Η Formula 1 ήδη από το 2017 πέρασε σε μια καινούρια εποχή, με νέου τύπου μονοθέσια, αλλά και με αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της, με τη Liberty Media να είναι εκείνη που βρίσκεται πλέον στη διαχείριση του προϊόντος της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Στα πλαίσια αυτών των αλλαγών, έχουν γίνει αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με πριν, όπως η επιείκεια στην επιβολή ποινών, τα γραφικά και την επικοινωνία, ενώ παράλληλα υπάρχουν σκέψεις για πιο ριζοσπαστικές αλλαγές, με την τελευταία να αφορά τον τρόπο εκκίνησης των μονοθεσίων, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση του επιπέδου του θεάματος.
Ο Lewis Hamilton κλήθηκε να τοποθετηθεί αναφορικά με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στη Formula 1, ενώ και ο ίδιος δεν παρέλειψε να προτείνει ορισμένες τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να αλλάξουν την εικόνα του αθλήματος προς το καλύτερο:
“Η FIA έχει κάνει μια εντυπωσιακή δουλειά, αλλά πρέπει να σταματήσουν αυτές οι έξοδοι διαφυγής-δεν θα μπορούσαν να “κόψουν” τη στροφή όπως βλέπετε ότι γίνεται. Αυτό που αγαπώ από τις παλιές εποχές- φυσικά δεν θέλεις να τρακάρεις, αλλά αν “χάσεις” τη στροφή πρέπει να χάσεις χρόνο. Τώρα μπορείς να προσεγγίσεις μια στροφή γνωρίζοντας πως αν κινηθείς με 5% παραπάνω μπορείς να ανοιχτείς και να επιστρέψεις. Αυτό δεν μου αρέσει. Αγαπούσα το Oulton Park και το Donington. Η Old Hairpin του Donington ήταν ένας εφιάλτης-πρέπει να φρενάρεις και να επιταχύνεις εντός, χρησιμοποιώντας την κάθετη δύναμη.”
“Στη συνέχεια, στην ανηφόρα και στη δεύτερη δεξιά στροφή πριν την πίσω ευθεία-δεν μπορείς να δεις ούτε την άσπρη γραμμή. Υπάρχει άσπρη γραμμή και μετά αμμοπαγίδα, η οποία σε θέτει εκτός. Φίλε, το να βρεις εκεί το όριο, αυτή η στροφή είναι πολύ πιο δύσκολη από κάθε στροφή στη Formula 1. Η στροφή Coppice. Αυτό το είδος στροφής λείπει από τη Formula 1. Αν την είχαμε πίσω στη Formula 1 αυτή, θα πήγαινε την πρόκληση σε άλλο επίπεδο.”
Ακόμη, ο πρωταθλητής του 2017 ανέφερε σημεία από διάφορες πίστες που απόλαυσε οδηγώντας τα νέας γενιάς μονοθέσια:
“Οι υψηλής ταχύτητας στροφές το 2017 ήταν απίστευτες! Η Pouhon στο Σπα, ενώ οι καλύτερες στη χρονιά ήταν γενικά στο Austin-οι 3,4,5,6,7 είναι φανταστικές. Στο Silverstone, η Copse, η Maggotts και η Becketts, τα S της Suzuka- είναι τα πιο ιδιαίτερα. Για κάποιο λόγο στο Austin είναι η πιο καλά στημένες γιατί υπάρχουν διαφορετικές γραμμές που μπορείς να πάρεις ανάμεσα σε αυτές. Στη Suzuka είναι πολύ δύσκολο να έχεις μια διαφορετική γραμμή και να ανταγωνιστείς. Για αυτό αγαπώ το Austin. Είναι γενικά από τις πιο αγαπημένες μου πίστες, πραγματικά, ενώ δεν μου αρέσουν οι καινούριες πίστες συνήθως.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!