Η McLaren έφτασε στο Red Bull Ring μην έχοντας κατορθώσει να καρπωθεί κάποιον βαθμό στους τελευταίους τρεις αγώνες, γεγονός που αν μη τι άλλο δεν αρμόζει στην ιστορική αυτή ομάδα.Την εικόνα αυτή θέλει να αντιστρέψει, αρχής γενομένης από τον αγώνα της Αυστρίας, στο κυνήγι της τέταρτης θέσης στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται 22 βαθμούς πίσω από την τέταρτη Renault και σίγουρα οφείλει να βελτιώσει την απόδοσή της, προκειμένου να διεκδικήσει τη θέση αυτή στους εναπομείναντες αγώνες.
Όσον αφορά τον αγώνα της Αυστρίας, τα προβλήματα συνεχίστηκαν σε ένα βαθμό, αφού τόσο στο FP1, όσο και στο FP2,μόνο ένα μονοθέσιο βρέθηκε στην πρώτη δεκάδα των χρόνων (Vandoorne,FP2), ενώ ο κάθε οδηγός αντιμετώπισε διαφορετικά ζητήματα. Αξίζει να σημειωθεί πως δοκιμάστηκαν διάφορα set up κατά τη διάρκεια των δύο περιόδων.
Ο Vandoorne έσπασε μέρος της εμπρός αεροτομής, περνώντας πάνω από τα ψηλά σχετικά kerb της πίστας της Αυστρίας, όπως και άλλοι οδηγοί με πιο σημαντικές συνέπειες (Gasly, έσπασε την εμπρός αριστερή ανάρτηση). Παράλληλα, ο Βέλγος υπέφερε από υπερθέρμανση της μονάδος ισχύος και δεν σημείωσε αρκετούς γύρους, ενώ ο Fernando Alonso δεν κατάφερε να σημειώσει πολύ γρήγορους γύρους, έχασε χρόνο με την αλλαγή ρυθμίσεων, ενώ και αυτός πέρασε πάνω από τα ψηλά kerbs και χρειάστηκε να περιορίσει το χρόνο του εντός πίστας. Ο Alonso κατετάγη 17ος και 19ος και ο Vandoorne 18ος και 10ος στις δύο περιόδους αντίστοιχα.
Μετά το πέρας των δοκιμών της Παρασκευής, οι οδηγοί της βρετανικής ομάδας δήλωσαν:
Fernando Alonso: “Ήταν μια πολύ τεταμένη ημέρα, καθώς είχαμε πολλά αντικείμενα να δοκιμάσουμε στο μονοθέσιο, ειδικά αεροδυναμικά κομμάτια. Ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα, τώρα απλά χρειάζεται να αναλύσουμε τα δεδομένα και σιγουρέψουμε ότι βάλαμε τα καλύτερα κομμάτια στο αυτοκίνητο, ώστε αύριο να βρούμε περισσότερη απόδοση. Έχοντας μια επιπλέον ζώνη DRS είναι ένα καλό βήμα. Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε κοντά στο προπορευόμενο μονοθέσιο, ειδικά στο μεσαίο κομμάτι του γύρου, οπότε 3 ζώνες DRS θα βοηθήσουν να ανακτηθεί το έδαφος. Ευελπιστώ να αποφέρει περισσότερα προσπεράσματα στον αγώνα. Περιμέναμε βροχή σήμερα (εν. χθες), αλλά δεν ήρθε κάτι. Εξαρτάται από τις προβλέψεις για τον καιρό για αύριο (εν. σήμερα), οπότε χρειάζεται να είμαστε έτοιμοι να μεγιστοποιήσουμε κάθε ευκαιρία που έρχεται στην πλευρά μας, αν ο καιρός αποδειχθεί απρόβλεπτος.”
Stoffel Vandoorne: “Ήταν μια πολύ απασχολημένη μέρα σήμερα. Το πρωινό το αναλώσαμε στο να αξιολογούμε τα διάφορα νέα κομμάτια και τις ιδέες, που σήμαινε ότι η πραγματική εστίαση αφορούσε στο να κάνουμε κάποιους μεστούς γύρους και να πάρουμε κάποια καλά, καθαρά δεδομένα. Το απόγευμα, μπόρεσα να μπω στο ρυθμό με το μονοθέσιο και ενώ δεν καταφέραμε να ρυθμίσουμε την ισορροπία σωστά, οι χρόνοι δεν ήταν πολύ κακοί. Ακόμα χρειάζεται να δουλέψουμε σκληρά, όπως έχουμε δει ότι είμαστε ανταγωνιστικοί την Παρασκευή, μόνο και μόνο για να πέσουμε στην κατάταξη το Σάββατο. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι μάθαμε αρκετά πράγματα σε αυτές τις περιόδους, αλλά είναι ακόμα πολύ νωρίς να πούμε αν βρισκόμαστε σε ανταγωνιστική θέση.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!