Ο Charles Leclerc δήλωσε “απογοητευμένος” που κατετάγη εν τέλει 9ος για το GP του Άμπου Ντάμπι, με τον Μονεγάσκο στο τέλος του Q1 να έχει τον 3ο χρόνο.
Ο Leclerc, ο οποίος γι’ αύριο θα έχει ποινή τριών θέσεων στο grid εξαιτίας της σύγκρουσης που είχε με τον Sergio Perez και τον Max Verstappen στον πρώτο γύρο του GP του Sakhir, απέτυχε να πετύχει σήμερα στο Q3 έναν γύρο εφάμιλλο με αυτών που έκανε στο Q1 και το Q2.
O οδηγός της Ferrari κατάφερε να μπει στο Q3 με τη μέση γόμα, αλλά εκεί δεν μπόρεσε να πετύχει έναν γύρο τόσο καλό σαν αυτόν που έκανε στο Q1, εκεί που βρισκόταν πίσω μόνο από το δίδυμο των οδηγών της Mercedes.
Όταν ρωτήθηκε, μετά τη σημερινή διαδικασία, σχετικά με τη σημασία του να περάσει στο Q3 με τη μέση γόμα, οι οποίες είναι πολύ πιο ανθεκτικές από τα ελαστικά με το κόκκινο σιρίτι, ο Leclerc δήλωσε στο Motorsport.com πως “ήταν σημαντικό”, ενώ ύστερα κατέθεσε και τις σκέψεις του σχετικά με όσο συνέβησαν στο Q3.
“Είμαι λίγο απογοητευμένος επειδή ευχόμουν να μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω στο Q3, κάτι που δεν καταφέραμε”, ανέφερε ο Μονεγάσκος, ο χρόνος του οποίου στο Q3 ήταν πιο αργός απ’ αυτόν του Q1.
“Δυσκολευτήκαμε πολύ στο Q3 με τις θερμοκρασίες των ελαστικών για κάποιο λόγο. Έτσι, θα πρέπει να το κατανοήσουμε αυτό που συνέβη, αλλά είμαι ικανοποιημένος που πέρασα στο Q3 με τη μέση”.
Ο Leclerc εξήγησε πως το πρόβλημα που αντιμετώπισε είχε να κάνει με “τη διατήρηση της θερμοκρασίας των ελαστικών σε χαμηλά επίπεδα προς το τέλος του γύρου”.
“Υποφέραμε από υπερθέρμανση στο τελευταίο κομμάτι της πίστας και αυτό μας έκανε να χάσουμε χρόνο”.
Η ποινή που έχει αποκομίσει ο Leclerc σημαίνει πως αύριο θα ξεκινήσει τον τελευταίο αγώνα του 2020 από τη 12η θέση στο grid, πίσω από το δίδυμο της Renault (Ocon και Ricciardo), οι οποίοι έμειναν εκτός Q3 και έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών.
“Δεν πιστεύω πως εν τέλει είναι κακό που ξεκινώ πίσω από τις Renault, επειδή θα διαλέγαμε μέση γόμα εάν είχαμε ελεύθερη επιλογή”, πρόσθεσε ο Leclerc.
“Έτσι, ευτυχώς, κάναμε καλή δουλειά στο Q2, το οποίο μας βοηθά να ξεκινήσουμε με το προτιμώμενο ελαστικό”.
“Θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι πολύ δυσκολότερα εάν ξεκινούσα με τη μαλακή επειδή, θα είχα πλεονέκτημα μόνο για δύο γύρους”.
“Αλλά μετά απ’ αυτό το σημείο γνωρίζουμε πως πέφτει αρκετά η απόδοσή τους (λόγω φθοράς)”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!