Ο δεύτερος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 στο Bahrain επιφύλασσε αρκετές συγκινήσεις και είχε απρόοπτη εξέλιξη, με τον Lewis Hamilton να επωφελείται του προβλήματος της μονάδος ισχύος που παρουσίασε η Ferrari του Charles Leclerc και να κατακτά τη νίκη.
Ο Charles Leclerc πραγματοποίησε έναν εξαιρετικό αγώνα, όντας άνετα στην κορυφή με διαφορά 10 δευτερολέπτων από τον Lewis Hamilton, αφού πρώτα είχε προσπεράσει τους Bottas και Vettel μετά την κακή εκκίνηση που έκανε. Το πρόβλημα στην SF90 του Μονεγάσκου σταμάτησε την πορεία του προς την παρθενική του νίκη, μετά την pole position του Σαββάτου. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ο 21χρονος κατέκτησε το πρώτο podium της καριέρας του, τερματίζοντας στην τρίτη θέση, έχοντας όλο το μέλλον μπροστά του για αρκετές επιτυχίες.
Charles Leclerc’s race unravels ?#BahrainGP ?? #F1 pic.twitter.com/pJJHMTVIHG
— Formula 1 (@F1) 31 Μαρτίου 2019
Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Mattia Binotto, κλήθηκε να δώσει τις απαντήσεις για το τι πήγε στραβά και χάθηκε μια διαφαινόμενη νίκη για τη Scuderia, τονίζοντας: “Τώρα χρειάζεται να κοιτάξουμε τον κινητήρα, το μονοθέσιο, τα δεδομένα. Δεν έχουμε κάποια ξεκάθαρη ένδειξη ακόμα, είναι πολύ νωρίς, οπότε θα το ελέγξουμε αργότερα. Είχαμε κακή συμπύκνωση στον έναν κύλινδρο, αλλά η αιτία πρέπει να γίνει κατανοητή. Η μονάδα ισχύος θα πάει στο Maranello για προσεκτικούς ελέγχους, διότι όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται να πάρεις το χρόνο σου να κάνεις προσεκτικά τους ελέγχους σου. Ωστόσο, ο κινητήρας λειτουργούσε στο τέλος του αγώνα οπότε μπορεί ακόμα να τρέξει.”
Στη συνέχεια, ο Binotto επεσήμανε την ανάγκη να μελετηθεί εκ νέου η συμπεριφορά του κινητήρα, ενώ διέψευσε τις εικασίες για το πρόβλημα του Charles Leclerc: “Σίγουρα θα τον χρησιμοποιήσουμε την Παρασκευή στην Κίνα και έχουμε μια ολόκληρη ημέρα εκεί να δούμε τη συμπεριφορά του, τη λειτουργικότητα και την απόδοσή του. Δεν ξέρω από που προήλθαν οι φήμες αυτές (εν. περί αστοχίας της MGU-H). Δεν υπήρχε τίποτα λάθος με την MGU- H. Ήταν μια γενναία απόφαση να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε υπό αυτές τις συνθήκες. Είναι καλό ότι τερματίσαμε αυτόν τον αγώνα στην τρίτη θέση, είναι βαθμοί που θα μετρήσουν.”
“Ήταν ένα μεμονωμένο πρόβλημα που θα τακτοποιηθεί εύκολα. Δεν σχετίζεται με το πώς χρησιμοποιούμε τον κινητήρα ή τη χαρτογράφηση ή οτιδήποτε. Πρέπει να είναι μια αστοχία κάποιου στοιχείου που θα το βρούμε”, πρόσθεσε ο πρώην επικεφαλής του μηχανολογικού τμήματος της Scuderia.
Ακόμη, ο ίδιος έδωσε το έναυσμα για τους επόμενους αγώνες: “Είχαμε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα επίσης, χάρη στον Charles. Έκανε έναν φανταστικό αγώνα, είναι προφανώς απογοητευτικό, όμως χρειάζεται να δούμε τα θετικά από το Σαββατοκύριακο και να επιστρέψουμε πιο δυνατοί. Πιστεύω πως είχαμε ένα καλό μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο. Μπορούμε να υπολογίζουμε και στους 2 οδηγούς μας, προφανώς δεν ήταν ένας καλός αγώνας ούτε και για τον Sebastian, ήταν δεύτερος, μετά έκανε το λάθος, όμως ακόμα μπορεί να αποδώσει.”
Τέλος, αναφορικά με το τετακέ που είχε ο Vettel στη μάχη με τον Hamilton, με αποτέλεσμα να αποκολληθεί ολόκληρη η εμπρόσθια πτέρυγα της SF90, ο Ιταλός ήταν λακωνικός στην απάντησή του: “Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε έναν αγώνα. Μάχονταν μεταξύ τους, είναι κατανοητό, οπότε δεν κατηγορούμε κανέναν.”
As dramatic as it was unexpected ??
Sebastian Vettel’s challenge comes to an abrupt end in Sakhir#BahrainGP ?? #F1 pic.twitter.com/QeNjngIIVG
— Formula 1 (@F1) 31 Μαρτίου 2019
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!