Το Grand Prix της Σιγκαπούρης επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις στους οδηγούς και στους φιλάθλους. Σε έναν επεισοδιακό αγώνα, που ξεκίνησε σε βρεγμένο και τερμάτισε σε στεγνό οδόστρωμα, ο Lewis Hamilton κατέκτησε τη νίκη, διευρύνοντας το προβάδισμά του από τον Sebastian Vettel στους 28 βαθμούς.
Το περισσότερο δράμα κρυβόταν στην εκκίνηση, αφού η σύγκρουση Raikkonen-Verstappen, που έθεσε αμφότερους εκτός συνέχειας, είχε παράπλευρες απώλειες, με τους Vettel και Alonso να εγκαταλείπουν. Ο Ισπανός της McLaren-Honda πραγματοποίησε μια εξαιρετική εκκίνηση με τα full wet ελαστικά και βρέθηκε τρίτος, από την όγδοη θέση που εκκίνησε. Ωστόσο, στην έξοδο της πρώτης στροφής παρασύρθηκε από τους Verstappen και Raikkonen και λίγους γύρους μετά ωθήθηκε σε εγκατάλειψη, χάνοντας τη δύναμη της μονάδος ισχύος του και έχοντας αποκομίσει αρκετά προβλήματα στην πίσω αριστερή πλευρά του μονοθεσίου του.
Με αυτόν τον τρόπο ο Alonso δεν μπόρεσε να διεκδικήσει κάτι στον αγώνα, σε μία πίστα που ταιριάζει αρκετά στα χαρακτηριστικά της McLaren, με τον Ισπανό να έχει αποδείξει πως είναι πολύ ικανός στις μικτές συνθήκες. Μετά το πρόωρο τέλος στον αγώνα του, δήλωσε: “Το αυτοκίνητο ήταν πλήρως κατεστραμμένο στην αριστερή πλευρά και ήταν σχεδόν θαύμα το ότι μπορέσαμε να συνεχίσουμε μετά από αυτή τη σύγκρουση. Στο τέλος έπρεπε να εγκαταλείψουμε, κάτι που είναι κρίμα, διότι είχαμε αρκετές ελπίδες για αυτόν τον αγώνα. Νομίζω πως θα μπορούσαμε να προηγηθούμε, γιατί ο Hamilton ήταν πίσω μου στη στροφή 1, οπότε το ότι προηγήθηκε ο Hamilton σημαίνει ότι εμείς θα μπορούσαμε να προηγούμασταν. Κάποιες φορές τα πράγματα γίνονται και κάποιες όχι. Όταν εκκινούμε τελευταίοι λόγω ποινών ή επειδή αλλάζουμε κινητήρα, συνήθως τερματίζουν 20 μονοθέσια. Εδώ ήμασταν καλά με τη βροχή- θεωρώ ότι το βάθρο ήταν δεδομένο ή ίσως θα μπορούσαμε να παλέψουμε για τη νίκη- ό,τι έγινε, έγινε.”
Στη συνέχεια, ο 35χρονος δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για το αποτέλεσμα, ενώ έδωσε το σύνθημα για την επόμενη μέρα και το επερχόμενο Grand Prix της Μαλαισίας: “Πονάει γιατί το βάθρο είναι πάντοτε ένα βάθρο, αλλά όταν όλοι φτάνουμε στην πρώτη στροφή στην εκκίνηση και βρίσκεσαι στην εξωτερική, εάν κάποιος οδηγός βρεθεί εκτός γραμμής σε χτυπά. Όπως είπα, όταν οι εκκινήσεις είναι τόσο αμφίρροπες, πολλά πράγματα συμβαίνουν συνήθως, οπότε θα προσπαθήσουμε να βρούμε άλλη μια ευκαιρία στη Μαλαισία.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!