Ο Carlos Sainz δήλωσε πως βίωσε 60 γύρους “βασάνων” στο Grand Prix του Eifel, με τον Ισπανό να θεωρεί πως το νέο αεροδυναμικό πακέτο της McLaren του κόστισε ένα πιθανό βάθρο λόγω της με εξοικείωσης με αυτό.
Ύστερα από την ακύρωση των δοκιμών της Παρασκευής, λόγω κακών καιρικών συνθηκών, η McLaren επέλεξε να ακολουθήσει διαφορετικές στρατηγικές στα μονοθέσιά της με τον Carlos Sainz να τρέχει με τις τελευταίες αναβαθμίσεις και τον Lando Norris να χρησιμοποιεί τα παλιά εξαρτήματα.
Ο Sainz όμως δυσκολεύτηκε έντονα όλο το Σαββατοκύριακο, μην καταφέρνοντας να εξοικειωθεί με τα χαρακτηριστικά του νέου αεροδυναμικού πακέτου και τον αποτελεσματικό χειρισμό αυτού. Ο Ισπανός, θεωρεί πως εξαιτίας αυτούς έχασε την ευκαιρία να κυνηγήσει μια θέση στο βάθρο.
“Είναι μια 5η θέση που είναι ωραία επειδή παίρνουμε 10 βαθμούς αλλά όταν υποφέρεις στον αγώνα για 60 γύρους, τότε καταλήγεις μακριά από εκεί που θες”, σχολίασε ο Sainz στον ισπανικό τηλεοπτικό σταθμό Movistar.
“Δεν είμαι και πολύ ικανοποιημένος στην πραγματικότητα. Είναι μια 5η θέση που δεν είναι και τόσο ωραία όταν βλέπεις τον Ricciardo και τον Perez μπροστά να παλεύουν για το βάθρο και εμείς να έχουμε χάσει μια ευκαιρία να παλέψουμε για αυτό το βάθρο”.
“Με το μονοθέσιο που είχα σήμερα δεν μπορούσα να παλέψω για το βάθρο, αλλά ίσως με αυτό που είχα πριν δύο αγώνες, ίσως θα μπορούσα”.
Ο Sainz πρόσθεσε πως η έλλειψη εξοικείωσης με το νέο αεροδυναμικό πακέτο οδήγησε σε υπέρμετρη φθορά στα ελαστικά καθώς η McLaren θα έπρεπε να κάνει εκτενή ανάλυση ώστε να κατανοήσει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να πορευτεί.
“Είχαμε πολύ περισσότερο graining από τους υπόλοιπους”, σχολίασε ο Ισπανός. “Το μονοθέσιο εξαρτάται πολύ από το εμπρός ρύγχος και αυτό μπορεί να κοστίσει σε υποβάθμιση του ελαστικού”.
“Αλλά ελπίζω πως αυτό που έγινε θα βοηθήσει να πάρουμε 60 γύρους δεδομένων και ανάλυσης και να επιστρέψουμε στο εργοστάσιο και να διερευνήσουμε τί είναι αυτό που στο νέο πακέτο που δεν μου δίνει καλή αίσθηση και δεν μας δίνει την αίσθηση και την απόδοση που περιμέναμε”.
Με τον Lando Norris να πρέπει να εγκαταλείψει από τον αγώνα λόγω προβλήματος στον κινητήρα, η McLaren έπεσε στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, πίσω από τη Racing Point.
Ο Sainz παραδέχτηκε πως με τη Renault να βρίσκεται ακριβώς πίσω από την ομάδα του Woking, η McLaren χρειάζεται να έχει συνείδηση της ανάγκης να κερδίζουν πιο σταθερά βαθμούς.
“Θα πρέπει να διερευνήσουμε τί έχει συμβεί με τον Lando, επειδή είναι κάποιοι βαθμοί (αυτοί που έχασε) που ήταν σημαντικοί για το πρωτάθλημα”, πρόσθεσε εν τέλει ο Sainz.
“Ανάμεσα στην αστοχία του κινητήρα και τους λιγότερους γύρους που κάναμε αυτό το Σαββατοκύριακο, ειδικά με το μονοθέσιό μου, υπάρχει αρκετή δουλειά που πρέπει να κάνουμε και να υπερβούμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!