Andrea Stella: « Έχουμε το πιο δυνατό δίδυμο οδηγών»

Ο Team Principal της McLaren, Andrea Stella, ξεκαθάρισε πως στόχος της ομάδας είναι να υπερασπιστεί τους τίτλους της, μετά το πιο δυνατό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της σεζόν μέχρι στιγμής, στο Miami. Παράλληλα, ο Ιταλός τόνισε ότι η ομάδα με τα χαρακτηριστικά papaya χρώματα γνωρίζει πως υπάρχει ακόμη σημαντικό περιθώριο εξέλιξης για τη MCL40. Η φετινή χρονιά…