Οι James Calado, Alessandro Pier Guidi και Come Ledogar κέρδισαν την κατηγορία GTE-Pro στον 24ωρο αγώνα του Le Mans καθώς οι συμμετοχές της Ferrari πήραν την νίκη και στις δύο κατηγορίες της GTE.
Οι οδηγοί του No. 51 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo κυριάρχησαν στο δεύτερο μισό του αγώνα στην κατηγορία Pro με τα 8 αυτοκίνητα της κατηγορίας να παρουσιάζουν προβλήματα.
Ο Pier Guidi πήρε την καρό σημαία 41,6 δευτερόλεπτα από τον Antonio Garcia με το No. 63 και την Chevrolet Corvette C8.R με συνοδηγούς τους Jordan Taylor και Nicky Catsburg.
Αυτά ήταν τα μοναδικά αυτοκίνητα που βρισκόταν στον ίδιο γύρο, καθώς οι εργοστασιακές Porsche 911 RSR-19s τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση χωρίς να έχουν κάποια πιθανότητα για την νίκη.
Οι Kevin Estre, Neel Jani και Michael Christensen ολοκλήρωσαν το βάθρο με το No. 92 της Porsche, όπου άλλαξαν το σασί πριν από τον αγώνα λόγο του ατυχήματος του Estre στην περίοδο της Hyperpole. Ο Γάλλος πέρασε την καρό σημαία ένα γύρο μακριά από τον Garcia.
Οι Gianmaria Bruni, Richard Lietz και Frederic Makowiecki τερμάτισαν 3,5 λεπτά μακριά από τους teammates τους μετά το άλμα του No. 91 της Porsche όπου αναγκάστηκε να μπει στα pit για επισκευή την τελευταία ώρα, λόγο της ζημιάς στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Παρά τον χρόνο του Makowiecki στα pit, το No. 91 ήταν άνετα 11 γύρους μπροστά από την 5η θέση του No. 52 της Ferrari με τους Daniel Serra, Miguel Molina και Sam Bird, οι οποίοι αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα.
Το No. 64 με την Corvette C8.R τερμάτισε εκτός εξάδας διότι είχε επαφή στον πρώτο γύρο με την Ferrari και αναγκάστηκε να μπει στο pit lane από την αρχή του αγώνα χάνοντας χρόνο.
Οι Tommy Milner, Nick Tandy και Alexander Sims αντιμετώπισαν προβλήματα στο κιβώτιο, στον συμπλέκτη και στα ηλεκτρικά τερματίζοντας 32 γύρους πίσω από τον πρωτοπόρο.
Οι δύο ιδιωτικές Porsches των WeatherTech Racing και της κάτοχου της pole position HubAuto Racing εγκατέλειψαν από τον αγώνα.
Η WeatherTech με την Proton Competition ως υποστήριξη στο αυτοκίνητο αγωνίστηκε μέχρι την 10η και μισή ώρα του αγώνα όταν ο Cooper MacNeil τράκαρε στην είσοδο του Chicane της Ford.
Η HubAuto εγκατέλειψε λίγο μετά όταν ο Dries Vanthoor σταμάτησε στην Dunlop το πρωί της Κυριακής.
Ο Maxime Martin εκκίνησε με το αυτοκίνητο της HubAuto από την pole αλλά έκανε μία περιστροφή στο ξεκίνημα και έμεινε στις τελευταίες θέσεις υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας λόγο βρόχινων καιρικών συνθηκών.
Η Corvette κατάφερε να βρεθεί στο 1-2 επικεφαλής πριν η Ferrari πάρει την πρωτιά. Όταν το No. 64 της Corvette έπεσε πίσω λόγο προβλημάτων, με το No. 63 να μένει στην κορυφή ακολουθώντας μία διαφορετική στρατηγική.
Η Ferrari εμφανίστηκε το βράδυ με το No. 51 να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της όπου πάλευε για την νίκη, όταν το No. 52 είχε σπασμένες αναρτήσεις δεξιά-αριστερά, ενώ η Corvette παρέμενε εκεί.
Η AF Corse μπήκε για να πραγματοποιήσει αλλαγή φρένων στην 19η ώρα, όπου αυτό στοίχισε στον Ledogar περίπου μισό λεπτό από τον Catsburg.
Η Corvette επηρεάστηκε από την αργή ζώνη ταχύτητας στην πίστα με την Ferrari να παίρνει προβάδισμα 40 δευτερολέπτων.
Από εκεί και έπειτα οι Ledogar, Calado και Pier Guidi κατάφεραν για το υπόλοιπο του αγώνα να φέρουν την 2η νίκη για την Ferrari σε 3 χρόνια.
GTE PRO podium:
?#51 AF Corse @FerrariRaces
?#63 @CorvetteRacing
?#92 @PorscheRaces #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/QOyigClLrR— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Οι Porsches έχασαν χρόνο λόγο του αυτοκινήτου ασφαλείας, με την πίστα να έχει αναγκαστικά τρία αυτοκίνητα ασφαλείας.
Αυτό έφερε την Porsche στις πίσω θέσεις στο δεύτερο μισό του αγώνα, με το πρωινό της Κυριακής χωρίς κάποιο αυτοκίνητο ασφαλείας να είναι δύσκολο για να πιάσει κάποιους από τους πρωτοπόρους της GTE.
Η AF Corse με το No. 83 κατάφερε να πάρει και την 2η νίκη για την Ferrari, στην κατηγορία GTE-Am
Οι κάτοχοι του τίτλου στο WEC και στην GTE-Am Nicklas Nielsen και Francois Perrodo, μαζί με τον συνοδηγό το 2021 Alessio Rovera, πήραν μία νίκη κυριαρχίας στην GTE-Am για την AF Corse.
Ο Nielsen έφερε το αυτοκίνητο στην γραμμή του τερματισμού με 1 λεπτό και 41 δευτερόλεπτα μπροστά από το No. 33 της TF Sport με την Aston Martin Vantage GTE και τους Felipe Fraga, Dylan Pereira και Ben Keating.
GTE AM podium:
?#83 AF Corse @FerrariRaces
?#33 @OfficialTFSport
?#80 @IronLynx_ #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/jPQiTKUL06— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Η AF Corse προηγήθηκε από την 7η ώρα και μετά από τις πρώτες μάχες υπεράσπισης της νίκης από την TF Sport.
Η Ferrari είχε μία καλή πορεία το βράδυ, με την TF να πέφτει πιο πίσω το απόγευμα του Σαββάτου όταν ο Fraga χτύπησε στο πρώτο chicane στα ελαστικά της Mulsanne και μπήκε στα pit για επισκευή.
Το πρωί είδε την AF Corse να έχει πλεονέκτημα και να χτίζει την διαφορά με τα συνεχόμενα stints και για τους τρεις οδηγούς, φέρνοντας την πρώτη νίκη στο Le Mans για όλους τους οδηγούς του No. 83.
Οι Matteo Cressoni, Rino Mastronardi και ο Callum Illot, πραγματοποίησαν το ντεμπούτο τους και πήραν την 3η θέση με το No. 80 της Iron Lynx με Ferrari.
9 εγκαταλείψεις είχαμε στην κατηγορία GTE-Am, περισσότερες από οποιαδήποτε άλλη, με 14 αυτοκίνητα να τερματίζουν.
Το ατύχημα της NorthWest AMR με την Aston Martin, οι υγρές καιρικές συνθήκες και το τρακάρισμα του No. 56 της Team Project 1 με Porsche στην 7η ώρα έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα περισσότερες από τρεις φορές.
Οι Project 1 με Porsches και η Cetilar Racing με Ferrari δεν κατάφεραν να τερματίσουν, μένοντας πίσω στην βαθμολογία.
*Δείτε τι έγινε στις κατηγορίες Hypercar και LMP2
24 Hours of Le Mans: Αποτελέσματα
Εγκαταλείψεις
No. 32 ORECA 07-Gibson – United Autosports (τρακάρισμα)
No. 98 Aston Martin Vantage AMR – Aston Martin Racing (τρακάρισμα)
No. 99 Porsche 911 RSR-19 – Proton Racing (σπασμένη μπροστινή ανάρτηση)
No. 1 ORECA 07-Gibson – Richard Mille Racing (ατύχημα)
No. 47 Ferrari 488 GTE Evo – Cetilar Racing (τρακάρισμα)
No. 66 Ferrari 488 GTE Evo – JMW Motorsport (κιβώτιο ταχυτήτων)
No. 25 Aurus 01-Gibson – G-Drive Racing (τρακάρισμα)
No. 56 Porsche 911 RSR-19 – Team Project 1 (τρακάρισμα)
No. 55 Ferrari 488 GTE Evo – Spirit Of Race (τρακάρισμα)
No. 79 Porsche 911 RSR-19 – WeatherTech Racing (τρακάρισμα)
No. 46 Porsche 911 RSR-19 – Team Project 1 (τρακάρισμα)
No. 57 Ferrari 488 GTE Evo – Kessel Racing (πρόβλημα στον κινητήρα)
No. 72 Porsche 911 RSR-19 – Hub Auto Racing (πρόβλημα στα ηλεκτρινά και στον κινητήρα)
No. 82 Oreca 07-Gibson – Risi Competizione (κινητήρας)
Φωτογραφικό υλικό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!