Το Grand Prix στην πίστα της Ουγγαρίας δεν εξελίχθηκε ιδανικά για τον Max Verstappen, καθώς στον έκτο γύρο “προδόθηκε” από τη μονάδα ισχύος της RB19 και συγκεκριμένα από την MGU-K. Αξίζει να σημειωθεί πως η αυστριακή ομάδα έχει πληγεί έντονα από μηχανικά προβλήματα στους τελευταίους αγώνες, αφού στους τελευταίους 4 αγώνες δεν έχουν δει την καρό σημαία και τα 2 μονοθέσια της ομάδος, αφού τόσο ο Daniel Ricciardo σε Αυστρία και Γερμανία, όσο και ο Verstappen σε Αγγλία και Ουγγαρία να αντιμετώπισαν προβλήματα με τη μονάδα ισχύος.
H Red Bull σίγουρα προβληματίζεται από αυτά τα συμβάντα, με τη Renault να μην μένει στο απυρόβλητο. Σε κάθε περίπτωση, η μεταπήδηση των αυστριακών σε κινητήρες Honda από την επόμενη χρονιά έχει δημιουργήσει αλλαγές προσέγγισης τόσο από την πλευρά των προμηθευτών, όσο και από την ομάδες – πελάτες.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, κατηγόρησε ανοικτά τη Renault για τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στους τελευταίους αγώνες: “Δεν θα μπω στη διαδικασία να πω πολλά, αλλά πληρώνουμε πολλά εκατομμύρια λίρες για αυτούς τους κινητήρες, για ένα πρώτης κλάσεως προϊόν, ένα προϊόν κορυφαίας κατηγορίας και μπορείτε να το δείτε ότι είναι ξεκάθαρα πιο κάτω επίπεδο. Οπότε είναι εκνευριστικό. Είναι αυτό που είναι. Θα αφήσω τον Cyril (Abiteboul) να έρθει με τις δικαιολογίες του μετά.”
Ακόμη, ο Horner στον προηγούμενο αγώνα ήταν επίσης επικριτικός απέναντι στον γαλλικό προμηθευτή, κάνοντας λόγο για μη αλλαγή αρκετών εξαρτημάτων στο μονοθέσιο του Ricciardo, παρά την ποινή που είχε λάβει για την εκκίνηση. Αναφορικά με αυτό το θέμα δήλωσε: “Αυτό είναι ένα ζήτημα για τη Renault. Η συνηθισμένη στρατηγική είναι να αλλάξεις όλα όσα μπορείς.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!