Η Ferrari εντόπισε τα αίτια της αστοχίας του κινητήρα της κατά την τελευταία ημέρα της πρώτης περιόδου δοκιμών στη Βαρκελώνη, δηλώνοντας πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας σχετικά με αυτό.
Το πρωί της Παρασκευής, ο Sebastian Vettel, λόγω προβλήματος στην SF1000 έχασε σημαντικό χρόνο δοκιμών, καθώς περίμενε να γίνει αλλαγή του κινητήρα του μονοθεσίου από τους μηχανικούς.
Η προβληματική μονάδα ισχύος επέστρεψε στο Maranello για ανάλυση και η Ferrari έδωσε ενημέρωση σχετικά με τα όσα βρήκε από την ανάλυσή της.
Συγκεκριμένα, η ομάδα σχολίασε: “Η μονάδα που είχε πρόβλημα την περασμένη Παρασκευή αποσυναρμολογήθηκε και ελέγχθηκε στο Maranello. Το λάθος εντοπίστηκε σε ένα μη δομικό πρόβλημα σχετικά με το σύστημα λίπανσης. Δεν αποτελεί αιτία ανησυχίας και ήδη έχει ξεκινήσει δουλειά για επιδιόρθωσή του”.
Το πρόβλημα, σε συνδυασμό με μια συνολική υστέρηση ρυθμού σε σχέση με τους αντιπάλους της, έκανε πολλούς παρατηρητές να θεωρούν πως η Scuderia έχει πολύ δουλειά μπροστά της για τη Μελβούρνη.
Στη Ferrari έκαναν επίσης ξεκάθαρο πως στις δεύτερες δοκιμές θα ανεβάσουν το ρυθμό τους, τονίζοντας: “Στις επόμενες τρεις μέρες, την τελευταία περίοδο δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν στην Αυστραλία στις 15 Μαρτίου, η ομάδα θα ξεκινήσει να δουλεύει πάνω στις επιδόσεις, κάνοντας προσομοιώσεις κατατακτηρίων και αγώνων”.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα πως η SF1000 “δεν θα διαφέρει πολύ” στην Αυστραλία. Ωστόσο, η ομάδα θεωρείται πως θα φέρει αναθεωρήσεις στις εμπρός και πίσω πτέρυγες καθώς και στο κάλυμμα του κινητήρα στις δεύτερες δοκιμές”.
Ο Vettel θα ξεκινήσει τις δεύτερες δοκιμές, όντας πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου για το πρωί, ενώ το μεσημέρι τη σκυτάλη θα πάρει ο teammate του, Charles Leclerc.
Την Πέμπτη, η SF1000 θα βρίσκεται όλη τη μέρα στα χέρια του Γερμανού, ενώ το ίδιο θα συμβεί την Παρασκευή για τον Leclerc.
Ο Vettel επέμεινε την περασμένη εβδομάδα πως η Ferrari δεν σχεδίαζε να κάνει επίδειξη δύναμης της ταχύτερης μονάδας ισχύος της στις πρώτες δοκιμές. “Μπορείς να δοκιμάσεις πολλά διαφορετικά modes στον κινητήρα“, σχολίασε ο Γερμανός.
“Πιστεύω πως αυτή τη στιγμή ο στόχος δεν είναι να διαπιστώσουμε τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα, αλλά να κάνουμε όσους περισσότερους γύρους μπορούμε. Προφανώς, κάναμε αρκετές δοκιμές στον κινητήρα στις κλίνες δοκιμών όσον αφορά τα χιλιόμετρα, με σκοπό να βεβαιωθούμε πως το μονοθέσιο είναι αξιόπιστο”.
“Θεωρώ πως το να ανεβάζεις τις στροφές του κινητήρα κοκ, δεν είναι πιθανώς κάτι που θες να κάνεις στις δοκιμές και σίγουρα κάτι που δεν θες να δείξεις σε όλους. Έτσι, προς στιγμής δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα απ’ όσο ξέρω”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!