Έπειτα από το scrutineering και το FP1 της Πέμπτης, η δράση συνεχίστηκε εκτός πίστας με την αλλαγή δεδομένων από τον κανονισμό BoP αλλά και την διαχείριση των ελαστικών.
#WEC – Green flags for the 90-minute @FIAWEC #6HBahrain Free Practice 1. The two #Porsche #911RSR leave the garage for some laps @BAH_Int_Circuit. @RichardLietz (No. 91) and @kevinestre (No. 92) behind the wheel pic.twitter.com/fHuGvKQAGA
— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) October 28, 2021
Οι αλλαγές του κανονισμού BoP την τελευταία στιγμή
Οι 5 ταχύτεροι χρόνοι των πρώτων ελεύθερων δοκιμών της Πέμπτης στην GTE σημειώθηκαν όλοι από την Porsche 911 RSR-19s, με το No. 56 της Team Project 1 και τον Matteo Cairoli να χωρίζει τις δύο εργοστασιακές ομάδες της GTE-Pro.
Η ACO και η FIA αρνήθηκαν να σχολιάσουν την αλλαγή του κανονισμού BoP για την Ferrari, όπου θεωρείται πως έγινε σύμφωνα με τον λεγόμενο κανονισμό “black ball” όπου χρησιμοποιήθηκε προηγουμένως μία φορά στην πρώτη σεζόν του συστήματος BoP όταν η καινούργια Aston Martin Vantage GTE πραγματοποίησε το ντεμπούτο της.
Το ελάχιστο βάρος στα 6 αυτοκίνητα της GTE-Am προσαρμόστηκε σύμφωνα με τον διορθωμένο πίνακα που έστειλε η FIA την Πέμπτη το πρωί. Αυτό έδειξε ότι το success ballast για σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα ήταν λανθασμένο όταν ο αρχικός πίνακας κυκλοφόρησε την προηγούμενη εβδομάδα.
3 αυτοκίνητα έχουν χάσει το βάρος ενώ το No. 83 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE Evo έχει δεχθεί βάρος από τα 1300 στα 1315 kg, το No. 98 της Aston Martin από 1247 στα 1257 kg και το No. 777 της D’Station Racing με την Aston από τα 1247 στα 1252 kg. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που επηρεάστηκαν είναι το No. 56 της Team Project 1 με Porsche (1279 στα 1269 kg), το No. 54 της AF Corse με Ferrari (1275 στα 1270 kg) και το No. 47 της Cetilar Racing με Ferrari (1290 στα 1275 kg).
Δεν δόθηκε κάποια εξήγηση για τις αρχικές λανθασμένες πληροφορίες.
It's good to be back, @BAH_Int_Circuit.#WEC #6HBahrain pic.twitter.com/P0Z9E8TgIo
— WEC (@FIAWEC) October 28, 2021
Η διαχείριση των ελαστικών θα καθορίσει πολλά για τις ομάδες στον αγώνα 6 ωρών
Η Michelin αναμένει οι χρόνοι ανά γύρο να “πέσουν” στο δεύτερο σαββατοκύριακο σύμφωνα με τον Pierre Alves, διευθυντή του προγράμματος Michelin στους αγώνες αντοχής. “Οι τεχνικοί μας και οι μηχανικοί θα κοιτάξουν πιο βαθιά στα δεδομένα και στα ελαστικά μετά το πρώτο αγώνα για να βοηθήσουν τους συνεργάτες μας να χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ελαστικά μας για το φινάλε της σεζόν,” είπε αυτός.
Οι ομάδες της Hypercar έχουν επιλέξει μεταξύ της ‘Soft Hot Weather’ και της ‘Medium Hot Weather’, συνδυασμούς και για τους δύο αγώνες, ενώ στην GTE οι επιλογές ‘Medium’ και ‘Medium Hot Weather’ θα είναι διαθέσιμες για αυτό το σαββατοκύριακο, με τους συνδυασμούς ‘Soft’ και ‘Medium’ να δηλώνονται για τον 8 ωρών του Bahrain.
Η δήλωση του Sebastien Buemi λίγο πριν το FP1 για τα ελαστικά και την διαχείριση τους.
Η Goodyear, επίσημος προμηθευτής της LMP2, ωστόσο, έχει φέρει ένα μοναδικό συνδυασμό ελαστικών με ένα “πολύ μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας” κατάλληλο και για τους δύο αγώνες.
Ο Mike McGregor, επικεφαλής του προγράμματος για τους αγώνες αντοχής της Goodyear δήλωσε: “Πέρυσι, δώσαμε στις ομάδες την επιλογή δύο ελαστικών με προδιαγραφές για να τους βοηθήσουμε με τις αλλαγές από τον ήλιο της ερήμου στο σκοτάδι το βράδυ. Την φετινή χρονιά, εξελίξαμε ένα ελαστικό με ένα μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας και θα του προωθήσουμε στις ομάδες της LMP2. Αυτό έχει δοκιμαστεί στους 47 °C θερμοκρασία πίστας στο Portimao και στους 12 °C το βράδυ στο Le Mans.”
Στις ομάδες της LMP2 τους έχουν επιτρέψει να χρησιμοποιήσουν 18 ελαστικά κατά την διάρκεια των κατατακτήριων και του αγώνα 6 ωρών, με το ποσοστό να αυξάνεται στα 26 ελαστικά στο δεύτερο σαββατοκύριακο. Αυτό δεν συμπεριλαμβάνει τα 12 ελαστικά για κάθε ζευγάρι στις ελεύθερες δοκιμές.
Ok everyone, strap yourself in and here we go for a lap with @TGR_WEC's Hypercar at @BAH_Int_Circuit.#WEC #6HBahrain pic.twitter.com/yaHySENBSW
— WEC (@FIAWEC) October 28, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!