Ένα πρωτοφανές- απίστευτο συμβάν έλαβε χώρα μετά(!) το τέλος του αγώνα στη Μαλαισία στην πίστα της Sepang. Εκεί, ο τέταρτος Sebastian Vettel είδε τη διαφορά του να αυξάνεται από τον πρωτοπόρο Lewis Hamilton στους 34 βαθμούς, παρά τη μεγάλη προσπάθεια που κατέλαβε εκκινώντας από την τελευταία θέση του grid.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, ο Γερμανός στον γύρο επιστροφής στα pit μετά το πέσιμο της καρώ σημαίας στη στροφή 5 είχε σύγκρουση με τον Lance Stroll της Williams, με αποτέλεσμα η Ferrari του να υποστεί σοβαρές ζημιές, με σπασμένη ανάρτηση και πίσω αεροτομή, με αποτέλεσμα το κόκκινο μονοθέσιο να ακινητοποιηθεί άμεσα. Το κιβώτιο του μονοθεσίου του Γερμανού έχει σταλεί στο εργοστάσιο στο Maranello προκειμένου να εξεταστεί για ενδεχόμενα ζητήματα.
Τα προβλήματα που αποκόμισε από τη σύγκρουση ο Sebastian Vettel δείχνουν να προβληματίζουν έντονα το Γερμανό:
“Θα ελέγξουμε το κιβώτιο αλλά σίγουρα μπορεί αυτό να είναι άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη αυτό το Σαββατοκύριακο. Ελπίζω να μην έχει συμβεί γιατί όπως προανέφερα ήταν τελείως αχρείαστο.”
Αναφορικά με το λόγο που πήρε μαζί του το τιμόνι της Ferrari, παρότι ο κανονισμός προβλέπει παραμονή αυτού στο εγκαταλελειμμένο μονοθέσιο, ο 30χρονος σημείωσε:
“Ήταν ένα είδος αντανακλαστικής αντίδρασης. Είδα τον Wehrlein να έχει σταματήσει και δεν μπορούσα να ξαναβάλω το τιμόνι, διότι ο άξονας είχε μετατοπιστεί τελείως. Προφανώς το αυτοκίνητο είχε πάθει ζημιά. Το έβαλα στο κάθισμα και ήταν αντανακλαστικό. Κάποιες φορές ανοίγουν την πίστα στους θεατές, οπότε θεώρησα ότι αυτό ήταν το πιο ήπιο. Επειδή δεν μπορούσα να το βάλω πίσω στη θέση του θεώρησα πως θα έπρεπε επίσης να το πάρω μαζί μου για να σιγουρευτώ. Δεν θέλεις να χάσεις ένα τιμόνι. Ήταν απαραίτητο. Ενδεχομένως όχι.”
Τέλος, σχετικά με τον συμπλέκτη που χρησιμοποιεί η Ferrari από την Ισπανία και επανέφερε στη Μαλαισία, ο Vettel υπογράμμισε:
“Προφανώς ξεκινήσαμε τη χρονιά με αυτό (με μονό puddle). Στο τέλος δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Γενικά οι εκκινήσεις μας είναι καλές, όχι οι καλύτερες, οπότε προσπαθούμε να δουλέψουμε πάνω σε αυτές λίγο. Στη Μαλαισία ήταν εντάξει, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνθήκες και τη σκληρότερη γόμα ελαστικών”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!