Ο Lando Norris της McLaren πιστεύει ότι το Ιταλικό Grand Prix ήταν ένα από τα καλύτερα του στην F1, αφού κατάφερε να ανακάμψει μετά την κακή εκκίνηση και το αργό pitstop.
Μετά από ποινές στο grid εκκίνησης για διάφορους οδηγούς, ο Norris ξεκίνησε τρίτος, αλλά η προσπάθειά του να βρει μπροστά του καθαρό αέρα απέτυχε εξαρχής από μια κάκιστη αντίδραση μετά τα πέντε κόκκινα φώτα, η οποία οφειλόταν σε μια εσφαλμένη ρύθμιση που δεν μπορούσε να αλλάξει.
Στη συνέχεια, ο Norris κόλλησε στο τρένο DRS πίσω από τον ομόσταυλο του Daniel Ricciardo και αποφάσισε να επεκτείνει την πρώτη του διαδρομή με την μεσαία σύνθεση. Αυτό φαινόταν να λειτουργεί άψογα και τον έφερε μπροστά από το τρενάκι DRS, έως ότου ένα αργό pitstop για την μαλακή σύνθεση τον έβγαλε ξανά μέσα στην κίνηση.
Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στα τελευταία στάδια εμπόδισε τον Βρετανό να αξιοποιήσει στο έπακρο τη μαλακή σύνθεση του και να τερματίσει ψηλότερα από την έβδομη θέση.
Όταν ρωτήθηκε αν ένιωθε ότι έκανε καλή δουλειά για να επανέλθει από τις ατυχίες του στα προηγούμενα GP, ο Norris είπε ότι «ήταν ίσως ένας από τους καλύτερους αγώνες μου στη Formula 1».
«Απλώς τράβηξα όσο περισσότερο γινόταν το πρώτο stint, νομίζω ότι μπήκα στα pits στον γύρο 35 ή 36», είπε ο Norris. «Θα έλεγα ότι ήταν ίσως ένας από τους καλύτερους αγώνες μου στη Formula 1 όσον αφορά τη διαχείριση και την υπομονή.»
«Ήταν σίγουρα η καλύτερη μου εμφάνιση φέτος, αλλά ίσως και γενικότερα στη Formula 1. Η 7η θέση δεν φαίνεται σαν να καταφέραμε πολλά σε σχέση με το πως νιώθω ότι αγωνίστηκα σήμερα, αλλά αυτή είναι η ζωή. Συμβαίνει, θα μάθουμε από αυτό και θα προχωρήσουμε».
Ο Norris θεωρεί ότι χωρίς το αργό pitstop θα είχε την ευκαιρία να βρεθεί μπροστά από τους Lewis Hamilton και Sergio Perez, οι οποίοι ανέβηκαν επιτυχώς στην κατάταξη, αφού εκκίνησαν χαμηλά λόγω ποινών στο grid.
«Ενδεχομένως η 5η θέση να ήταν δυνατή, οπότε είμαι λίγο απογοητευμένος», πρόσθεσε. «Ήταν μια εξαιρετικά κακή εκκίνηση λόγω εσφαλμένων ρυθμίσεων, τίποτα δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά, πραγματικά. Και μετά ένα αργό pitstop, που μάλλον μας κόστισε τη θέση του Lewis.»
«Είναι πολύ πιθανό να με προσπερνούσε μετά από μερικούς γύρους, αλλά τουλάχιστον θα είχαμε την ευκαιρία να το παλέψουμε. Και ίσως θα μπορούσα να κρατήσω μέχρι το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οπότε ναι, η πέμπτη ήταν εκεί που έπρεπε να είμαστε, αλλά καταλήξαμε στην έβδομη.»
Ο Norris προειδοποιήθηκε από την ομάδα για την κακή εκκίνηση, αλλά είπε ότι δεν είχε την ευκαιρία να αλλάξει καμία ρύθμιση εγκαίρως.
«Ήταν απλώς ρυθμίσεις για την εκκίνηση, τις οποίες πρέπει να έχεις και δεν μπορείς να προσαρμόσεις μόλις περάσει το σήμα του ενός λεπτού, δεν επιτρέπεται να το αλλάξεις, οπότε δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα», εξήγησε.
«Μου το είπαν και περίμενα κάτι κακό. Φυσικά, όταν σβήνουν τα φώτα, πρέπει να αντιδράσεις και νιώθεις ότι πρέπει να ξεκινήσεις. Αυτό είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει και πιθανότατα δεν θα ξανασυμβεί ποτέ. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον.»
Στα προβλήματα του Norris προστέθηκε και η αποχώρηση του Ricciardo μετά από αποτυχία του κινητήρα, κάτι που οδήγησε συνολικά σε έναν ανεπαρκή αγώνα για τη McLaren στη μάχη της για την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με την Alpine.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι σημείωσε λιγότερους βαθμούς από ό,τι αναμενόταν, ο επικεφαλής της ομάδας Seidl είπε ότι ο ρυθμός του αυτοκινήτου ήταν ενθαρρυντικός, σε σύγκριση με όσα συνέβησαν στο Spa.
«Συμφωνώ ότι ήταν ένας πολύ δυνατός αγώνας και από τους δύο οδηγούς», είπε. «Από την πλευρά του Lando δυστυχώς, είχαμε πάρα πολλά προβλήματα που μας εμπόδιζαν να πετύχουμε ένα ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα, γιατί υποθέτω ότι με έναν καθαρό αγώνα, ίσως να ήταν ακόμη δυνατό να σημειωθεί ένα P5.»
«Ακόμη και αφού χάσαμε τη θέση από τον Fernando στην επανεκκίνηση του VSC, ήμασταν στην πραγματικότητα σε θέση να τον προσπεράσουμε και πάλι στην πίστα, κάτι που ήταν ενθαρρυντικό.»
«Περιμέναμε πολύ περισσότερα προβλήματα όσον αφορά τον ρυθμό με το αυτοκίνητό μας αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε αυτό ήταν πολύ ενθαρρυντικό».
Η Alpine είναι πλέον 18 βαθμούς μακριά από την McLaren στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, μια διαφορά που μπορεί είναι ανατρέψιμη ανά πάσα στιγμή. Ο δε Norris παραμένει σταθερά στην 7η θέση ως best of the rest, με τους Ocon και Alonso να τον ακολουθούν κατά πόδας, ενώ ο Daniel Ricciardo παραμένει πολύ χαμηλά στην 14 θέση με μόλις 19 βαθμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!