Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στη Μαλαισία, Max Verstappen, κατέλαβε την πέμπτη θέση στις κατατακτήριες του Grand Prix Ιαπωνίας, με διαφορά 0,026 του δευτερολέπτου από τον teammate του, Daniel Ricciardo.
Ο νεαρός Ολλανδός χρησιμοποίησε ένα διαφορετικό set up στο μονοθέσιό του, χωρίς το πτερύγιο σχήματος Τ, σε αντίθεση με τον έτερο οδηγό της ομάδας, το οποίο αποσκοπεί σε αυξημένα επίπεδα κάθετης δύναμης, στοιχείο χρήσιμο στην πίστα της Suzuka.
Μετά το πέρας των κατατακτηρίων δοκιμών, ο 20χρονος εξέφρασε την πεποίθησή του σχετικά με την αποτελεσματικότητα του διαφορετικού set up που επιχείρησε:” Μετά από το πρώτο μου run στο Q3 δεν ήμουν χαρούμενος ξεκάθαρα, όπως ήμουν χαρούμενος μετά με το δεύτερο που ήταν πολύ καλό και μπορούμε να δουλέψουμε από αυτό ως εφαλτήριο. Διαλέξαμε ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα να εφαρμόσουμε διαφορετικές στρατηγικές, ένα με υψηλή και ένα με χαμηλή κάθετη δύναμη. Εγώ είχα την υψηλή. Για το αν είναι η σωστή δεν είμαι σίγουρος. Ίσως να έλεγα ότι τώρα δεν είναι αλλά ίσως αύριο να είναι. Είναι δύσκολο να πεις κάτι.”
Αναφορικά με τις συνθήκες που θα επικρατήσουν αύριο και την επιρροή αυτών στην απόδοσή του, σημείωσε:” Αύριο θα είναι λίγο πιο ζεστά, περισσότερη τοπική φθορά ελαστικών, οπότε θα δούμε. Εδώ στο πρώτο κομμάτι του γύρου, όταν αρχίζεις να δυσκολεύεσαι είναι πολύ επίπονο. Απλώς ελπίζω να έχω περισσότερη δυναμική στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου αύριο. Ας ελπίσουμε να έχει πολλή ζέστη και να έχουμε τοπική υπερθέρμανση στα ελαστικά.Περισσότερες στροφές είναι τέρμα γκάζι φέτος και πολύ πιο γρήγορες.Οπότε γίνονται σαν μια ευθεία, που είναι επίπονο για εμάς(Red Bull). Ακόμη, δεν είναι τόσο ζεστά όσο στη Μαλαισία, οπότε φαίνεται να μην έχουμε το προβάδισμα που είχαμε εκεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!