Η Ferrari κινήθηκε σε ρηχά νερά στο Austin, μην μπορώντας να παλέψει για κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση του Sebastian Vettel, θέση στην οποία βρισκόταν ο Kimi Raikkonen, προτού εγκαταλείψει μετά από λάθος στο pit stop των μηχανικών της Scuderia (δεν κούμπωσαν το μπουλόνι στον πίσω δεξιά τροχό). Ένας αγώνας ακόμα που δεν τερματίζουν και τα δύο μονοθέσια. Τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα και πυκνά σύννεφα έχουν μαζευτεί πάνω από το Maranello, ευελπιστώντας σε ένα καινούριο ξεκίνημα αρχής γενομένης απο το 2017, στο οποίο έχουν στραφεί πλέον ολοκληρωτικά οι άνθρωποί της.
H ιταλική ομάδα έδειξε για μια ακόμη φορά φέτος την αδυναμία της σε πίστες με υψηλή κάθετη δύναμη, γεγονός που δεν άφησε ασχολίαστο ο αγωνιστικός διευθυντής της, Mauricio Arrivabene:
“Αυτή η πίστα, η οποία είναι υψηλής κάθετης δύναμης, δεν είναι μέτρο σύγκρισης σε σχέση με τη Suzuka. Στη Suzuka κάναμε κάποια βήματα και είμαστε χαρούμενοι για αυτό. Όμως τα χαρακτηριστικά της πίστας εκεί είναι τελείως διαφορετικά από ότι εδω στο Austin, που είναι μια πίστα υψηλής κάθετης δύναμης. Ο ρυθμός μας δεν ήταν τόσο κακός όσο την Παρασκευή και το Σάββατο. Ωστόσο δεν μπορέσαμε δυστυχώς να βρεθούμε στο βάθρο.”
Στη συνέχεια, ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Scuderia υπερθεμάτισε όσον αφορά το τι δεν πήγε καλά στην Αμερική, λέγοντας πως είναι ξεκάθαρο ότι οι πίστες που δεν είναι φιλικές προς τη Ferrari είναι αυτές με υψηλή κάθετη δύναμη.
Στη συνέχεια ανέφερε ότι: “Εάν ξεκινάς να εστιάζεις την προσοχή σου στο να λύσεις αυτό το πρόβλημα αυτή τη χρονιά, χάνεις χρόνο για την εξέλιξη του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς. Οπότε αυτός είναι ο λόγος που έχουμε επικεντρωθεί σε πίστες που μας ευνοούν όπως η Suzuka, διότι σε αυτήν την περίπτωση τα βοηθήματα που μπορεί να δουλέψουν και να μας δώσουν έτσι δεδομένα για την επόμενη σεζόν.”
Σχετικά με το λόγο που ο Sebastian Vettel μπήκε στους τελευταίους γύρους για pit stop, ο Arrivabene σχολίασε:
“Υπήρχε γόμα από ελαστικό στην πίσω αεροτομή και δεν λειτουργούσε τέλεια. Αυτό ήταν το πρόβλημα. Οπότε σε κάποιο σημείο μας είπε ότι δεν είναι πολύ εύκολο (το πρόβλημα), βλέποντας τη διαφορά από τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν, του είπαμε μπες και θα καθαρίσουμε την πίσω αεροτομή. Αυτό ήταν επίσης καλό γιατί το καθαρό pit stop έδωσε ψυχολογία στην ομάδα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!