Η Scuderia Cameron Glickenhaus επιστράτευσε του νικητές του αγώνα 24 ωρών του Le Mans Joest Racing και Sauber για να εργαστούν στο πρόγραμμα του Le Mans Hypercar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο ιδρυτής της εταιρίας Jim Glickenhaus δήλωσε ότι ο 15 φορές νικητής του Le Mans Joest θα παρέχει βοήθεια και προσωπικό για την συμμετοχή των δύο αυτοκινήτων κατά την διάρκεια του προγράμματος το 2021, ενώ η Sauber θα είναι υπεύθυνη για τις εργασίες στο αεροδυναμικό κομμάτι του μη-υβριδικού αγωνιστικού αυτοκινήτου SCG 007.
Η SCG προσέλαβε για πρώτη φορά την Ιταλική Podium Advanced Technologies για την εξέλιξη του αυτοκινήτου της, ενώ το πρόγραμμα ενισχύθηκε από τότε με δύο καταξιωμένες αγωνιστικές ομάδες.
Η Joest κέρδισε το Le Mans 4 φορές με το αυτοκίνητο της Porsche προτού συνεχίσει με 11 επιπλέον νίκες συνολικά με το επιτυχημένο πρόγραμμα της Audi στην LMP1 που τερμάτισε το 2016.
Το πιο πρόσφατο εγχείρημα ήταν τα αυτοκίνητα DPi της Mazda στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar από το 2018 έως τον περασμένο Μάρτιο.
“Προκαλεί αίσθηση να εμπλακούμε με κάποιους όπως αυτοί,” δήλωσε ο Glickenhaus.
“Είμαι θερμός υποστηρικτής, αν είσαι μία μικρή εταιρία, ότι μπορείς να έχεις σχέσεις με ανθρώπους που βρίσκονται στην κορυφή.
“Θα ήταν εντελώς τρελό για εμένα να αγοράσω 7 νέα φορτηγά και κάθε είδος εξοπλισμό των pit εάν κάποιος το έχει ήδη. Η να κατασκευάσω την δική μου αεροδυναμική σήραγγα και να την δοκιμάσω αεροδυναμικά.
“Επίσης, εντελώς ειλικρινά, έχουν αρκετή εμπειρία γύρω από το Le Mans, ενώ εγώ όχι.
“Αισθάνομαι απολύτως άνετα με την διαχείριση των πραγμάτων στο Nürburgring, και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνω και στο Le Mans, αλλά δεν χρειάζεται να κάνω τα πάντα μόνος μου. Αυτοί είναι πολύ εξυπηρετικοί.”
Ενώ ο βαθμός υποστήριξης του Joest δεν είναι σαφές, ο Glickenhaus σημείωσε ότι το πρόγραμμα “δεν πρόκειται να γίνει με την είσοδο της ομάδας Joest” με την Γερμανική εταιρία να συμβιβάζεται ώστε να εργαστεί με το εγχείρημα και το όνομα της SCG.
Οι ικανότητες της ομάδας Joest αναμένεται να αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες στην αναγκαστική ημέρα δοκιμών του Le Mans που θα λάβει μέρος φέτος το ίδιο σαββατοκύριακο με τις 24 ώρες του Nürburgring.
Η SCG έχει αγωνιστείς στις 24 ώρες του Nürburgring με τα δικά της αγωνιστικά αυτοκίνητα και σκοπεύει να επιστρέψει αυτό το καλοκαίρι με το αυτοκίνητο 004C.
“Ο Luca (Cianchetti, ο υπεύθυνος του WEC) και εγώ θα τρέξουμε στον αγώνα,” δήλωσε ο Glickenhaus.
“Ασφαλώς και θα έχουμε μερικούς από τους δικούς μας μηχανικούς, αλλά είναι μία καλή σχέση μεταξύ μας.
“Έχουν μία καταπληκτική ομάδα με καταπληκτική ιστορία και ικανότητες. Δεν αγωνίστηκαν στο DPi φέτος, οπότε έχουν επιπλέον δυνάμεις και αυτό θα βοηθήσει και για τους δυο μας.”
Την περσινή χρονιά, η Sauber διαχειριζόταν το 60% των δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα και καθόρισε το αεροδυναμικό προφίλ του διπλού-turbo, V8 που προμηθεύει το SCG 007.
Η Ελβετική ομάδα, η οποία κέρδισε το Le Mans πάραυτα με Mercedes το 1989, σύντομα θα πραγματοποιήσει πλήρεις δοκιμές του αυτοκινήτου στην αεροδυναμική σήραγγα ως μέρος της διαδικασίας έγκρισης του LMH.
“Η Sauber ολοκλήρωσε το αεροδυναμικό κομμάτι της 007,” δήλωσε ο Glickenhaus. “Πιστεύω ότι είναι οι κορυφαίοι άνθρωποι σε αυτόν τον τομέα.
“Νομίζω ότι θα ήθελαν να συνεργαστούν μαζί μας και θα συνεργαστούν πολύ καλά με εμάς. Μας έδωσαν μία δίκαιη προσφορά, και πιστεύουμε ότι λόγο της έγκρισης της αεροδυναμικής σήραγγας, αυτό θα μας βοηθούσε λίγο.
“Επομένως δεν θα είχαμε μία κατάσταση όπου θα είχαμε εξελίξει το αυτοκίνητο σε κάποια άλλη αεροδυναμική σήραγγα και θα το μαθαίναμε ακόμα ενώ είμαστε εδώ με την Sauber για το κάτι διαφορετικό. Αυτοί συμμετείχαν από την πρώτη στιγμή.
“Δεν έχουμε τελειώσει ακόμη τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα 100%. Θα γίνει όταν το αυτοκίνητο κατασκευαστεί. Αλλά είμαστε σίγουροι ότι το αυτοκίνητο θα περάσει και θα είναι πολύ ανταγωνιστικό.
Το πρώτο σασί της 007 αυτή την στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη στην Podium, ενώ η πρώτη διάθεση εξαρτημάτων αναμένεται να πραγματοποιηθεί αργότερα αυτό τον μήνα.
Ο Glickenhaus είναι πεπεισμένος ότι με τις διάφορες συνεργασίες, η ομάδα του μπορεί να αναδειχθεί ως βασικός διεκδικητής του WEC παρά την έλλειψη εμπειρίας σε αγώνες πρωτότυπων.
Εκτός από τους Joest, Sauber και Podium, η SCG συνεργάζεται αποκλειστικά με τον προμηθευτή ελαστικών της LMH Michelin με την οποία συμμετέχει και στις υπόλοιπες αγωνιστικές δραστηριότητες της ομάδας.
Ο Glickenhaus πρόσθεσε ότι έχει λάβει ενδιαφέρον από κάποιους “σοβαρούς χορηγούς” που θέλουν να υποστηρίξουν την είσοδο του στο WEC.
“Η Michelin μας αρέσει και τα πήγαμε πολύ καλά στο Baja 1000, με τα ελαστικά BFGoodrich,” είπε αυτός.
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα του αγώνα 24 ωρών του Nürburgring. Θα λάβουμε το κορυφαίο σέρβις από αυτούς και θα βάλουμε τα ελαστικά Michelin σε όλα τα αυτοκίνητα δρόμου.
“Νομίζω ότι φτάνουμε σε ένα σημείο όπου οι άνθρωποι μας παίρνουν στα σοβαρά, όπου της αρέσει η ανεξαρτησία στην προσπάθεια μας, και ελπίζουν ότι θα τα πάμε καλά.
“Πιστεύω ότι οι άνθρωποι που γνωρίζουν πραγματικά και κατανοούν ποιοι είμαστε δεν θα έλεγαν ότι είναι αδύνατο το 004C να κερδίσει τις 24 ώρες του Nürburgring. Και νομίζω ότι οι άνθρωποι σύντομα θα συνειδητοποιήσουν ότι το 007 θα μπορούσε να κερδίσει τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans. Δεν λέω ότι θα γίνει, αλλά θα μπορούσε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!