Η Red Bull ήταν μία από τις πρώτες ομάδες που εξέθεσαν το νέο τους μονοθέσιο, στις 19 Φεβρουαρίου. Λίγες ώρες αργότερα, για τις ανάγκες γυρισμάτων, είχε προγραμμαστεί η καταγραφή 100 χιλιομέτρων με τη νέα RB14, με τον Daniel Ricciardo στο τιμόνι. Ωστόσο, τα 100 χιλιόμετρα δεν ολοκληρώθηκαν, αφού ο Αυστραλός είχε έξοδο στη βρεγμένη πίστα του Silverstone, με αποτέλεσμα να συρρικνωθεί η διάρκεια των δοκιμών, στην παρθενική εμφάνιση του μονοθεσίου του 2018.
Η πρόσκρουση με τις μπαριέρες ήταν ευτυχώς με λίγα χιλιόμετρα, όμως ήταν αρκετή για να προκαλέσει ζημιές στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου και ειδικά στην ανάρτηση, το ρύγχος, την εμπρός αεροτομή και το σασί. Με τις επίσημες δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης να ξεκινούν την επόμενη εβδομάδα, υπήρχε έκδηλη ανησυχία για το εάν θα επηρεάσει αυτό το ατύχημα την ομαλή συμμετοχή της Red Bull στις δοκιμές, με δεδομένη την έλλειψη σε ανταλλακτικά αυτή τη χρονική στιγμή. Όμως, δεν τίθεται θέμα μη ετοιμότητας της Αυστριακής ομάδας για τις δοκιμές της Βαρκελώνης.
Μέχρι τη στιγμή της εξόδου του Αυστραλού είχε προηγηθεί η καταγραφή αρκετών χιλιομέτρων, αλλά και προπονητικών pit stop, παράγοντα πολύ σημαντικό στη σύγχρονη Formula 1. Μετά το πέρας των σύντομων δοκιμών, ο Ricciardo δήλωσε χαρακτηριστικά:” Είναι δύσκολο να κρίνεις από κάποιους γύρους, αλλά η πρώτη αίσθηση από το αυτοκίνητο είναι καλή. Ήδη μπορώ να νίωσω ότι το πίσω μέρος είναι αρκετά διευθετημένο, ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Αυτά είναι κάποια πολύ ενθαρρυντικά πρώτα σημάδια.”
Στη συνέχεια, ο Ricciardo κλήθηκε να απαντήσει σχετικά με τις εντυπώσεις από την εφαρμογή του συστήματος Halo: “Μέχρι στιγμής μπορώ να δω καλά με το Halo. Είχα κάνει μόνο κάποιες δοκιμαστικές εκκινήσεις με αυτό, οπότε ήταν κάτι καινούριο σήμερα. Όμως, πραγματικά δεν κατάλαβα ότι ήταν εκεί, κάτι που είναι πολύ καλό. Ειλικρινά, αν δεν υπάρχει κάτι παραπάνω, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα σε μία επίπεδη πίστα.”
Καταληκτικά, ο 28χρονος στάθηκε συνολικά στην ημέρα των γυρισμάτων, τονίζοντας πως: “Ήταν μια μεγάλη σε διάρκεια ημέρα, προσπαθώντας να διευθετήσουμε τα πάντα και να ολοκληρώσουμε τα γυρίσματα. Όμως, είναι πολύ καλύτερο να τα έχουμε όλα αυτά εδώ παρά στη Βαρκελώνη.”
Η έναρξη της φετινής χρονιάς δίνεται με τις δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου, ενώ εκκρεμούν ακόμη οι παρουσιάσεις των μονοθεσίων της Renault (20 Φεβρουαρίου), των Ferrari και Mercedes (22 Φεβρουαρίου), της McLaren (23 Φεβρουαρίου) και της Toro Rosso την ημέρα που ξεκινούν οι δοκιμές στην πρωτεύουσα της Καταλονίας. Το μονοθέσιο της Force India δεν γνωρίζουμε πότε θα εκτεθεί στο κοινό.
Πρώτος αγώνας για τη νέα χρονιά στις 25η Μαρτίου στο Albert Park της Μελβούρνης.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!