Πριν λίγες μέρες η Mercedes έκανε δηλώσεις αναφέροντας πως η Ferrari δεν “ανέβασε” στις μέγιστες στροφές την απόδοσή της στις πρώτες χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης. Το ζήτημα αυτό σχολίασε ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, με τον Γερμανό να λέει ότι τέτοιες τακτικές ίσως και να είναι στην “ατζέντα” τους.
Η Ferrari είναι γεγονός πως δεν “τράβηξε τα βλέμματα” στις 3 πρώτες ημέρες των χειμερινών δοκιμών. Ο Vettel κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο της ιταλικής ομάδας στην πίστα Circuit de Catalunya, αλλά ήταν “έναν αιώνα πίσω… σε λογική F1”, καθώς υστερούσε του καλύτερου χρόνου του Valtteri Bottas 2.4 δευτερόλεπτα!
Αυτό ανάγκασε το αφεντικό της Scuderia, Mattia Binotto, να δηλώσει στις συνεντεύξεις του πως είναι πραγματικά προβληματισμένος με την απόδοση της ομάδας.
“Συγκρίνοντας τον επιθυμητό με τον πραγματικό ρυθμό και φυσικά τις εκτιμήσεις σχετικά με το φορτίο καυσίμου, κάτι που δεν γνωρίζεις ποτέ ακριβώς, όπως και την λειτουργία του κινητήρα και τα σχετικά, κοιτάζοντας την εικόνα μας δεν νομίζω ότι είμαστε τόσο γρήγοροι όσο αυτοί,” ανέφερε ο Ιταλός τεχνικός της Ferrari.
“Εάν έχουμε ανησυχίες; Φυσικά και ναι. Αυτό συμβαίνει όταν δεν είσαι τόσο γρήγορος όσο θα ήθελες να ήσουν,” πρόσθεσε ο Binotto.
Η Mercedes, ωστόσο, παραμένει επιφυλακτική και δεν πείθεται τόσο εύκολα από την έλλειψη ρυθμού που φαίνεται να παρουσιάζει η Ferrari! Σύμφωνα με τους πρωταθλητές, η ανάλυσή τους κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Ιταλοί ξόδεψαν όλο το πρώτο κομμάτι των δοκιμών, με τον κινητήρα τους να λειτουργεί σε πολύ χαμηλότερες στροφές, σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες!
Ο Vettel βέβαια φαίνεται να συμφωνεί με αυτή την άποψη… Ο Γερμανός αποκάλυψε ότι η Ferrari δούλεψε επάνω σε διάφορα modes του κινητήρα τις 3 αυτές μέρες, με την ιταλική ομάδα να μην “ανεβάζει” τον κινητήρα!
“Μπορείς να παίξεις πολύ με τα modes του κινητήρα και τα σχετικά. Αυτή τη στιγμή ο στόχος δεν είναι να δείξουμε την μέγιστη ισχύ του κινητήρα. Ο στόχος είναι να κάνουμε όσους περισσότερους γύρους είναι δυνατόν,” ανέφερε ο Γερμανός.
“Προφανώς, κάναμε πολλά από άποψη απόστασης για να διασφαλίσουμε ότι το μονοθέσιο είναι αξιόπιστο.”
“Αλλά το να ανεβάσουμε στροφές στον κινητήρα και τα σχετικά, δεν είναι κάτι που θες να κάνεις στις δοκιμές και σίγουρα κάτι που δεν θες να δείξεις. Δεν είναι στην ατζέντα μας απ΄όσο γνωρίζω…”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!