H McLaren προσπαθεί να σιγουρευτεί πως ο νέος σχεδιασμός του εμπρός ρύγχους αποδίδει τα μέγιστα, ώστε να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες της ομάδας για την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Η ομάδα του Woking βρισκόταν μέχρι πρόσφατα στην κεφαλή της μάχης για την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, πίσω από τις Mercedes και Red Bull. Πλέον όμως, υπάρχει ορατός κίνδυνος η ομάδα να μείνει πιο πίσω από τις Racing Point και Renault στους εναπομείναντες 6 αγώνες για φέτος.
Ακόμα και με την ποινή των 15 βαθμών για τη διαμάχη με την αντιγραφή, η Racing Point ανέβηκε στην 3η θέση του Κατασκευαστών μετά το Eifel GP, 4 βαθμούς μπροστά από τη McLaren, με τη Renault πλέον να βρίσκεται μόνο δύο βαθμούς πιο πίσω.
Το νέο εμπρός ρύγχος της MCL35 δεν έχει αποδώσει ακόμα τα αναμενόμενα οφέλη, με τον Carlos Sainz να δηλώνει μάλιστα και τη δυσφορία του σχετικά με αυτό, καθώς θεωρεί πως στο Nurburgring του στοίχισε ένα πιθανό βάθρο, παρά την 5η θέση στην οποία τερμάτισε.
Ο Andreas Seidl, επικεφαλής της McLaren, έχει επίγνωση των τωρινών θεμάτων και της ανάγκης που υπάρχει να επιλυθούν γρήγορα εάν οι Sainz και Norris θέλουν να συνεχίσουν να παλεύουν με τους βασικούς τους αντίπαλους για την 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Ερωτώμενος σχετικά με την αυξανόμενη πίεση από τη Renault, ο Seidl απάντησε στο RaceFans: “Σίγουρα δεν είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό επειδή θέλουμε να κρατήσουμε τη μάχη της 3ης θέση ζωντανή όσο περισσότερο γίνεται. Και, εν τέλει, πρέπει να σιγουρευτούμε πως θα κάνουμε το βήμα παραπάνω με το μονοθέσιο”.
“Η εισαγωγή του νέου αυτού ρύγχους είναι προφανώς μια μεγάλη αλλαγή αναφορά με το θεωρητικό κομμάτι του μονοθεσίου και επίσης δεν υποτιμήσαμε τη δυσκολία να κάνουμε αυτό το νέο εξάρτημα να αποδώσει εντός πίστας”.
“Προφανώς, ένα Σαββατοκύριακο όπως αυτό στο Nurburgring δεν βοηθά καθώς δεν κάναμε καθόλου γύρους την Παρασκευή. Αλλά, ταυτόχρονα, αυτή είναι η δυσκολία την οποία καλούμαστε να λύσουμε”.
“Πιστεύουμε πως η συγκεκριμένη προσέγγιση θα μας δώσει περισσότερες προοπτικές στο μέλλον και είναι σημαντικό τώρα, ως ομάδα, μεταξύ της ομάδας στην πίστα και της ομάδας πίσω στη βάση μας στο κομμάτι της εξέλιξης, να κάνουμε τη σωστή ανάλυση και να βγάλουμε τα σωστά συμπεράσματα, ώστε να δούμε αυτές τις προοπτικές σε πραγματικές συνθήκες, αναφορικά με το γυρολόγιο στην πίστα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!