο ίδιο ποσοστό για τον 2ο γύρο στο Portimao, όταν η Glickenhaus 007 LMH προστέθηκε ανάμεσα τους.
Η Glickenhaus είναι απών από την λίστα του BoP λόγο του ότι η Αμερικάνικη ομάδα δεν δέχτηκε να συμμετέχει στους διπλούς αγώνες στο Bahrain όπου σηματοδοτούν το τέλος της χρονιάς στο WEC.
Οι Toyota και Alpine παρέμειναν στα 1066kg και 952kg αντίστοιχα για τον αγώνα 6 ωρών της Monza και για τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans όπου ο προηγούμενος νικητής ήταν το No. 7 με οδηγούς τους Mike Conway, Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi.
Ο πίνακας του BoP για το Bahrain δίνει για τις Toyota μέγιστη ενέργεια ανά stint 909 megajoules, 53 megajoules λιγότερα από τον αγώνα του Le Mans τον Αύγουστο.
Η επιτρεπτή ενέργεια της Alpine ανά stint έχει μειωθεί στην μικρότερη διαφορά των 28 MJ, αφήνοντας την Γαλλική ομάδα η οποία συνεργάζεται με την Oreca στα 816 MJ συνολικά.
Οι αριθμοί στο Bahrain συγκρίνονται με τα όρια των 964MJ και 920MJ των Toyota και Alpine που έλαβαν στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στο Spa τον Μάιο.
Η μέγιστη απόδοση ισχύος για τον προτελευταίο γύρο της σεζόν θα είναι 520kW για τις Toyotas και 454kW για την μη υβριδική Alpine.
Μερικές αλλαγές θα πραγματοποιηθούν και στις κατηγορίες GTE
Στην κατηγορία GTE-Pro δεν υπάρχουν αλλαγές στο βάρος, αν και η Ferrari 488 GTE Evo έχει δεχτεί μία επιπλέον μείωση και στην πλήρη χωρητικότητα καυσίμου στα 4 λίτρα, όπου την αφήνει στα 89 λίτρα.
Οι αλλαγές θα πραγματοποιηθούν και από τις ομάδες που αγωνίζονται με Ferraris στην κατηγορία GTE-Am, ενώ αυτοί που αγωνίζονται με την Aston Martin Vantage GTE θα υποχρεωθούν στην μείωση ανά 2 λίτρα.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος AF Corse και νικητής στο Le Mans No. 83 με Ferrari θα έχει το περισσότερο βάρος στην GTE-Am σύμφωνα με τον πίνακα success ballast της κατηγορίας.
Οι Nicklas Nielsen, Alessio Rovera και Francois Perrodo θα συμμετέχουν με συνολικό βάρος 1300kg που σηματοδοτεί την διαφορά 10kg από το δεύτερο σε διαφορά αυτοκίνητο της Ferrari για την Cetilar Racing.
Οι Aston Martins από τις D’station Racing και Northwest AMR είναι τα πιο ελαφριά αυτοκίνητα της GTE-Am στα 1247kg.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!