Ο Sebastien Buemi δήλωσε ότι αναμένει οι 6 ώρες του Bahrain να είναι “πιο δύσκολες” από τις 8 ώρες στο τέλος της σεζόν στην ίδια πίστα το επόμενο σαββατοκύριακο λόγο του ότι ο αγώνας είναι την ημέρα και τα επίπεδα φθοράς των ελαστικών που θα αντιμετωπίσουν θα είναι μεγάλα.
Ο οδηγός της Toyota Gazoo Racing και οι συνάδελφοι του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής θα αντιμετωπίσουν τον πρώτο διπλό αγώνα, με την πίστα του Bahrain να φιλοξενεί δύο αγώνες στην σειρά σε συνεχόμενα σαββατοκύριακα για πρώτη φορά.
Αυτό παρουσιάζει μία μοναδική πρόκληση το Σάββατο στον αγώνα 6 ωρών, όπου θα διεξαχθεί σε συνθήκες ημέρας για πρώτη φορά, από τις 11 π.μ. έως τις 5 μμ., με το επόμενο σαββατοκύριακο να αγωνίζονται στον τελευταίο αγώνα της σεζόν κάτω από τα φώτα και να τερματίζουν τον αγώνα στις 10 μμ.
Ο Buemi, όπου μαζί με τους συνοδηγούς του Brendon Hartley και Kazuki Nakajima τερμάτισαν 1η την τελευταία χρονιά στον αγώνα 8 ωρών του Bahrain, πιστεύει ότι η ζέστη κατά την διάρκεια της ημέρας θα έχει μεγαλύτερη επιρροή στην Toyota GR010 Hybrid και το Le Mans Hypercar.
“Από τότε που είμαστε στο Hypercar παλεύουμε λίγο περισσότερο με την φθορά των ελαστικών από ότι κάναμε με το μονοθέσιο της LMP1,” δήλωσε ο Beumi.
“Προφανώς και είναι η πρώτη χρονιά που κάποια από τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.
“Εγώ θεωρώ ότι θα είναι πιο δύσκολα για εμάς. Είναι ο πρώτος αγώνας, οπότε πιθανώς θα υπάρχει λιγότερη γόμα στην πίστα από αυτό που αναμένουμε να έχει στον δεύτερο αγώνα.
“Όταν σκοτεινιάζει οι θερμοκρασίες πέφτουν αρκετά. Εάν υπερθερμάνεις τα ελαστικά όπως θα κάνουμε εμείς, τότε θα είναι λίγο πιο εύκολο όταν κρυώσουν.
“Αναμένω τον πρώτο αγώνα να είναι πιο δύσκολος.
“Εμείς έχουμε αρκετή εμπειρία εδώ. Αλλά και πάλι μπορεί να είναι μία πρόκληση.”
Ο συνοδηγός του, Hartley δήλωσε ότι η διαχείριση των ελαστικών αποτελεί το “μεγάλο ερωτηματικό” του σαββατοκύριακου.
“Αναμένεται να είναι υψηλές οι θερμοκρασίες,” δήλωσε ο Kiwi. “Ο πρώτος αγώνας 6 ωρών είναι όλος στο φως της ημέρας και η ζέστη της ημέρας μπορεί να επηρεάσει την φθορά των ελαστικών και την θερμοκρασία των ελαστικών.
“Εμείς περιμένουμε να υπερθερμανθούν τα ελαστικά και να δυσκολευτούμε στα δεύτερα stints. Νομίζω ότι αυτό μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι μας.
“Εμείς είμαστε στο όριο των ελαστικών για τον αγώνα 6 ωρών.
“Δεν έχουμε οδηγήσει ακόμα εδώ. Κάποιες από αυτές τις απαντήσεις θα δοθούν μετά τις ελεύθερες δοκιμές και θα δούμε πόσο είναι η φθορά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!