Η McLaren αναβίωσε τη σχέση της με τη Honda το 2015. Οι προσδοκίες που προέκυψαν ήταν δικαιολογημένα υψηλές, φέρνοντας στο νου όλες τις μεγάλες στιγμές της συνεργασίας αυτής, όταν πίσω από το τιμόνι της βρίσκονταν μεγαθήρια της εποχής όπως ο Senna και ο Prost. Όμως, τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δύο χρόνια μετά την επιστροφή των κινητήρων της Honda δεν είναι καθόλου ικανοποιητικά.
Το 2017 ξεκίνησε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Στις δοκιμές της Βαρκελώνης, μέχρι στιγμής, τα προβλήματα συνεχίζονται. Εκτός από τον κινητήρα όμως, αρκετοί έσπευσαν να χαρακτηρίσουν ανεπαρκέστατο νέο αεροδυναμικό πακέτο, με αφορμή την αστάθεια που εμφανίζει σε κάποιες στροφές (1,2,3) της πίστας της Βαρκελώνης. Ας δούμε τι είχε να αναφέρει σχετικά με αυτές τις εικασίες ο επικεφαλής της ομάδας Eric Boullier,
“Το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται καλά σε όλες τις αλλαγές που έχουμε ζητήσει.Οι οδηγοί είναι χαρούμενοι για αυτό. Διαβάζω διάφορα σχόλια για κακή πρόσφυση στις στροφές 1,2,3 αλλά είναι κάτι σαν τα “fake news”, (όπως ονομάζει ο Donald Trump τις ψεύτικες ειδήσεις που δημοσιεύουν τηλεοπτικοί σταθμοί που θεωρεί πως τον αντιμάχοντα) και αυτό διότι δεν αφορά μόνο το σασί του μονοθεσίου το πρόβλημα που υπάρχει. Να θυμόμαστε πως οι μονάδες ισχύος είναι υβριδικές που σημαίνει πως όταν είσαι νωρίς στο γκάζι έχεις την ηλεκτρική ισχύ που είναι σαν διακόπτης on/off -επιπλέον έχεις και το turbo- οπότε ανάλογα με την πρόσφυση μπορεί να προκύψουν και κάποια προβλήματα. Είχαμε κάποια τέτοια προβλήματα, δηλαδή να χάνεται το πίσω μέρος καθώς ο οδηγός επέστρεφε στο γκάζι, οπότε το αυτοκίνητο έδειχνε κάπως “νευρικό”. Έχουμε ακόμα το αρχικό πακέτο. Ολόκληρο το πακέτο θα το έχουμε στην Αυστραλία.”
Στη συνέχεια ο Γάλλος επικεφαλής της McLaren θα παραδεχθεί πως οι φόβοι της ομάδας για συνέχεια των προβλημάτων αξιοπιστίας τους οδήγησε να κάνουν δοκιμές με ρυθμίσεις χαμηλότερης ισχύος του κινητήρα.
Σχετικά με αυτό πρόσθεσε: “Αν δεν τρέχεις πολύ γρήγορα δεν βάζεις τη σωστή πίεση στα ελαστικά, στα φρένα, αλλά και να ορίσεις το σωστό ύψος από το έδαφος. Είναι πολλές οι συνέπειες του να τρέχεις με 15-18km/h λιγότερα στην ευθεία. Ωστόσο, συλλέγουμε όσα περισσότερα δεδομένα μπορούμε απλά κινώντας το μονοθέσιο και αυτό είναι που θέλουμε να δούμε. Αυτό γίνεται για να επιβεβαιώσουμε ότι η συσχέτιση με την προσομοίωση και το εργοστάσιο είναι καλή, κάτι που μας επιτρέπει να συνεχίσουμε την ίδια διαδικασία για να σχεδιάσουμε και να εξελίξουμε το αυτοκίνητο. Μετά μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις για το μέλλον. Αλλά θα ήταν πιο εύκολο αν είχαμε την ίδια ταχύτητα με τους υπολοίπους, διότι μετά έχεις καλύτερη κατανόηση κάποιων άλλων παραμέτρων.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!