Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στην πίστα της Shanghai, αλλά και του περυσινού αγώνα στην πίστα του Baku, Daniel Ricciardo, θα δει την εκκίνηση του τέταρτου αγώνα της σεζόν από την τέταρτη θέση της κατάταξης. Ο Αυστραλός, παρότι έδειχνε μια μικρή υστέρηση στους χρόνους έναντι του teammate του Max Verstappen για ένα μεγάλο μέρος του Qualifying,σε σημείο να απειλείται η είσοδός του στο Q3(τερμάτισε δέκατος όντας 0,1sec πιο γρήγορος από τον Stroll), κατάφερε να σημειώσει έναν αρκετά καλό χρόνο στην τελευταία του προσπάθεια στο Q3 και θα βρεθεί πίσω από τον Vettel και τις δύο Mercedes κατά σειρά.
Στο Q3 ο οδηγός της Red Bull είχε επαφή με τον τοίχο στην έξοδο της στροφής 15, γεγονός που του στέρησε σε χρόνο, πριν βγει και σημειώσει μια πολύ καλή επίδοση, αρκετά κοντά σε αυτή του poleman Sebastian Vettel. Η Red Bull σίγουρα φαίνεται να είναι πιο ανταγωνιστική σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες όσον αφορά τις κατατακτήριες και μένει να φανεί αν αυτή η καλή εικόνα μπορεί να μετουσιωθεί σε ένα καλό αποτέλεσμα στον αυριανό αγώνα για την αυστριακή ομάδα.
Μετά το πέρας των κατατακτηρίων ο Daniel Ricciardo δήλωσε: “Ήταν ένας καθαρός τελευταίος γύρος, στον πρώτο γύρο του Q3 χτύπησα τον τοίχο στη στροφή 15, όχι τόσο άσχημα, αλλά νόμιζα πως θα ήταν οριακό. Το διόρθωσα αυτό και ήταν ένας πολύ μεστός τελευταίος γύρος. Το Σάββατο είναι σημαντικό (εν. κατατακτήριες), αλλά θεωρώ ότι έχουμε αποδείξει πρόσφατα πως η Κυριακή είναι η πραγματικά σημαντική ημέρα. Ακόμα και πέρυσι, εκκίνησα 10ος εδώ, οπότε η 4η θέση μοιάζει φανταστική. Πιστεύω πως έχουμε ένα καλό μονοθέσιο. Το πραγματικό άγνωστο στοιχείο για όλους είναι οι συνθήκες της πίστας αύριο. Φυσσούν άνεμοι των 50 μιλίων την ώρα και θα είναι αρκετά πιο κρύες οι θερμοκρασίες, οπότε διαχειριζόμενοι τα ελαστικά, η φθορά θα είναι το κλειδί. Αν μπορέσουμε να το χειριστούμε, θεωρώ πως έχουμε ένα αυτοκίνητο με καλή οδηγισιμότητα.”
Στη συνέχεια κλήθηκε να σχολιάσει λεπτομερώς την επιρροή που μπορεί να έχουν οι άνεμοι στη συμπεριφορά του μονοθεσίου: “Στις μέρες μας έχουμε τόση πολλή κάθετη δύναμη που μπορούμε να αφήνουμε το τιμόνι στις ευθείες. Όμως δεν θέλεις να το αφήσεις εδώ το τιμόνι γιατί θα μετατοπιστεί αρκετά. Ξακάθαρα το αισθάνεσαι, το κράνος μετακινείται από εδώ και από εκεί. Αυτό το κάνει διασκεδαστικό, έχει κραδασμούς, είναι καλό. Για να είμαι ειλικρινής, οπουδήποτε υπάρχει άνεμος, το αυτοκίνητο έχει πολύ κακή αίσθηση. Χθες δεν υπήρχε πολύς άνεμος, σήμερα το μονοθέσιο ήταν λιγότερο ευχάριστο να το οδηγήσεις. Νομίζω πως όλοι ξεκάθαρα δυσκολεύονται περισσότερο στον άνεμο. Όμως, δυσκολευόμαστε λιγότερο από αυτούς εμείς?Θα το μάθουμε αύριο.”
Καταληκτικά, ο 28χρονος Αυστραλός, αναφορικά με το αν αποδίδει στο μέγιστο επίπεδο, σημείωσε: “Νιώθω πως οδηγώ καλά. Δεν θέλω να πω ότι τώρα οδηγώ καλύτερα από ποτέ άλλοτε, αλλά οι υποστηρικτές θα χαρούν πολύ, οπότε ας το πούμε αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!