Η Mercedes στις τέσσερις πρώτες χρονιές της υβριδικής τεχνολογίας στη Formula 1 έχει κυριαρχήσει πλήρως συλλέγοντας τίτλους τόσο οδηγών (3 με τον Hamilton,1 με τον Rosberg) όσο και κατασκευαστών. Στόχος της για ακόμα μια χρονιά είναι η διατήρηση των σκήπτρων του πρωταθλητή, την ώρα που οι επίδοξοι μνηστήρες της κορυφής παραμονεύουν (Ferrari και Red Bull).
Η νέα χρονιά φέρνει και αλλαγές, οι οποίες δεν είναι τόσο έντονες όσο πέρυσι, όμως ενδέχεται να αλλάξουν κάποιες ισορροπίες. Η πιο μεγάλη καινοτομία αφορά τη χρήση του συστήματος προστασίας Halo, για τη χρήση του οποίου οι απόψεις διίστανται. Από τη μία πλευρά θίγεται το ζήτημα της ασφάλειας και της προστασίας των οδηγών, ενώ από την άλλη τίθεται το θέμα της καλής ορατότητας από τη θέση του οδηγού, αλλά και αισθητικής του μονοθεσίου. Η συνέπεια από τη χρήση του στην απόδοση του μονοθεσίου αφορά τόσο το αεροδυναμικό κομμάτι, όσο και το βάρος.
Αναμφίβολα,ένας από αυτούς που κατακρίνουν τη χρήση του συγκεκριμένου εξαρτήματος είναι ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff: “Δεν είμαι εντυπωσιασμένος με το όλο πράγμα. Αν μου έδινε κάποιος ένα πριόνι, θα το αφαιρούσα. Πρέπει να κοιτάξουμε την ασφάλεια των οδηγών, όμως αυτό που έχουμε εισπράξει αισθητικά δεν είναι ελκυστικό. Θα πρέπει να εφαρμόσουμε μια λύση που θα δείχνει καλύτερη. Είναι ένα μεγάλο βάρος στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου, αλλάζει το κέντρο βάρους έντονα με αυτό το πράγμα. Όσο και αν είναι εντυπωσιακό να δεις στα στατιστικά πως μπορείς να βάλεις ένα λεωφορείο στην κορυφή, αυτό είναι ένα μονοθέσιο Formula 1.”
Στη συνέχεια, αναφορικά με την εφαρμογή του Halo και την παρεμπόδιση στην έξοδο του οδηγού από το cockpit, σημείωσε: “Η FIA έχει διεξάγει διεξοδικά όλα τα είδη δοκιμών για όλα τα πιθανά σενάρια και συνολικά, το Halo το κάνει ασφαλέστερο για τον οδηγό. Για το εάν υπάρχουν σενάρια όπου ο οδηγός παγιδεύεται, πιθανώς αυτά τα σενάρια υφίστανται, όμως συνολικά είναι ασφαλέστερα τώρα με το Halo παρά χωρίς αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!