Η Scuderia Cameron Glickenhaus ανακοίνωσε την συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής το 2021 με την είσοδο της στην νέα κατηγορία Le Mans Hypercar, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της Αμερικάνικης ομάδας Jim Glickenhaus.
Ο Glickenhaus δήλωσε ότι η ομάδα του έπειτα από την μη διεξαγωγή των 1000 Μιλίων στο Sebring θα προλάβει τον εναρκτήριο αγώνα του WEC στο Portimao, καθώς και τις χειμερινές δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν στην ίδια πίστα.
Η SCG έχει ήδη ξεκινήσει τις προσπάθειες για την κατασκευή του μη υβριδικού μονοθέσιου 007 LMH που αναμένεται να είναι έτοιμο στα μέσα Μαρτίου, και όπως όλα δείχνουν θα συμμετέχει στον εναρκτήριο αγώνα του WEC.
?@Glickenhaus announces driver line-ups for the 2021 @FIAWEC season and 89th 24 Hours of Le Mans!#LeMans24 #WEC pic.twitter.com/g7eEC9oPEH
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) January 29, 2021
Έπειτα από την καθημερινή μάχη που δίνουν οι μηχανικοί της ομάδας με το σασί, τα μηχανικά μέρη και όλα όσα χρειάζονται για να είναι έτοιμο το μονοθέσιο, η ομάδα ανακοίνωσε το πλήρωμα των οδηγών της με το οποίο θα αγωνιστεί στην νέα σεζόν. Ο Αμερικανός Gustavo Menezes θα οδηγεί το Glickenhaus 007 LMH, με τον Ryan Briscoe να είναι έτοιμος να οδηγήσει το αδερφικό No. 709. Οι υπόλοιποι οδηγοί που θα συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια είναι οι Pipo Derani, Romain Dumas, Franck Mailleux, Olivier Pla και ο Richard Westbrook. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη σε ποιο αυτοκίνητο θα βρεθεί ο καθένας.
Ο Jim Glickenhaus, ιδιοκτήτης της ομάδας δήλωσε: “Ονειρευόμουν να αγωνιστώ στο Le Mans από τότε που ήμουν 11 χρονών. Είμαστε περήφανοι για κάθε οδηγό που συμμετέχει στην ομάδα μας. Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι είμαστε Δαβίδ εναντίον Γολιάθ, και η ιστορία μας δείχνει ότι στοχεύουμε πολύ πιο πάνω από την βάση μας. Αγωνιζόμαστε για να κερδίσουμε και απολαμβάνουμε το ταξίδι.”
Ο Jesse Glickenhaus, διευθύνων σύμβουλος της ομάδας, δήλωσε: “Θέσαμε ένα τολμηρό στόχο με τον οποίο η ομάδα μας θα μπορέσει να κερδίσει για πρώτη φορά στο Le Mans και στο WEC. Είμαστε περήφανοι για όλους τους οδηγούς που θα συμμετέχουν με την ομάδα μας. Ο καθένας τους μπορεί να αγωνιστεί σε οποιεσδήποτε συνθήκες αγώνα – στην βροχή, όλη μέρα και όλη νύχτα. Επίσης, κάθε οδηγός είναι ταπεινός στην πρόκληση της νίκης – και μπορούν επίσης να οραματιστούν την νίκη. Με αυτούς τους οδηγούς έχουμε δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο και μία ομάδα για να αγωνιστούμε στο κορυφαίο επίπεδο αγώνων αντοχής.
Έπειτα από την ανακοίνωση του πληρώματος, η Glickenhaus δουλεύει σε υψηλούς ρυθμούς για να προλάβει τόσο την έναρξη της σεζόν όσο και τις προγραμματισμένες δοκιμές στα μέσα Μαρτίου στην Vallelunga, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και το Brexit το οποίο καθυστέρησε το πρόγραμμα κατά δύο εβδομάδες. Τα προγράμματα της SCG δεν σταματούν μόνο εδώ καθώς έχει προγραμματιστεί και η κατασκευή ενός αυτοκινήτου για τον αγώνα 24 ωρών του Nürrburgring Nordschleife, και σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, ιδιαίτερο ρόλο θα παίξει η συμφωνία με την Joest Racing και την Sauber.
Τα μεγάλα χαρτιά της Scuderia Cameron Glickenhaus: Όπως είχε ανακοινώσει το f1fan.gr την συνεργασία μεταξύ της Αμερικάνικης ομάδας και των υπολοίπων, η SCG προσέλαβε την Ιταλική Podium Advanced Technologies για την εξέλιξη του αυτοκίνητου. Η Joest Racing ωστόσο θα παίξει καθοριστικό ρόλο καθώς είναι μία από τις κορυφαίες ομάδες στους αγώνες αντοχής κερδίζοντας 4 φορές το Le Mans με την Porsche και έχει 11 νίκες ακόμη με την Audi.
“Προκαλεί αίσθηση να εμπλακούμε με κάποιους όπως αυτοί,” δήλωσε ο Glickenhaus.
“Είμαι θερμός υποστηρικτής, αν είσαι μία μικρή εταιρία, ότι μπορείς να έχεις σχέσεις με ανθρώπους που βρίσκονται στην κορυφή.
“Θα ήταν εντελώς τρελό για εμένα να αγοράσω 7 νέα φορτηγά και κάθε είδος εξοπλισμό των pit εάν κάποιος το έχει ήδη. Η να κατασκευάσω την δική μου αεροδυναμική σήραγγα και να την δοκιμάσω αεροδυναμικά.
“Επίσης, εντελώς ειλικρινά, έχουν αρκετή εμπειρία γύρω από το Le Mans, ενώ εγώ όχι.
Την περσινή χρονιά, η Sauber διαχειριζόταν το 60% των δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα και καθόρισε το αεροδυναμικό προφίλ του διπλού-turbo, V8 που προμηθεύει το SCG 007.
Η Ελβετική ομάδα, η οποία κέρδισε το Le Mans πάραυτα με Mercedes το 1989, σύντομα θα πραγματοποιήσει πλήρεις δοκιμές του αυτοκινήτου στην αεροδυναμική σήραγγα ως μέρος της διαδικασίας έγκρισης του LMH.
“Η Sauber ολοκλήρωσε το αεροδυναμικό κομμάτι της 007,” δήλωσε ο Glickenhaus. “Πιστεύω ότι είναι οι κορυφαίοι άνθρωποι σε αυτόν τον τομέα.
Το f1fan.gr εξασφάλισε αποκλειστικές φωτογραφίες από την κατασκευή και την εξέλιξη του μονοθέσιου Glickenhaus 007 LMH
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!