Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε πως η FIA θα πρέπει να αναλάβει δράση άμεσα για την αστυνόμευση των πίσω πτερύγων και να μην περιμένει μέχρι το Γαλλικό GP.
Το θέμα των εύκαμπτων πίσω πτερύγων βρίσκεται στο προσκήνιο του αθλήματος απ’ όταν η Mercedes τόνισε πως η Red Bull έχει μια εύκαμπτη αεροτομή στο Ισπανικό Grand Prix.
Οι κόκκινοι ταύροι δεν είναι η μοναδική ομάδα που έχει υιοθετήσει κάτι τέτοιο όμως, με τις Ferrari, Alpine και Alfa Romeo επίσης να χρησιμοποιούν εύκαμπτες πτέρυγες.
Για το Αζερμπαϊτζάν, η FIA πρόσθεσε αυτοκόλλητα στις πίσω πτέρυγες των μονοθεσίων με σκοπό να τα παρακολουθεί αλλά δεν αναμένεται να διεξάγει πιο διεξοδικούς ελέγχους μέχρι και το Γαλλικό Grand Prix.
Ο Seidl δεν είναι χαρούμενος για την επιλογή αυτή καθώς θεωρεί πως, εάν κάποιες ομάδες έχουν παράνομα εξαρτήματα στα μονοθέσιά τους που τους δίνουν πλεονέκτημα, θα πρέπει να αποτραπούν από το να τα χρησιμοποιούν άμεσα.
“Από την οπτική μας πλευρά, εάν δούμε παραμορφώσεις όπως αυτή που είδαμε στη Βαρκελώνη, θα πρέπει να αναληφθεί άμεσα δράση αυτό το Σαββατοκύριακο”, δήλωσε χτες σε δημοσιογράφους στο Μπακού ο Γερμανός.
“Είμαστε ικανοποιημένοι με όλες τις ενέργειες που η FIA θεσμοθέτησε με την τεχνική της ντιρεκτίβα, ακόμα και με την ενημέρωση από τεχνικής άποψης”.
“Το μόνο πράγμα για το οποίο δεν είμαστε ικανοποιημένοι, και αυτό είναι το θέμα της όλης κουβέντας, είναι το γιατί αφήνεις τις ομάδες που ήδη έχουν επωφεληθεί σε αρκετούς αγώνες, με ένα μονοθέσιο που δεν βρίσκεται εντός κανονισμών, να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις διατάξεις αυτές”.
Οι Mercedes και McLaren είναι οι δύο κυρίως ομάδες που νιώθουν πως οι αντίπαλοί τους κερδίζουν πλεονέκτημα από το να χρησιμοποιούν εύκαμπτες πίσω πτέρυγες και έχουν τη δυνατότητα να κλιμακώσουν την κατάσταση, κάνοντας επίσημη διαμαρτυρία στο Μπακού.
Ο επικεφαλής της Alpine, Marcin Budkowski, τόνισε πως δεν αναμένει κάτι τέτοιο να συμβεί, αλλά ο Seidl δεν απέκλεισε τον δρόμο αυτό.
Ωστόσο, δήλωσε πως η McLaren δεν θα προέβαινε σε διαμαρτυρία πριν το Σάββατο, καθώς οι ομάδες μπορούν το βράδυ της Παρασκευής να κάνουν αλλαγές στα μονοθέσιά τους.
“Δεν θέλω να μπω στην κουβέντα μια διαμαρτυρίας αυτή τη στιγμή”, πρόσθεσε ο Γερμανός.
“Γενικά, δεν βγάζει νόημα το να κάνουμε κάτι πριν το Σάββατο, επειδή μπορείς μέχρι και το πρωί του Σαββάτου να αλλάξεις την πίσω πτέρυγα. Δεν υπάρχει νόημα να κάνεις το οτιδήποτε το βράδυ της Παρασκευής”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!