Η Ferrari παραδέχτηκε πως ο κινητήρας της για το 2020 δεν είναι “τόσο δυνατός” όσο ήταν πέρυσι, στην προσπάθεια της Scuderia να μειώσει τη διαφορά σε τελική στις ευθείες που έχει σε σχέση με τους αντιπάλους της.
Την ώρα που η νέα SF1000 δείχνει πως είναι ένα βήμα προόδου όσον αφορά την ταχύτητα στις στροφές, έχει γίνει ξεκάθαρο πως κατά τις χειμερινές δοκιμές, το μονοθέσιο υστερούσε ως προς την τελική του ταχύτητα.
Με το πλεονέκτημα σε τελική στις ευθείες να είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της ομάδας τις τελευταίες σεζόν, ο Mattia Binotto δήλωσε πως η υστέρηση σε τελική είναι συνδυασμός απόδοσης κινητήρα και έντονης αντίστασης από το μονοθέσιο.
Ερωτώμενος από το Motorsport.com σχετικά με το τί από τα δύο οφείλεται περισσότερο για την απώλεια της Scuderia σε τελική, ο Ιταλός απάντησε: “Πιστεύω πως είναι ένας συνδυασμός των δύο”.
“Πιστεύω πως στα πλαίσια της συνολικής απόδοσης του κινητήρα, δεν είμαστε τόσο δυνατοί όσο πέρυσι. Εστιάσαμε λίγο παραπάνω σε αξιοπιστία και αυτό κατά κάποιο τρόπο περιορίζει τη μέγιστη απόδοση”.
“Όμως η αντίσταση εμποδίζει σημαντικά την ταχύτητα. Πιστεύω πως, όταν ψάχνεις για περισσότερη ταχύτητα πρέπει να κοιτάξεις στην αντίσταση και στην ισχύ του κινητήρα αυτή καθ’ αυτή. Θα δουλέψουμε πάνω και στα δύο στο μέλλον αναμφίβολα”.
“Η αντίσταση (ή αλλιώς δύναμη οπισθέλκουσας) είναι αυτό που λογικά θα αντιμετωπίσουμε πιο άμεσα σε σχέση με τη μονάδα ισχύος, καθώς για το δεύτερο θα πρέπει να περιμένουμε την αναβαθμισμένη εκδοχή του κινητήρα”.
Η συγκεκριμένη παραδοχή σχετικά με τον κινητήρα είναι αντικρουόμενη με την πρόσφατη ανακοίνωση της FIA, η οποία έβαλε τέλος στη διερεύνηση του περσινού κινητήρα της Scuderia, έχοντας κάνει με την Ιταλική ομάδα κάποιου είδους ιδιωτική “συμφωνία”.
Μιλώντας λίγο πριν η FIA δημοσιοποιήσει την απόφασή της, ο Binotto είχε δηλώσει πως η προοπτική της μονάδας ισχύος περιοριζόταν από το πρόγραμμα αξιοπιστίας πάνω στο οποίο έτρεχε.
Όταν ρωτήθηκε εάν η Ferrari αποκρύπτει τη δυναμική του κινητήρα της, ο επικεφαλής της Ferrari είχε δηλώσει: “Δεν κρυβόμαστε. Αυτή είναι η πραγματική μας απόδοση. Πιστεύω πως είναι δύσκολο να διαχωριστεί αυτό που οφείλεται σε αντίσταση και αυτό που οφείλεται στη μονάδα ισχύος. Σίγουρα, όμως, υστερούμε σε ταχύτητα, εν συγκρίσει με τους ανταγωνιστές μας”.
“Θεωρώ πως αυτό επηρεάζεται από τη μία από την αντίσταση και από την άλλη από τα στάνταρ αξιοπιστίας με τα οποία τρέχουμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!