Η ομάδα της Haas παρουσίασε μια βελτιωμένη εικόνα την πίστα του Sochi σε σχέση με τη Σιγκαπούρη, ωστόσο αυτή δε μεταφράστηκε σε ένα ανάλογο αποτέλεσμα.
Ο Romain Grosjean ενεπλάκη (χωρίς να φέρει μεγάλη ευθύνη) στο ατύχημα της στροφής 4, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει πρόωρα την προσπάθειά του, την ώρα που ο Kevin Magnussen τερμάτισε στην 8η θέση, όμως δέχθηκε μια ποινή 5 δευτερολέπτων πέφτοντας στην 9η.
Ο Δανός της Haas πραγματοποίησε έναν αρκετά καλό αγώνα, εκκινώντας από τη 13η θέση. Βρέθηκε έως και την έβδομη θέση, ωστόσο προς το τέλος του αγώνα, η απόδοση των ελαστικών του μειώθηκε, με αποτέλεσμα να χάνει συνεχώς έδαφος. Στην προσπάθεια να διατηρήσει την έβδομη θέση από τον Sergio Perez, έχασε την κορυφή της στροφής 1. Παράλληλα, στη στροφή αυτή ορίστηκε σηματοδοτημένη διαδρομή από τη FIA με στόχο να επιβραδύνει σημαντικά ο οδηγός που έχει έξοδο, ώστε να μην αποκτά πλεονέκτημα.
Ο Magnussen ωστόσο, παρότι πέρασε ανάμεσα από τους δύο μικρούς στύλους, δεν ακολούθησε πλήρως τη σηματοδοτημένη διαδρομή που ξεκινούσε νωρίτερα. Οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι απέκτησε πλεονέκτημα και του επέβαλαν ποινή 5 δευτερολέπτων, ρίχνοντάς τον εν τέλει πίσω από τον Lando Norris, στην 9η θέση.
Ο οδηγός της Haas θεώρησε πως αδικήθηκε από την απόφαση αυτή: “Αυτό είναι ανοησία. Έχουμε αυτήν τη στροφή 2, η οποία είναι μια πολύ κακή στροφή. Είναι απλά ανοησία. Ξέρετε, απλά να κάνουν κάτι, να βάλουν αμμοπαγίδα εκεί, ή κάτι τέτοιο. Δεν είμαι ειδικός ασφαλείας και δεν πρόκειται να είμαι ποτέ, αλλά νομίζω ότι ο τρόπος που συνέβη σήμερα ήταν ότι έχασα αυτήν τη στροφή, βγήκα πολύ έξω από την πίστα στην έξοδο διαφυγής και έχασα πολύ χρόνο και τιμωρήθηκα με δικό μου λάθος.”
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στους αγωνοδίκες σημειώνοντας: “Η FIA δεν έπρεπε να κάνει τίποτα επειδή δεν την έχασα απόλυτα (τη στροφή). Δεν ήταν ή αυτό ή το άλλο (άσπρο και μαύρο), και όμως επέλεξαν να μου δώσουν ποινή”.
Μιλώντας στην ενδοεπικοινωνία μετά, ο διευθυντής της ομάδας, Gunther Steiner, είπε: “Αν δεν είχαμε έναν ανόητο αγωνοδίκη, θα ήμασταν όγδοοι”.
Ακόμη, ο Magnussen ανέλυσε το δρόμο που ακολούθησε, που απέφερε εν τέλει και την ποινή του: “Θα έπρεπε να σταματήσω το αυτοκίνητο και να στρίψω πολύ απότομα προς τα αριστερά για να περάσω και τους δύο στύλους. Το καταλαβαίνω (να γίνεται αυτό) όταν απλά πας ευθεία εντελώς (στη στροφή 1), αλλά είχα πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα και όταν μπήκα στην έξοδο διαφυγής είχα ήδη μεγάλη ταχύτητα. Προσπαθούσα μόνο να κρατήσω το αυτοκίνητο υπό έλεγχο και να περάσω τους στύλους, γιατί ήξερα ότι έπρεπε να κρατήσω ο,τι μπορούσα.”
“Έπειτα χάνω μια θέση, έχω χάσει πάρα πολύ χρόνο στο γύρο, στα ελαστικά μου υπάρχουν κομμάτια που συνέλεξα από την έξοδο διαφυγής για τους υπόλοιπους γύρους, γι ‘αυτό χάνω επιπλέον χρόνο στο γύρο και θα ήταν πολύ καλύτερα να άφηνα τον Perez να περάσει και να παραμείνω στην πίστα και να τον ακολουθήσω. Ήδη είχα τιμωρηθεί με φυσικό τρόπο, που είναι και αυτό που θέλουμε. Όμως, δεν έχασα και τους δύο στύλους.”
“Μας έχει ειπωθεί πως αν χάσουμε και τα δύο kerbs θα πρέπει να περάσουμε και από τους δύο στύλους. Πέρασα το ένα και το μισό το χάσαμε (το kerb), και για αυτό είναι μια ουδέτερη κατάσταση. Εκείνοι είχαν μια επιλογή, και ακόμα και έτσι επέλεξαν να μου δώσουν ποινή”, συμπλήρωσε ο οδηγός της Haas.
Μετά από 16 αγώνες, ο Kevin Magnussen έχει συλλέξει 20 βαθμούς, 12 παραπάνω από τον team-mate του, Romain Grosjean, όντας στην 15η θέση του πρωταθλήματος των οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!